| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:MANAGEMENT IN MOŽNOSTI SLOVENSKEGA PODJETJA NA GLOBALNEM TRGU
Avtorji:ID Jarc, Miha (Avtor)
ID Uršič, Duško (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Jarc_Miha_2015.pdf (788,82 KB)
MD5: 3DEFF988454E28E53C7957F6A77C8EAE
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:V magistrskem delu je prikazan primer podjetja Avto Jarc in njihov projekt za oceno možnosti družinskega podjetja na ameriškem trgu. Projekt so zasnovali lastniki in managerji podjetja Avto Jarc z namenom razvoja modela potencialnih možnosti vstopa na zahtevno ameriško področje. Gre za izvirni pristop k zasnovi navedenega, saj je bilo potrebno veliko časa in znanja, še posebej pa konkretne komunikacije z ljudmi po svetu, da je možno oceniti navedeni projekt kot pozitiven za družinsko podjetje Avto Jarc. Vsebina projekta ima, oziroma vsaj tisti njegov del, ki je prikazan v magistrski nalogi, dovolj splošna izhodišča, da bi jih lahko za potrebe svojega poslovanja mogoče uporabila tudi mnoga druga slovenska podjetja. Zasnova in izvedba projekta sta kompleksni. Gre za usklajevanje različnih poslovnih, tehničnih in komunikacijskih vsebin, ki zahtevajo veliko poslovne logistike. Takega projekta ni mogoče niti zasnovati niti izpeljati samo iz sedeža podjetja. Preprosto je potrebno vzpostaviti globalno mrežo in usklajevati različna pričakovanja v različnih poslovnih okoljih z ljudmi, ki imajo različne načine razmišljanja in različne življenjske vrednote. V magistrskem delu je prikazan izviren poslovni model podjetja Avto Jarc z namenom predstavili alternativo managementskega pogleda na strateški razvoj družinskega podjetja na globalnem trgu.
Ključne besede:management, razvoj izvirnega projekta, družinsko podjetje, globalni trg
Kraj izida:Maribor
Založnik:[M. Jarc]
Leto izida:2015
PID:20.500.12556/DKUM-55300 Novo okno
UDK:005.8
COBISS.SI-ID:12224540 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:I6INNAV8
Datum objave v DKUM:10.03.2016
Število ogledov:1083
Število prenosov:168
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
JARC, Miha, 2015, MANAGEMENT IN MOŽNOSTI SLOVENSKEGA PODJETJA NA GLOBALNEM TRGU [na spletu]. Magistrsko delo. Maribor : M. Jarc. [Dostopano 18 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=55300
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:MANAGEMENT AND BUSINESS OPPORTUNITIES OF SLOVENIAN COMPANY ON THE GLOBAL MARKET
Opis:In the master thesis the project for assessment of possibilities to enter the US business market is presented which is prepared by family company Avto Jarc. The project is realized by the owners and managers of the family company mentioned before. The general aim of the project is to develop potential possibilities of entering to most demanding American business market place. The project is authorized by the leading members of the group inside the company Avto Jarc. The project was consumed a lot of time of various experts from the company, as well as modern business knowledge and communication between the experts from all over the world. In the thesis only one part of the project is presented and even this part can be understood as a general viewpoints on the whole content of the project that even other companies can find in it some useful ideas for their international business. The design of the project content as well as the implementation of the project are the quite complexed. A lot of coordination between various business, technical and communication contents is has to be done in order that the complexed business logistics can be achieved. It is almost impossible to create or to implement that kind of complexed project only from the company’s armchairs. The global network has to be create in order that all variety of expectations in different business environments with the peoples with different cultures and values and ways of thinking can be involved into one common sensed wholeness. In the thesis the genuine business model of Avto Jarc is presented in order to express some alternatives to management viewpoints on strategic development of the family company on global market place.
Ključne besede:management, development of the genuine project, family company, global market place


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici