Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
Konceptualne dileme implementacije načel bolonjskega procesa
Avtorji:
ID
Kotnik, Rudi
(Avtor)
Datoteke:
http://www.dlib.si/details/URN:NBN:SI:doc-4QVD6UTP
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Znanstveno delo
Tipologija:
1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:
Implementacija načel bolonjske reforme ima vsaj dva vidika. Eden je na ravni države, pri katerem gre za to, kako so ta načela formulirana v zakonih in predpisih. Drugi vidik je v načinu razumevanja zakonskih formulacij na ravni univerz. Država se z zavezanostjo uresničevanja bolonjskih načel postavlja v kontroverzno vlogo: je spodbujevalka zboljšanja kakovosti izobraževanja in hkrati zastopnica korporativnih interesov v razmerah globalizacije. To pomeni, da s tem spreminja temeljno vlogo izobraževanja v globalizirani družbi. Tudi avtonomija univerze ima kontroverzno vlogo: lahko pomeni varovanje akademskih standardov, da bi ne postala servis ekonomije in politike; hkrati pomeni ohranjanje rigidnosti za kvalitativne spremembe. Ta prispevek je zato poskus analize, ki bi hkrati pokazala na potencial, ki ga prinaša bolonjski proces, in na njegove pasti. Oboje ima podlago na eni strani v historičnem ozadju bolonjskega procesa in najnovejših analizah konceptualnih dilem bolonjskega procesa in njegovih dokumentov, kot je Tuning. Analiza vodi v sklep, da potrebuje visokošolsko izobraževanje v razmerah tranzicije namesto sprejemanja seznamov "kompetenc" izvirne rešitve, ki zahtevajo refiektiran pristop k predpostavkam in implikacijam bolonjskega procesa.
Ključne besede:
vzgoja in izobraževanje
,
kurikulum
,
kompetentnost
,
izkustveno učenje
,
filozofija
,
psihoterapija
Status publikacije:
Objavljeno
Verzija publikacije:
Objavljena publikacija
Kraj izida:
Ljubljana
Založnik:
Zveza društev pedagoških delavcev Slovenije
Leto izida:
2006
Št. strani:
str. 82-99
Številčenje:
Letn. 57, št. 4
PID:
20.500.12556/DKUM-52870
UDK:
378:37.014.5
COBISS.SI-ID:
15113736
ISSN pri članku:
0038-0474
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:STXDK9GY
Datum objave v DKUM:
10.07.2015
Število ogledov:
1142
Število prenosov:
71
Metapodatki:
Področja:
Ostalo
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
KOTNIK, Rudi, 2006, Konceptualne dileme implementacije načel bolonjskega procesa.
Sodobna pedagogika
[na spletu]. 2006. Vol. 57, no. 4, p. 82–99. [Dostopano 19 april 2025]. Pridobljeno s: http://www.dlib.si/details/URN:NBN:SI:doc-4QVD6UTP
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Identifying key activities, artifacts and roles in agile engineering of secure software with hierarchical clustering
Odločitveni model za izbiro primerne CRM rešitve za majhna in srednje velika podjetja
Analiza priložnosti zelo-zmogljivega računalništva za mala in srednja podjetja
ERP v malih in srednje velikih podjetjih v Sloveniji
Small and medium-sized enterprises in the digital age
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Na delegiranju zasnovan agilni pristop k razvoju varne programske opreme za mala in srednje velika podjetja
Model agilnega sočasnega razvoja izdelka za majhna in srednje velika podjetja
Pomen blagovne znamke za majhna in srednje velika podjetja
RAZVOJ VARNE PROGRAMSKE OPREME ZA VGRAJENE SISTEME
Analiza vstopnih oblik malih in srednje velikih proizvodnih podjetij na avstrijsko tržišče
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Gradivo je del revije
Naslov:
Sodobna pedagogika
Skrajšan naslov:
Sodob. pedagog.
Založnik:
Zveza društev pedagoških delavcev Slovenije
ISSN:
0038-0474
COBISS.SI-ID:
761348
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Conceptual dilemmas in implementing the principles of the Bologna process
Opis:
The implementation of the principles of the Bologna process involves at least two aspects. One, on the state level, refers to the codification of the principles in legislation; the other refers to the way in which these principles are understood by universities. The state has a controversial role; it is the promoter of the quality of education and at the same time the representative of corporate interests in the global world. Consequently, it is changing the fundamental role of education in global society. The role of the autonomy of universities, as well, is controversial: it can protect academic standards against business and politics, and at the same time it maintains rigidity in relation to any creative changes. The paper is therefore an attempt at analysis to simultaneously show the creative potential of the Bologna process and the traps. A historical background is provided for this purpose, as well as a conceptual analysis of the key concepts. The conclusion drawn from this analysis is that higher education needs creative adjustments which demand a reflective approach to the assumptions and implications of the Bologna process. It seems that the mere adoption of prescribed packages of 'competencies' is counterproductive in our context as a transition country.
Ključne besede:
higher education
,
competence
,
curriculum
,
experiental learning
,
philosophy
,
psychotherapy
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj