| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Merjenje zaznane kakovosti storitev ISS Servisystem iz Maribora
Avtorji:ID Snoj, Boris (Avtor)
ID Savić, Vesna (Avtor)
ID Rajtmajer, Bojan (Avtor)
Datoteke:URL http://www.dlib.si/details/URN:NBN:SI:DOC-RTGAYDXM
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Tipologija:1.02 - Pregledni znanstveni članek
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:V teoretičnem delu prispevka prikazujemo nekatere pomembne vidike koncepta zaznane (marketinške) kakovosti storitev. Ta del je izhodišče za empirični del, v katerem obravnavamo enoto mednarodne storitvene družbe ISS, s sedežem v Mariboru. ISS Servisystem in Traffic ponuja storitve, s katerimi zadovoljuje potrebe ljudi po čistem, zdravem, varnem in produktivnem okolju na delu in v prostem času. V osmih letih od svojega nastanka je postal glede na splošni tržni delež vodilna družba v svoji panogi v Sloveniji. V zadnjem času je v tej družbi skrb za kakovost ključna dimenzija poslovanja. Njena uprava se je odločila, da bo poskusila pridobiti priznanje R Slovenije za poslovno odličnost. Za ta namen je naročila empiričo raziskavo, ki je opredelila in razčlenila kakovost storitev z vidika odjemalcev družbe ISS, podrobno raziskala njihova pričakovanja in dejansko zaznavanje kakovosti storitev. V prispevku prikazujemo nekatere rezultate te raziskave in izhodišča za nadaljnje raziskovanje kakovosti storitev družbe ISS z marketinškega vidika.
Ključne besede:storitve, kakovost, merjenje, Slovenija, metodologija, trženje
Založnik:Marketing magazin
Leto izida:1999
Št. strani:str. 33-41
Številčenje:Letn. 3, št. 5
PID:20.500.12556/DKUM-53280 Novo okno
UDK:338.46(497.4)
COBISS.SI-ID:4883484 Novo okno
ISSN pri članku:1408-1652
NUK URN:URN:SI:UM:DK:V6Q2HTPJ
Datum objave v DKUM:10.07.2015
Število ogledov:1487
Število prenosov:40
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:Ostalo
:
SNOJ, Boris, SAVIĆ, Vesna in RAJTMAJER, Bojan, 1999, Merjenje zaznane kakovosti storitev ISS Servisystem iz Maribora. Akademija MM [na spletu]. 1999. Vol. 3, no. 5, p. 33–41. [Dostopano 13 april 2025]. Pridobljeno s: http://www.dlib.si/details/URN:NBN:SI:DOC-RTGAYDXM
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Gradivo je del revije

Naslov:Akademija MM
Skrajšan naslov:Akad. MM
Založnik:Marketing magazin
ISSN:1408-1652
COBISS.SI-ID:65123840 Novo okno

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Perception research of service quality of the international service corporation ISS Maribor
Opis:In theoretical part of the article some important aspects of perceived (marketing) service quality are discused. This part represents framework for empirical survey in one unit of the international service corporation ISS which is located in Maribor. This unit - ISS Servisystem in Traffic, supplies its customers with services, that satisfy needs for clean, healthy, secure and productive work and spare-time environment. Regarding market share ISS Servisystem became leading firm in its industry on Slovenian market in the period of eight years from its establishment. Within these years concern for quality became a key-dimension of their business. Management of the firm also decided to enter the competition for Slovenian Quality Award for Business Excellence. Going through this part ISS's customers served as the focal source of information on firm's service quality. In order to attain the reward, ISS also accomplished empirical survey with their customers, which among other great detail examined their expectations and actual perception of service quality. In this article some survey results are exposed. It also establishes several starting-points for further marketing research in this field.
Ključne besede:services, quality, measurement, Slovenia, methodology, marketing


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici