Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
VEGETARIJANSTVO IN ODNOS DO ŽIVALI MED UČITELJI PRVE TRIADE
Avtorji:
ID
Svenšek, Špela
(Avtor)
ID
Gartner, Smiljana
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
UN_Svensek_Spela_2016.pdf
(1,26 MB)
MD5: ED6CEEF0E8E0BE171AD6A9DBD50C15F0
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:
Namen raziskave je bil ugotoviti, v kolikšni meri je razširjeno vegetarijanstvo med učitelji prve triade, kakšen je učiteljev odnos do živali, zakaj se, če se, odločajo za živali v razredu, kako se učitelji soočajo s predsodki do živali, kakšen je učiteljev odnos do vseh živih bitij in kakšne so vrednote učiteljev. Raziskava je bila opravljena na vzorcu 200 učiteljev, v starosti od manj kot 30 do več kot 50 let, s pomočjo anketnega vprašalnika. Ugotovitve raziskave kažejo, da je večina anketiranih učiteljev vsejedcev, število vegetarijancev, veganov in presnojedcev, pa ni zanemarljivo majhno. Pri nekaterih odgovorih je prišlo do razhajanj in ravno način prehranjevanja, pri nekaterih odgovorih, vpliva na mnenje, ki so ga učitelji podali. Z raziskavo se je tudi pokazalo, da ne glede na to, kakšen je učiteljev način prehranjevanja, se ne dopušča grdega ravnanja z živalmi in naravo. Učitelji se zavedajo, da so učencem zgled in kot takšni skušajo najbolj pravilno ravnati v vsakodnevnih situacijah. Čeprav se diplomsko delo usmerja predvsem v pravice živali in vegetarijanstvo, je tematika predstavljena iz različnih zornih kotov zaradi boljšega ujemanja pomembnosti obravnavane teme.
Ključne besede:
učitelj
,
vegetarijanstvo
,
pravice živali
,
odnos do živali
,
živali v razredu
,
vpliv živali na ljudi
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[Š. Svenšek]
Leto izida:
2016
PID:
20.500.12556/DKUM-57828
UDK:
373.3:37.011.3-051:641.56-056.84(043.2)
COBISS.SI-ID:
22257416
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:FMK3QFID
Datum objave v DKUM:
07.06.2016
Število ogledov:
1429
Število prenosov:
122
Metapodatki:
Področja:
PEF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
SVENŠEK, Špela, 2016,
VEGETARIJANSTVO IN ODNOS DO ŽIVALI MED UČITELJI PRVE TRIADE
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : Š. Svenšek. [Dostopano 16 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=57828
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Izbrana poglavja iz naravoslovnih znanosti - kemijske vsebine
Analizna kemija I
Vaje iz splošne in anorganske kemije
Vpliv topil na UV/VIS spektre sintetiziranih iminokumarinov
Izbira materiala za kontrolo kakovosti potenciala zeta trdnih površin
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
LEL-a Newly Designed Molecular Descriptor
The shape memory effect in systems Cu-based alloys
Uvajanje metode HPLC za določanje biogenih aminov
Gaussian optical beam propagation in thermal wave field
Uporaba laserske svetlobe kot predpriprava tekstilne odpadne vode za biološko čiščenje
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
VEGETARIANISM AND ATTITUDE TO ANIMALS AMONG TEACHERS OF THE FIRST TRIAD OF PRIMARY SCHOOL
Opis:
The purpose of the study was to determine the extent to which vegetarianism is widespread among teachers of the first triad of primary school, teachers’ attitudes to animals, if so, why they choose to have animals in the classroom, how they deal with prejudice toward animals, what are the teachers’ attitudes to all living beings and what are their values. The study was conducted on a sample of 200 teachers, aged less than 30 to more than 50 years, using a questionnaire. The findings show that the majority of the interviewed teachers are omnivores, but the number of vegetarians, vegans and raw vegans is not negligible. Some answers differ, because they were influenced by the teachers’ eating habits. The survey has also shown that no matter what the teacher’s diet, the maltreatment of animals and nature is not acceptable. The teachers are aware that they set an example to the pupils, and as such, try to handle everyday situations in the best possible way. Although the study focuses primarily on animal rights and vegetarianism, the topic is presented from different angles in order to better match the importance of the subject.
Ključne besede:
teacher
,
vegetarianism
,
animal rights
,
attitude to animals
,
animals in the classroom
,
effects of animals on humans
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj