| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Content analysis of hotel guest comment cards: a case study of Croatian hotel industry
Avtorji:ID Marković, Suzana (Avtor)
ID Raspor, Sanja (Avtor)
Datoteke:URL http://www.dlib.si/details/URN:NBN:SI:DOC-EZRL45PP
 
Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Tipologija:1.02 - Pregledni znanstveni članek
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:If properly designed, administered, and analysed, the process of monitoring customer satisfaction and service quality can be beneficial to any hotel firm and make all the difference between offering a mediocre service and one of exceptionally high quality. The purpose of this study is to examine hotel guest comment cards (GCCs) and customer satisfaction management schemes in Opatija's hotels. This study adopts the applied content analysis approach (Gilbert and Horsnell 1998), comparing and recording findings based on a set of best practice criteria.
Ključne besede:zadovoljstvo, kvaliteta, storitve, merjenje, analiza, hotelirstvo
Založnik:Društvo ekonomistov Maribor
Leto izida:2010
Št. strani:str. 65-74
Številčenje:Letn. 56, št. 1/2
PID:20.500.12556/DKUM-52371 Novo okno
UDK:338.483:338.488(049.5):640.412(497.5)
COBISS.SI-ID:10128156 Novo okno
ISSN pri članku:0547-3101
NUK URN:URN:SI:UM:DK:K2RHIHZV
Datum objave v DKUM:10.07.2015
Število ogledov:1346
Število prenosov:33
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:Ostalo
:
MARKOVIĆ, Suzana in RASPOR, Sanja, 2010, Content analysis of hotel guest comment cards: a case study of Croatian hotel industry. Naše gospodarstvo : revija za aktualna gospodarska vprašanja [na spletu]. 2010. Vol. 56, no. 1/2, p. 65–74. [Dostopano 13 april 2025]. Pridobljeno s: http://www.dlib.si/details/URN:NBN:SI:DOC-EZRL45PP
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Gradivo je del revije

Naslov:Naše gospodarstvo : revija za aktualna gospodarska vprašanja
Skrajšan naslov:Naše gospod.
Založnik:Ekonomsko-poslovna fakulteta, Društvo ekonomistov Maribor, Ekonomski center Maribor
ISSN:0547-3101
COBISS.SI-ID:751364 Novo okno

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Analiza vsebine hotelskih vprašalnikov: primer hrvaških hotelov
Opis:Primerno definiran in izpeljan proces spremljanja zadovoljstva gostov in kakovosti storitev lahko pozitivno vpliva na poslovanje hotela, saj omogoča ugotavljanje razlike med povprečno in zelo kakovostno storitvijo. Namen raziskave je analizirati hotelske vprašalnike in postopke merjenja zadovoljstva gostov v opatijskih hotelih. Analiza vsebine temelji na kriterijih, ki sta jih v svoji raziskavi uporabila Gilbert in Horsnell (1998).


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici