Naslov: | RAZISKAVA ZADOVOLJSTVA ZAPOSLENIH V PODJETJU PAKLINE D.O.O. |
---|
Avtorji: | ID Jelenc, Maja (Avtor) ID Vukovič, Goran (Mentor) Več o mentorju...  |
Datoteke: | UN_Jelenc_Maja_2015.pdf (4,05 MB) MD5: 89F5E924E1E4EF4FE3FF7F3864888C4E
|
---|
Jezik: | Slovenski jezik |
---|
Vrsta gradiva: | Diplomsko delo/naloga |
---|
Organizacija: | FOV - Fakulteta za organizacijske vede
|
---|
Opis: | Današnje razmere na trgu silijo podjetja v čim boljši izkoristek vseh virov, ki jih imajo na razpolago. Pri tem postajajo človeški viri najpomembnejši dejavnik, saj so zaposleni nosilci znanja, idej in razvoja. Kompetence zaposlenih pridejo do izraza na samem delovnem mestu. Da bi omogočili čim boljši izkoristek zaposlenega, je v prvi vrsti potrebno, da zaposlenega navdaja prijeten občutek pri delu. Zadovoljstvo tako postaja eden ključnih faktorjev za učinkovitost zaposlenih in uspešnost podjetja.
Le ustrezno ravnanje z zaposlenimi omogoča ustrezno organizacijsko klimo, ki je predpogoj za zadovoljstvo zaposlenih. To področje je izredno pomembno, saj je večina podjetij propadlo ravno zaradi neustreznega ravnanja z zaposlenimi. Zato bi morala vsa podjetja nameniti določen čas in energijo, da zagotovijo ustrezne pogoje za čim višjo stopnjo zadovoljstva zaposlenih. V ta namen naj bi se opravljale raziskave, vendar jih veliko, zlasti manjših podjetij, še vedno ne opravlja. Pri ugotavljanju zadovoljstva zaposlenih je potrebno preučiti vse dimenzije organizacijske klime, ki vplivajo na stopnjo zadovoljstva, prav tako pa ne moremo zanemariti vpliva motivacijskih dejavnikov, ki vplivajo na zadovoljstvo zaposlenih.
V teoretičnem delu smo predstavili področje človeških virov, podali okvire ustreznega ravnanja z zaposlenimi, preučili organizacijsko klimo in kulturo, zadovoljstvo zaposlenih ter motivacijo.
V raziskovalnem delu smo s pomočjo anketnega vprašalnika izvedli raziskavo v podjetju Pakline d.o.o., s katero smo raziskali trenutno zadovoljstvo zaposlenih, ter vse dimenzije organizacijske klime, ki vplivajo na njihovo zadovoljstvo. Pridobljene rezultate smo tablično in grafično prikazali, interpretirali ter podali predloge za izboljšanje obstoječega stanja. Rezultati raziskave naj bi služili podjetju, da dobi ustrezne informacije o dejanskem stanju in z ustreznim ravnanjem še izboljša obstoječe stanje za lažje doseganje svojih ciljev.
Na podlagi rezultatov lahko trdimo, da so nekatera področja, kjer so potrebne izboljšave, toda stopnja zadovoljstva zaposlenih je izredno visoka, organizacijska kultura in klima pa sta izredno spodbudni. So področja, kjer so potrebne izboljšave, toda zagotovo lahko trdimo, da je podjetje izredno prijazno do zaposlenih. |
---|
Ključne besede: | management človeških virov, organizacijska klima in kultura, zadovoljstvo zaposlenih, motivacija zaposlenih |
---|
Kraj izida: | Kranj |
---|
Leto izida: | 2015 |
---|
PID: | 20.500.12556/DKUM-54044  |
---|
COBISS.SI-ID: | 7506707  |
---|
NUK URN: | URN:SI:UM:DK:393Q36ZS |
---|
Datum objave v DKUM: | 24.12.2015 |
---|
Število ogledov: | 1453 |
---|
Število prenosov: | 169 |
---|
Metapodatki: |  |
---|
Področja: | FOV
|
---|
:
|
JELENC, Maja, 2015, RAZISKAVA ZADOVOLJSTVA ZAPOSLENIH V PODJETJU PAKLINE D.O.O. [na spletu]. Diplomsko delo. Kranj. [Dostopano 6 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=54044
Kopiraj citat |
---|
| | | Skupna ocena: | (0 glasov) |
---|
Vaša ocena: | Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom. |
---|
Objavi na: |  |
---|
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše
podrobnosti ali sproži prenos. |