Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
Mnenja učiteljev o izbiri in rabi učbenikov za pouk slovenščine
Avtorji:
ID
Ulaga, Karmen
(Avtor)
ID
Javornik, Marija
(Mentor)
Več o mentorju...
ID
Čagran, Branka
(Komentor)
Datoteke:
MAG_Ulaga_Karmen_2015.pdf
(1,69 MB)
MD5: 4657155C0DFF66E72B43AD5528A76762
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Magistrsko delo/naloga
Tipologija:
2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:
FF - Filozofska fakulteta
Opis:
V magistrski nalogi smo preučevali mnenja učiteljev o izbiri in rabi učbenikov za pouk slovenščine. Empirični del naloge temelji predvsem na iskanju razlik med učitelji razrednega pouka, pri čemer smo jih opozorili, da nas zanimajo samo učbeniki za pouk slovenščine, in med učitelji slovenščine na predmetni stopnji. Razlike med mnenji učiteljev smo iskali glede na prioritete pri načrtovanju pouka slovenščine, glede na način izbiranja učbenikov za pouk slovenščine, glede na samo izbiro in na ustreznost učbenika, ki ga uporabljajo, raziskovali smo razlike v mnenju o pestrosti učbenikov na trgu in na koncu smo iskali zanje pomembne lastnosti kvalitetnega učbenika. Zanimale pa so nas še določene povezave med odgovori. Za pridobivanje odgovorov smo uporabili anketni vprašalnik, ki smo ga razdelili po osnovnih šolah med učitelje razrednega pouka in učitelje slovenščine ob koncu šolskega leta 2013/2014. Ugotovili smo, da se pri več odgovorih kažejo statistično značilne razlike med učitelji razrednega pouka in učitelji slovenščine. Učitelji razrednega pouka načrtujejo pouk slovenščine na podlagi intuicije in učnega načrta v večji meri kot učitelji slovenščine. Učitelji razrednega pouka pogosteje izberejo učbenik znotraj kolektiva, medtem ko učitelji slovenščine učbenik izberejo sami. Učitelji razrednega pouka so tudi bolj zadovoljni z didaktično ustreznostjo učbenika kot učitelji slovenščine. Nekaj razlik se pokaže tudi pri opredeljevanju kvalitetnega učbenika.
Ključne besede:
učbenik
,
učitelj
,
pouk slovenščine
,
izbira učbenika
,
raba učbenika
,
kvaliteta učbenika
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[K. Ulaga]
Leto izida:
2015
PID:
20.500.12556/DKUM-48439
UDK:
37.091.3:811.163.6(043.2)
COBISS.SI-ID:
21598216
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:TYF7CFRM
Datum objave v DKUM:
06.10.2015
Število ogledov:
2078
Število prenosov:
347
Metapodatki:
Področja:
FF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
ULAGA, Karmen, 2015,
Mnenja učiteljev o izbiri in rabi učbenikov za pouk slovenščine
[na spletu]. Magistrsko delo. Maribor : K. Ulaga. [Dostopano 13 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=48439
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Zmanjšanje ogljičnega odtisa v dobavni verigi oem-ov zaradi neustrezne interpretacije rezultatov rtg skritih napak v nodularni litini
Zelena energetika?
Zelene energije in osveščanje o njih
Učinki uvajanja električnih vozil kot prispevek k nizkoogljični družbi na primeru podjetija Armarium
Science, human awareness and environmental attitudes
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Green energy hubs for the military that can also support the civilian mobility sector with green hydrogen
Pot k ogljično nevtralnim izdelkom na trgu gradbenih izolacijskih materialov
Oblikovanje informacij za ravnanje z ogljičnim odtisom v podjetju Domel
Reducing carbon footprint by changing energy systems
Pridobivanje energije s fuzijo
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Teachers' opinions on the selections and use of the Slovene language
Opis:
The master's thesis examines teachers' opinions on the selection and use of the Slovene language textbooks. The empirical part of the paper focuses on the examination of differences in opinion regarding the Slovene language textbooks between the class teachers teaching the Slovene language and the subject teachers of the Slovene language; it should be noted, that the class teachers involved in the research have been notified to focus merely on the Slovene language textbooks. The thesis examines how the teachers' opinions regarding the Slovene language textbooks differ in respect of the priorities in educational planning, the manner of selection, the selection and adequacy of the Slovene language textbooks in use. Furthermore, the thesis looks into different perspectives regarding the variety of the Slovene language textbooks on the market and surveys the important features of a high-quality textbook. The correlations between the teachers' answers were reviewed. For the purpose of this reasearch, a survey questionnaire was sent out to the class teachers teaching the Slovene language and the Slovene language subject teachers at the end of the academic school year 2013/2014. The evaluation of the questionnaire points out statistically significant differences in the answers provided by the class teachers teaching the Slovene language and those provided by the Slovene language subject teachers. The study findings indicate that the class teachers teaching the Slovene language plan the lessons based on their intuition and the curriculum to a greater extent than the Slovene language subject teachers. The class teachers teaching the Slovene language select the textbook jointly in professional team, whereas the Slovene language subject teachers tend to make a selection of the textbook based on their personal judgement. The class teachers teaching the Slovene language are more satisfied with didactic adequacy of the textbook than the Slovene language subject teachers. The findings also reveal the discrepancies between the definitions of a high-quality textbook.
Ključne besede:
Slovene language textbooks
,
teachers
,
Slovene language classes
,
textbook selection
,
the use of the textbook
,
textbook quality
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj