| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Managerial coaching model and the impact of its activities on employee satisfaction and company performance
Avtorji:ID Cajnko, Petra (Avtor)
ID Treven, Sonja (Avtor)
ID Tominc, Polona (Avtor)
Datoteke:.pdf Management_2014_Cajnko,_Treven,_Tominc_Managerial_Coaching_Model_and_the_Impact_of_its_Activities_on_Employee_Satisfaction_and_Company_P.pdf (125,85 KB)
MD5: A1FECB47023D0ECD8038C66932C00150
 
URL http://www.fm-kp.si/zalozba/ISSN/1854-4231/9_285-305.pdf
 
Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Znanstveno delo
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:The article tries to answer the research question: What is the potential additive effect on employee satisfaction and overall company performance when using managerial coaching model and its activities? The purpose of the article has been to form a model of managerial coaching and of the influence of its activities on employee satisfaction and overall company performance based on theory review and field study results. We have confirmed the two main hypotheses and all the secondary hypotheses with two empirical studies, one focused on the managers and the other on the employees. The topic is of practical value and it will help managers in Slovenia and abroad to understand the effect of the activities of coaching on employee satisfaction and overall company performance.
Ključne besede:coaching, employee satisfaction, company performance, management, model
Status publikacije:Objavljeno
Verzija publikacije:Objavljena publikacija
Leto izida:2014
Št. strani:str. 285-305, 367
Številčenje:Letn. 9, št. 4
PID:20.500.12556/DKUM-56202 Novo okno
ISSN:1854-4231
UDK:005.3
COBISS.SI-ID:11899932 Novo okno
ISSN pri članku:1854-4231
NUK URN:URN:SI:UM:DK:5GW9DH11
Datum objave v DKUM:21.12.2015
Število ogledov:1753
Število prenosov:133
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:Ostalo
:
CAJNKO, Petra, TREVEN, Sonja in TOMINC, Polona, 2014, Managerial coaching model and the impact of its activities on employee satisfaction and company performance. Management [na spletu]. 2014. Vol. 9, no. 4, p. 285–305, 367. [Dostopano 18 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=56202
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Gradivo je del revije

Naslov:Management
Založnik:Fakulteta za management Univerze na Primorskem
ISSN:1854-4231
COBISS.SI-ID:224377600 Novo okno

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:21.12.2015

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Managementski model svetovalnega mentorstva in vpliv njegovih aktivnosti na zadovoljstvo zaposlenih in uspešnost podjetja
Opis:V članku smo poskušali odgovoriti na temeljno raziskovalno vprašanje: Kakšen je potencialni dodatni učinek na zadovoljstvo zaposlenih in uspešnost podjetja z uporabo managementskega modela coachinga in aktivnosti, ki jih zajema model? Namen našega članka je na temelju teorije s tega področja in spoznanj iz terenske raziskave oblikovati managementski model coachinga in vpliva njegovih aktivnosti na zadovoljstvo zaposlenih in uspešnost podjetja. Z dvema empiričnima raziskavama (ena je temeljila na vzorcu managerjev, druga na vzorcu zaposlenih) smo potrdili obe glavni hipotezi in vse pomožne hipoteze. Na podlagi zgoraj napisanega lahko sklepamo, da je tema izjemno aktualna, njeni rezultati pa bodo omogočili slovenskim in tudi drugim managerjem razumeti pomen in vpliv aktivnosti coachinga na zadovoljstvo zaposlenih in uspešnost podjetja.
Ključne besede:podjetje, zaposleni, zadovoljstvo, management, uspeh, management človeških virov


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici