| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:ORGANIZACIJA PLANIRANJA V MIKRO MIZARSKEM PODJETJU NA PRIMERU ROBI S.P.
Avtorji:ID Marolt, Peter (Avtor)
ID Roblek, Matjaž (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Marolt_Peter_2016.pdf (2,45 MB)
MD5: A4D23686C405765E4F8A9A8758C86FA0
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Organizacija:FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Opis:V diplomski nalogi smo obravnavali organiziranje in planiranje proizvodnje pohištva. Trenutno obvladovanje procesov in planiranja vseh aktivnosti je potekalo po znanju in zmožnostih lastnika. Obvladovanje procesov znotraj podjetja je potekalo v papirnati in ustni obliki. V podjetju je pogosto prihajalo do nepotrebnih zamud, ki so bile posledica slabega vodenja in planiranja. V veliki meri so nastajale izgube zaradi neustreznega planiranja aktivnosti in nepreglednosti nad celotnim podjetjem. Težavo za rast in razvoj podjetja predstavljajo omejena sredstva in znanje. V proučevanem podjetju smo se posvetili proučevanju trenutnega stanja, s katerim smo določili neustrezne in pomankljive aktivnosti. Analiza je pokazala, da je najprej potrebno urediti delovna mesta ter nato optimizirati vse procese, ki se izvajajo pri izdelavi pohištva. Trenutno stanje konkurence narekuje hud boj med ponudniki, saj je povpraševanje manjše od ponudbe. Lastnik je zaznal potrebo po izboljšanju procesov v podjetju, ki smo jo v nalogi predstavili z optimizacijo procesov in uvedbo informacijskega orodja. Optimizirali smo glavne in stranske aktivnosti v podjetju ter nadgradili vzdževanje in varnost. Na koncu naloge smo podali rezultate, ki smo jih preko analize procesov obravnavali v nalogi. Lastnik mora vzdrževati in poskušati nadgrajevati stanje, ki smo ga uvedli v procesu optimiziranja podjetja. Predstavljen in priporočen je bil predlog o uvedbi informacijskega orodja Birokrat. Orodje Birokrat, bi v podjetju izboljšalo preglednost nad procesi in aktvnostmi ter pripomoglo k večji kakovosti in hitrosti izdelave izdelkov
Ključne besede:organiziranje, planiranje, optimiziranje, izdelava stavbnega pohištva informacijska orodja za podporo planiranja
Kraj izida:Maribor
Leto izida:2016
PID:20.500.12556/DKUM-57139 Novo okno
COBISS.SI-ID:7520019 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:KHJJYSK2
Datum objave v DKUM:24.02.2016
Število ogledov:1294
Število prenosov:174
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:FOV
:
MAROLT, Peter, 2016, ORGANIZACIJA PLANIRANJA V MIKRO MIZARSKEM PODJETJU NA PRIMERU ROBI S.P. [na spletu]. Diplomsko delo. Maribor. [Dostopano 18 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=57139
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:ORGANIZATION OF PLANNING IN MICRO JOINERY COMPANY IN THE CASE OF ROBI S.P.
Opis:In this thesis, we deal with organizing and planning the production of furniture. At the moment process management and planning of all activities are taking place with the knowledge and abilities of the owner. Management processes within the company took place in paper and in oral forms. In the company often occurred unnecessary delays which were caused by poor management and planning. In most cases losses occurred due to inadequate planning of activities and lack of transparency in the entire company. The problem for the growth and development of the company represent limited resources and expertise. In the company we studied current situation, on which we determined unfit and lack of activities. Analysis has shown that it is first necessary to arrange jobs and then optimize all the processes that run in the manufacture of furniture. Current state of competition requires a tough fight between providers because the demand is lower than supply. The owner has detected a need to improve processes within the company, which we present in this task with optimization of processes and introduction of information tools. We optimized the principal and secondary activities of the company and upgraded maintenance and security. At the end of the tasks we will have given the results which we got through the analysis of the processes discussed in this paper. The owner must maintain and seek to build the state, which was introduced in the process of optimizing the company. We featured and recommended the proposal for the establishment of an information tool Birokrat. Birokrat would improve the transparency of processes and activities and contribute to improve the quality and speed of manufacture of the products.
Ključne besede:organize, planning, optimization, manufacture doors and windows, IT tools for support planing


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici