| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Using didactic enclosures as teaching methods and social forms for active learning in chemical education
Avtorji:ID Sikošek, Darinka (Avtor)
Datoteke:.pdf Revija_za_elementarno_izobrazevanje_2008_Sikosek_Using_didactic_enclosures_as_teaching_methods_and_social_forms_for_active_learning_in_c.pdf (239,00 KB)
MD5: 62FBB944F5E8EAD7C84011870F508817
 
URL https://journals.um.si/index.php/education/issue/view/57
 
.pdf RAZ_Sikosek_Darinka_2008.pdf (239,01 KB)
MD5: E1EED1216F7A18243371285063E048F5
 
Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Članek v reviji
Tipologija:1.04 - Strokovni članek
Organizacija:FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
Opis:Innovative teaching and learning can be defined as the effective use of various didactic materials combined with the methods and social forms of active learning. We carried out an evaluation of didactic enclosures as the initial stage in the methodology of our scientific strategy for researching the project "Didactic Redevelopment of Chemical Education in Slovenian Elementary Education". To obtain the results of our evaluation of didactic enclosures we concentrated on the innovative approach of using enclosures for just games and video. These types of enclosures are used in didactic game methods and video methods, as well as various problem-solving sheets (individual and group) that are typically used for individualised group work. We put special emphasis on furthering the development of programmed sequences, which are essential in effectively utilizing the wellknown teaching aid called the "Periodic Table in Cube".
Ključne besede:education, didactic game method, teaching aids, individualised group learning
Status publikacije:Objavljeno
Verzija publikacije:Objavljena publikacija
Leto izida:2008
Št. strani:str. 115-122
Številčenje:Letn. 1, št. 3/4
PID:20.500.12556/DKUM-52687 Novo okno
ISSN:1855-4431
UDK:37.091.3:54
COBISS.SI-ID:16531720 Novo okno
ISSN pri članku:1855-4431
NUK URN:URN:SI:UM:DK:JFULQZCI
Datum objave v DKUM:10.07.2015
Število ogledov:2027
Število prenosov:129
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:Ostalo
:
SIKOŠEK, Darinka, 2008, Using didactic enclosures as teaching methods and social forms for active learning in chemical education. Revija za elementarno izobraževanje [na spletu]. 2008. Vol. 1, no. 3/4, p. 115–122. [Dostopano 9 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=52687
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Gradivo je del revije

Naslov:Revija za elementarno izobraževanje
Založnik:Založba PEF, Pedagoška fakulteta, Založba PEF, Pedagoška fakulteta, Založba PEF, Pedagoška fakultete Univerze, Univerza na Primorskem, Pedagoška fakulteta, Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
ISSN:1855-4431
COBISS.SI-ID:239555072 Novo okno

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:10.07.2015

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Nekateri didaktični sklopi učnih metod/socialnih oblik aktivnega učenja pri predmetu kemija
Opis:Inovativno poučevanje/učenje predstavlja učinkovito uporabo metod in oblik aktivnega učenja ter učnih sredstev (učil in didaktičnega gradiva), ki so potrebna za uspešno izvajanje načrtovanih aktivnosti. Začetno fazo v metodologiji dela v raziskovalni nalogi Didaktična prenova kemijskega izobraževanja v osnovni šoli sta predstavljali empirična in racionalna evalvacija didaktičnega gradiva kot sestavini "metodne" opreme, uporabljeni v času izvajanja načrtovanih strategij učnega dela. Izhajajoč iz evalvacijskih ugotovitev, so bili med inovacijskimi elementi prednostno opredeljeni igrne in video didaktične priloge, ki so potrebne za učinkovito uporabo metode didaktičnih iger, video metode, pa tudi skupinski in individualizirani učni listi, uporabni pri izvajanju individualiziranega skupinskega dela. Posebna skrb je bila namenjena tudi gradivu - programirane sekvence, ki omogoča bolj smotrno uporabo učila Periodni sistem v kockah.
Ključne besede:izobraževanje, metoda didaktičnih iger, učila, individualizirano skupinsko delo


Zbirka

To gradivo je del naslednjih zbirk del:
  1. Revija za elementarno izobraževanje

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici