Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
MANAGEMENT IN MOŽNOSTI SLOVENSKEGA PODJETJA NA GLOBALNEM TRGU
Avtorji:
ID
Jarc, Miha
(Avtor)
ID
Uršič, Duško
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
MAG_Jarc_Miha_2015.pdf
(788,82 KB)
MD5: 3DEFF988454E28E53C7957F6A77C8EAE
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Magistrsko delo/naloga
Tipologija:
2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:
V magistrskem delu je prikazan primer podjetja Avto Jarc in njihov projekt za oceno možnosti družinskega podjetja na ameriškem trgu. Projekt so zasnovali lastniki in managerji podjetja Avto Jarc z namenom razvoja modela potencialnih možnosti vstopa na zahtevno ameriško področje. Gre za izvirni pristop k zasnovi navedenega, saj je bilo potrebno veliko časa in znanja, še posebej pa konkretne komunikacije z ljudmi po svetu, da je možno oceniti navedeni projekt kot pozitiven za družinsko podjetje Avto Jarc. Vsebina projekta ima, oziroma vsaj tisti njegov del, ki je prikazan v magistrski nalogi, dovolj splošna izhodišča, da bi jih lahko za potrebe svojega poslovanja mogoče uporabila tudi mnoga druga slovenska podjetja. Zasnova in izvedba projekta sta kompleksni. Gre za usklajevanje različnih poslovnih, tehničnih in komunikacijskih vsebin, ki zahtevajo veliko poslovne logistike. Takega projekta ni mogoče niti zasnovati niti izpeljati samo iz sedeža podjetja. Preprosto je potrebno vzpostaviti globalno mrežo in usklajevati različna pričakovanja v različnih poslovnih okoljih z ljudmi, ki imajo različne načine razmišljanja in različne življenjske vrednote. V magistrskem delu je prikazan izviren poslovni model podjetja Avto Jarc z namenom predstavili alternativo managementskega pogleda na strateški razvoj družinskega podjetja na globalnem trgu.
Ključne besede:
management
,
razvoj izvirnega projekta
,
družinsko podjetje
,
globalni trg
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[M. Jarc]
Leto izida:
2015
PID:
20.500.12556/DKUM-55300
UDK:
005.8
COBISS.SI-ID:
12224540
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:I6INNAV8
Datum objave v DKUM:
10.03.2016
Število ogledov:
1083
Število prenosov:
168
Metapodatki:
Področja:
EPF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
JARC, Miha, 2015,
MANAGEMENT IN MOŽNOSTI SLOVENSKEGA PODJETJA NA GLOBALNEM TRGU
[na spletu]. Magistrsko delo. Maribor : M. Jarc. [Dostopano 18 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=55300
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Mobing - nasilje na delovnem mestu
Mobing na delovnem mestu
Mobbing - psihično nasilje na delovnem mestu
Mobing - psihično nasilje na delovnem mestu v podjetju X
Trpinčenje na delovnem mestu v osrednjeslovenski regiji
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Mobing - psihično nasilje na delovnem mestu
Psihično nasilje na delovnem mestu - mobbing
Psihično nasilje na delovnem mestu
Mobing na delovnem mestu
Psihično nasilje na delovnem mestu - "mobbing"
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
MANAGEMENT AND BUSINESS OPPORTUNITIES OF SLOVENIAN COMPANY ON THE GLOBAL MARKET
Opis:
In the master thesis the project for assessment of possibilities to enter the US business market is presented which is prepared by family company Avto Jarc. The project is realized by the owners and managers of the family company mentioned before. The general aim of the project is to develop potential possibilities of entering to most demanding American business market place. The project is authorized by the leading members of the group inside the company Avto Jarc. The project was consumed a lot of time of various experts from the company, as well as modern business knowledge and communication between the experts from all over the world. In the thesis only one part of the project is presented and even this part can be understood as a general viewpoints on the whole content of the project that even other companies can find in it some useful ideas for their international business. The design of the project content as well as the implementation of the project are the quite complexed. A lot of coordination between various business, technical and communication contents is has to be done in order that the complexed business logistics can be achieved. It is almost impossible to create or to implement that kind of complexed project only from the company’s armchairs. The global network has to be create in order that all variety of expectations in different business environments with the peoples with different cultures and values and ways of thinking can be involved into one common sensed wholeness. In the thesis the genuine business model of Avto Jarc is presented in order to express some alternatives to management viewpoints on strategic development of the family company on global market place.
Ključne besede:
management
,
development of the genuine project
,
family company
,
global market place
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj