Naslov: | POSPEŠEVANJE PRODAJE V PODJETJU MATJAŽ, D.O.O. |
---|
Avtorji: | ID Cukjati, Ana (Avtor) ID Završnik, Bruno (Mentor) Več o mentorju...  |
Datoteke: | UN_Cukjati_Ana_2016.pdf (1,63 MB) MD5: 483234ABB6F30EBD46449AE182A04834
|
---|
Jezik: | Slovenski jezik |
---|
Vrsta gradiva: | Diplomsko delo |
---|
Tipologija: | 2.11 - Diplomsko delo |
---|
Organizacija: | EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
|
---|
Opis: | Dandanes je zaradi hude konkurence na vseh področjih zelo pomembno poznavanje svojih ciljnih skupin in na podlagi tega ustvarjanje takšne ponudbe, ki je boljša od konkurentov. Na trgu je boj za kupca vedno ostrejši, konkurentov pa je vedno več, saj ponudba raste hitreje kot povpraševanje. Prisotnost konkurence ponudnike spodbuja, da iščejo nove možnosti in ideje, kako obdržati obstoječe kupce in pridobiti nove.
Sodobni porabniki oz. kupci so vedno bolj ozaveščeni o ponudbi na trgu in postajajo vse zahtevnejši, zato potrebujejo veliko več informacij, na podlagi katerih se odločijo za nakupe in zadostijo svojim potrebam. Prav tako so postali bolj občutljivi na cene in vse manj je zvestih eni blagovni znamki. Če želijo podjetja preživeti, morajo čim bolj uspešno prodajati svoje izdelke in storitve.
Podjetje mora poleg izpostavljenih objektivnih in funkcionalnih prednosti izdelka oziroma storitve ponuditi tudi ustrezno marketinško komuniciranje, s katerim predstavlja svoje izdelke kupcem. Uporablja lahko različne instrumente tržnega komuniciranja: osebna prodaja, neposredno trženje, odnosi z javnostmi, oglaševanje in pospeševanje prodaje. Zadnji omenjen instrument v zadnjih letih pridobiva vse večji pomen pri nas, saj lahko mnoge aktivnosti pospeševanja prodaje dnevno zasledimo v trgovinah.
Diplomsko delo obravnava pospeševanje prodaje v podjetju Matjaž, d. o. o., ki je generalni zastopnik za podjetje Hörmann.
Diplomsko delo zajema pet poglavij in je razdeljeno na teoretični in praktični del.
Pri teoretičnem delu sem si pomagala z razpoložljivo domačo in tujo literaturo. V uvodnem delu sem opisala področje in opredelila problem, namen in cilje. Sledijo opredelitve tržnega komuniciranja, njegovega procesa, dejavnikov in ciljev, ki jih navajajo različni avtorji. V nadaljevanju je predstavljeno pospeševanje prodaje, njegove naloge in cilji, metode in samo načrtovanje in vrednotenje, ter prednosti in slabosti pospeševanja prodaje.
V praktičnem delu sledi predstavitev podjetja Matjaž, d. o. o., njegove vizije in poslanstva. Ker je podjetje generalni zastopnik podjetja Hörmann, sem na kratko predstavila tudi matično podjetje. Sledijo organiziranost podjetja in prodajne službe, cilji podjetja, prodajni in storitveni program ter marketinško komuniciranje v podjetju. V zadnjem delu diplomskega dela sem se osredotočila na pospeševanje prodaje v podjetju. |
---|
Ključne besede: | tržno komuniciranje, pospeševanje prodaje, oglaševanje, odnosi z javnostmi, osebna prodaja, neposredno trženje, metode pospeševanja prodaje |
---|
Kraj izida: | Maribor |
---|
Založnik: | [A. Cukjati] |
---|
Leto izida: | 2016 |
---|
PID: | 20.500.12556/DKUM-58255  |
---|
UDK: | 658.8 |
---|
COBISS.SI-ID: | 12334876  |
---|
NUK URN: | URN:SI:UM:DK:JNAXZEML |
---|
Datum objave v DKUM: | 17.06.2016 |
---|
Število ogledov: | 2260 |
---|
Število prenosov: | 241 |
---|
Metapodatki: |  |
---|
Področja: | EPF
|
---|
:
|
CUKJATI, Ana, 2016, POSPEŠEVANJE PRODAJE V PODJETJU MATJAŽ, D.O.O. [na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : A. Cukjati. [Dostopano 9 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=58255
Kopiraj citat |
---|
| | | Skupna ocena: | (0 glasov) |
---|
Vaša ocena: | Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom. |
---|
Objavi na: |  |
---|
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše
podrobnosti ali sproži prenos. |