| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Problemi uvajanja učnociljnega kurikula : predpostavke in implikacije
Avtorji:ID Kotnik, Rudi (Avtor)
Datoteke:URL http://www.dlib.si/details/URN:NBN:SI:doc-DOHKIEYS
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Članek v reviji
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Opis:Namen prispevka je pojasnitev temeljnih pojmov učnociljnega kurikula in iz tega izhajajoč kritičen razmislek o konceptualnih vprašanjih, ki se pojavljajo, preden se lotimo načrtovanja kurikula in njegovega izvajanja. Prispevek se s pomočjo Rossovega modela kurikula osredotoči na analizo prenašanja učnociljnega kurikula v naše razmere. Na podlagi tega lahko ugotovimo, da je en vidik problemov našega izobraževanja, ki se kažejo tako z uvajanjem bolonjske prenove kot tudi z uvajanjem vzporednih procesov, najprej v nejasnem izvornem konceptu (kompetenčnega pristopa) in nato v uvajanju učnociljnega kurikula (kot cilj) z učnosnovnimi sredstvi.
Ključne besede:učni cilji, učni dosežki, kurikulum, kompetentnost, izkustveno učenje
Založnik:Zveza društev pedagoških delavcev Slovenije
Leto izida:2011
Št. strani:str. 52-67
Številčenje:Letn. 62 = 128, št. 2
PID:20.500.12556/DKUM-52231 Novo okno
UDK:37.091.2
COBISS.SI-ID:18380808 Novo okno
ISSN pri članku:0038-0474
NUK URN:URN:SI:UM:DK:5ZBL315L
Datum objave v DKUM:10.07.2015
Število ogledov:1162
Število prenosov:67
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:Ostalo
:
KOTNIK, Rudi, 2011, Problemi uvajanja učnociljnega kurikula : predpostavke in implikacije. Sodobna pedagogika [na spletu]. 2011. Vol. 62 = 128, no. 2, p. 52–67. [Dostopano 19 april 2025]. Pridobljeno s: http://www.dlib.si/details/URN:NBN:SI:doc-DOHKIEYS
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Gradivo je del revije

Naslov:Sodobna pedagogika
Skrajšan naslov:Sodob. pedagog.
Založnik:Zveza društev pedagoških delavcev Slovenije
ISSN:0038-0474
COBISS.SI-ID:761348 Novo okno

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:predpostavke in implikacije
Opis:The aim of the paper is to clarify the basic concepts of objectives-driven curriculum and to critically examine the conceptual issues related to the design and the implementation of curriculum. Relationship between political positions on the curriculum proposed by Ross is used for the analysis of the implementation of objectives-driven curriculum to Slovenian situation. The result of this analysis shows that one of the reasons for the difficulties in the implementation of Bologna process and the corresponding other processes in education is unclear conceptual framework. Moreover, the objective-driven curriculum as an aim is implemented by the content-driven means.
Ključne besede:competence, curriculum, experiental learning, aims, objectives, outcomes


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici