| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:UPORABA IGRALNIH MEHANIK V FAKULTETNEM OKOLJU
Avtorji:ID Debeljak, Miha (Avtor)
ID Kofjač, Davorin (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
ID Urh, Marko (Komentor)
Datoteke:.pdf UN_Debeljak_Miha_2015.pdf (3,46 MB)
MD5: 3F6432AAB5EB1591E1961764AFA2F27B
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Organizacija:FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Opis:Diplomsko delo obravnava teorijo igre, pojav igrifikacije, igralne mehanike, ki so za ta pojav značilne in uspešne primere uporabe igrifikacije v praksi. V praktičnem delu diplomske naloge smo raziskovali uporabo igrifikacije v študijskem okolju Univerze v Mariboru, Fakultete za organizacijske vede (UM-FOV). V ta namen smo izvajali anketo namenjeno izključno študentom UM-FOV, cilj katere je bil izvedeti predvsem, kako pogosto se ti v študijskem okolju z igrifikacijo srečujejo, koliko jih ta motivira in ali se strinjajo z njeno uvedbo. Statistično analizo podatkov smo izvajali s pomočjo programa IBM SPSS Statistics, pomagali pa smo si tudi s programom Microsoft Office Excel 2010. Ugotovili smo, da je igrifikacija v študijskem okolju UM-FOV na splošno zelo malo uporabljena, da ta študente nadpovprečno motivira in da se študenti z njeno uvedbo tudi relativno strinjajo. Igrifikacija po naših ugotovitvah torej predstavlja potencialno možnost za reševanje problemov, ki se navezujejo na motivacijo študentov pri opravljanju študijskih obveznosti.
Ključne besede:Igra, igrifikacija, igralne mehanike, motivacija, izobraževanje.
Kraj izida:Kranj
Leto izida:2015
PID:20.500.12556/DKUM-53785 Novo okno
COBISS.SI-ID:7479315 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:O0FCQIDE
Datum objave v DKUM:24.09.2015
Število ogledov:1088
Število prenosov:154
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:FOV
:
DEBELJAK, Miha, 2015, UPORABA IGRALNIH MEHANIK V FAKULTETNEM OKOLJU [na spletu]. Diplomsko delo. Kranj. [Dostopano 18 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=53785
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:USE OF GAME MECHANICS IN FACULTY ENVIRONMENT
Opis:The thesis deals with the theory of games, the phenomenon called gamification, game mechanics, which are typical for our phenomenon and successful examples of gamification in use. In the practical part of our thesis, we investigated the use of gamification in the academic environment of the University of Maribor, Faculty of Organizational Sciences (UM-FOV). For this purpose, we carried out a survey for students of UM-FOV exclusively. The aim of our survey was mainly to find out how often students in the academic environment are subjected to gamification, how much it motivates them and whether they agree to its implementation. Statistical analysis of the data was done using IBM SPSS Statistics, with the help of Microsoft Office Excel 2010. We found that gamification has been rarely used in the academic environment of UM-FOV, that it motivates students more than average and that the students generally agree with its implementation. Our findings therefore represent gamification as a potential solution for solving problems related to the lack of motivation of students for carrying out study obligations.
Ključne besede:Game, gamification, game mechanics, motivation, education.


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici