Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
ORGANIZACIJA PLANIRANJA V MIKRO MIZARSKEM PODJETJU NA PRIMERU ROBI S.P.
Avtorji:
ID
Marolt, Peter
(Avtor)
ID
Roblek, Matjaž
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
VS_Marolt_Peter_2016.pdf
(2,45 MB)
MD5: A4D23686C405765E4F8A9A8758C86FA0
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo/naloga
Organizacija:
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Opis:
V diplomski nalogi smo obravnavali organiziranje in planiranje proizvodnje pohištva. Trenutno obvladovanje procesov in planiranja vseh aktivnosti je potekalo po znanju in zmožnostih lastnika. Obvladovanje procesov znotraj podjetja je potekalo v papirnati in ustni obliki. V podjetju je pogosto prihajalo do nepotrebnih zamud, ki so bile posledica slabega vodenja in planiranja. V veliki meri so nastajale izgube zaradi neustreznega planiranja aktivnosti in nepreglednosti nad celotnim podjetjem. Težavo za rast in razvoj podjetja predstavljajo omejena sredstva in znanje. V proučevanem podjetju smo se posvetili proučevanju trenutnega stanja, s katerim smo določili neustrezne in pomankljive aktivnosti. Analiza je pokazala, da je najprej potrebno urediti delovna mesta ter nato optimizirati vse procese, ki se izvajajo pri izdelavi pohištva. Trenutno stanje konkurence narekuje hud boj med ponudniki, saj je povpraševanje manjše od ponudbe. Lastnik je zaznal potrebo po izboljšanju procesov v podjetju, ki smo jo v nalogi predstavili z optimizacijo procesov in uvedbo informacijskega orodja. Optimizirali smo glavne in stranske aktivnosti v podjetju ter nadgradili vzdževanje in varnost. Na koncu naloge smo podali rezultate, ki smo jih preko analize procesov obravnavali v nalogi. Lastnik mora vzdrževati in poskušati nadgrajevati stanje, ki smo ga uvedli v procesu optimiziranja podjetja. Predstavljen in priporočen je bil predlog o uvedbi informacijskega orodja Birokrat. Orodje Birokrat, bi v podjetju izboljšalo preglednost nad procesi in aktvnostmi ter pripomoglo k večji kakovosti in hitrosti izdelave izdelkov
Ključne besede:
organiziranje
,
planiranje
,
optimiziranje
,
izdelava stavbnega pohištva informacijska orodja za podporo planiranja
Kraj izida:
Maribor
Leto izida:
2016
PID:
20.500.12556/DKUM-57139
COBISS.SI-ID:
7520019
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:KHJJYSK2
Datum objave v DKUM:
24.02.2016
Število ogledov:
1294
Število prenosov:
174
Metapodatki:
Področja:
FOV
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
MAROLT, Peter, 2016,
ORGANIZACIJA PLANIRANJA V MIKRO MIZARSKEM PODJETJU NA PRIMERU ROBI S.P.
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor. [Dostopano 18 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=57139
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
ROSUS 2011
ROSUS 2013
Razvoj multimedijskega predvajalnika v Javi
3D simulator kitarskih akordov
Prilagodljive storitvene aplikacije
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Vodenje kakovosti pri razvoju informacijskega sistema javne uprave
Dejavniki uporabe odprtokodne programske opreme v slovenskih podjetjih
Urejanje besedil z odprtokodnimi urejevalniki
On the role of statistical methods in machine tranlsation between related languages
Virtualni peskovnik subkulturnega udejstvovanja
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
ORGANIZATION OF PLANNING IN MICRO JOINERY COMPANY IN THE CASE OF ROBI S.P.
Opis:
In this thesis, we deal with organizing and planning the production of furniture. At the moment process management and planning of all activities are taking place with the knowledge and abilities of the owner. Management processes within the company took place in paper and in oral forms. In the company often occurred unnecessary delays which were caused by poor management and planning. In most cases losses occurred due to inadequate planning of activities and lack of transparency in the entire company. The problem for the growth and development of the company represent limited resources and expertise. In the company we studied current situation, on which we determined unfit and lack of activities. Analysis has shown that it is first necessary to arrange jobs and then optimize all the processes that run in the manufacture of furniture. Current state of competition requires a tough fight between providers because the demand is lower than supply. The owner has detected a need to improve processes within the company, which we present in this task with optimization of processes and introduction of information tools. We optimized the principal and secondary activities of the company and upgraded maintenance and security. At the end of the tasks we will have given the results which we got through the analysis of the processes discussed in this paper. The owner must maintain and seek to build the state, which was introduced in the process of optimizing the company. We featured and recommended the proposal for the establishment of an information tool Birokrat. Birokrat would improve the transparency of processes and activities and contribute to improve the quality and speed of manufacture of the products.
Ključne besede:
organize
,
planning
,
optimization
,
manufacture doors and windows
,
IT tools for support planing
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj