Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
UPORABA IGRALNIH MEHANIK V FAKULTETNEM OKOLJU
Avtorji:
ID
Debeljak, Miha
(Avtor)
ID
Kofjač, Davorin
(Mentor)
Več o mentorju...
ID
Urh, Marko
(Komentor)
Datoteke:
UN_Debeljak_Miha_2015.pdf
(3,46 MB)
MD5: 3F6432AAB5EB1591E1961764AFA2F27B
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo/naloga
Organizacija:
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Opis:
Diplomsko delo obravnava teorijo igre, pojav igrifikacije, igralne mehanike, ki so za ta pojav značilne in uspešne primere uporabe igrifikacije v praksi. V praktičnem delu diplomske naloge smo raziskovali uporabo igrifikacije v študijskem okolju Univerze v Mariboru, Fakultete za organizacijske vede (UM-FOV). V ta namen smo izvajali anketo namenjeno izključno študentom UM-FOV, cilj katere je bil izvedeti predvsem, kako pogosto se ti v študijskem okolju z igrifikacijo srečujejo, koliko jih ta motivira in ali se strinjajo z njeno uvedbo. Statistično analizo podatkov smo izvajali s pomočjo programa IBM SPSS Statistics, pomagali pa smo si tudi s programom Microsoft Office Excel 2010. Ugotovili smo, da je igrifikacija v študijskem okolju UM-FOV na splošno zelo malo uporabljena, da ta študente nadpovprečno motivira in da se študenti z njeno uvedbo tudi relativno strinjajo. Igrifikacija po naših ugotovitvah torej predstavlja potencialno možnost za reševanje problemov, ki se navezujejo na motivacijo študentov pri opravljanju študijskih obveznosti.
Ključne besede:
Igra
,
igrifikacija
,
igralne mehanike
,
motivacija
,
izobraževanje.
Kraj izida:
Kranj
Leto izida:
2015
PID:
20.500.12556/DKUM-53785
COBISS.SI-ID:
7479315
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:O0FCQIDE
Datum objave v DKUM:
24.09.2015
Število ogledov:
1088
Število prenosov:
154
Metapodatki:
Področja:
FOV
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
DEBELJAK, Miha, 2015,
UPORABA IGRALNIH MEHANIK V FAKULTETNEM OKOLJU
[na spletu]. Diplomsko delo. Kranj. [Dostopano 18 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=53785
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Merjenje in management kakovosti in zadovoljstva s turistično destinacijo
Analiza zadovoljstva gostov na destinaciji Solčavsko
Analiza zadovoljstva gostov na destinaciji Maribor
Marketing turističnih storitev ob Šmartinskem jezeru
Merjenje zadovoljstva turistov na destinaciji Rogaška Slatina
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Analiza zadovoljstva gostov s storitvami turistične destinacije
Zadovoljstvo gostov s turistično destinacijo Bled
Vloga lokalne turistične organizacije pri oblikovanju mednarodno konkurenčne turistične destinacije
Analiza zadovoljstva gostov v Hotelu Maribor
A destination competitiveness analysis
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
USE OF GAME MECHANICS IN FACULTY ENVIRONMENT
Opis:
The thesis deals with the theory of games, the phenomenon called gamification, game mechanics, which are typical for our phenomenon and successful examples of gamification in use. In the practical part of our thesis, we investigated the use of gamification in the academic environment of the University of Maribor, Faculty of Organizational Sciences (UM-FOV). For this purpose, we carried out a survey for students of UM-FOV exclusively. The aim of our survey was mainly to find out how often students in the academic environment are subjected to gamification, how much it motivates them and whether they agree to its implementation. Statistical analysis of the data was done using IBM SPSS Statistics, with the help of Microsoft Office Excel 2010. We found that gamification has been rarely used in the academic environment of UM-FOV, that it motivates students more than average and that the students generally agree with its implementation. Our findings therefore represent gamification as a potential solution for solving problems related to the lack of motivation of students for carrying out study obligations.
Ključne besede:
Game
,
gamification
,
game mechanics
,
motivation
,
education.
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj