Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
UPORABNOST METOD ZA DIMENZIONIRANJE NESEMAFORIZIRANIH KRIŽIŠČ V REALNEM OKOLJU
Avtorji:
ID
Cigala, Anja
(Avtor)
ID
Sever, Drago
(Mentor)
Več o mentorju...
ID
Toplak, Sebastian
(Komentor)
Datoteke:
MAG_Cigala_Anja_2015.pdf
(4,35 MB)
MD5: EC34FD355911B281AA708E02767ADE34
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Magistrsko delo/naloga
Tipologija:
2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
Opis:
Namen magistrskega dela je seznanitev z različnimi metodami dimenzioniranja nesemaforiziranih križišč, preučevanje vplivnih dejavnikov pri posameznih metodah in ugotavljanje primernosti uporabe teh metod v realnem okolju. Seznanili smo se z dimenzioniranjem križišča s prednostno cesto po dveh metodah, in sicer po metodi HCM 2010 in metodi HBS 2001. Uporabili smo ju na konkretnem primeru križišča v Dravogradu. Izdelali smo navodila za uporabnost metod dimenzioniranja križišča s prednostno cesto in s pomočjo le-teh izdelali predlog najustreznejše rešitve oblike konkretnega križišča v Dravogradu, ki je lahko primer dobre rešitve križišča z omejeno lokacijo tudi v slovenskem prometnem okolju. Metodi HCM 2010 in HBS 2001 sta podrobno predstavljeni v ustrezni znanstveni literaturi. Na osnovi ugotovitev analize smo izdelali smernice za uporabnost teh metod v slovenskem prometnem okolju. Metodi dimenzioniranja sta preizkušeni na osnovi dejanskih cestnih in prometnih podatkov, ki smo jih pridobili iz javnih podatkovnih baz in na osnovi lastnih meritev (štetje prometa). Za analize smo uporabili ustrezna programska orodja, ki takšne analize omogočajo (SIDRA INTERSECTION). Z magistrsko nalogo se je ugotovilo, da je najprimernejša rešitev ureditve križišča v Dravogradu krožno križišče z dodanim pasom, vendar zaradi omejenega prostora priporočamo krožno križišče brez dodanega pasu, ki je tudi primerna rešitev.
Ključne besede:
gradbeništvo
,
dimenzioniranje prometnic
,
metode za dimenzioniranje prometnic
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[A. Cigala]
Leto izida:
2015
PID:
20.500.12556/DKUM-48366
UDK:
625.739.04:656.1.021(043.2)
COBISS.SI-ID:
19073558
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:KSDWMKAR
Datum objave v DKUM:
23.06.2015
Število ogledov:
1554
Število prenosov:
460
Metapodatki:
Področja:
KTFMB - FG
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
CIGALA, Anja, 2015,
UPORABNOST METOD ZA DIMENZIONIRANJE NESEMAFORIZIRANIH KRIŽIŠČ V REALNEM OKOLJU
[na spletu]. Magistrsko delo. Maribor : A. Cigala. [Dostopano 13 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=48366
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Učinki obnovljivih virov in razvojni projekti v letu 2015
Ekološki učinki obnovljivih proizvodnih virov in razvojni projekti v letu 2016
Analiza proizvodnje električne energije v Gorenjskih elektrarnah v letu 2018
Analiza proizvodnje električne energije v Gorenjskih elektrarnah v letu 2019
Analiza proizvodnje električne energije Gorenjskih elektrarn v letu 2015
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Deflection of polymer gear tooth under static load using numerical analysis
Tensile properties of mineral fibers determined with Sentmanat extensional rheometer
Staranje električnih kablov v jedrskih elektrarnah
Priprava celuloznih nanokompozitnih vlaken
Uporaba tenziometrije za zasledovanje sorpcijskih lastnosti celuloznih vlaken
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
USABILITY OF METHODS FOR DIMENSIONING WITHOUT TRAFFIC LIGHTS INSTALATION AT INTERSECTIONS IN REAL ENVIRONMENT
Opis:
The purpose of this Master Thesis is to get acquainted with different methods of dimensioning the Two-way STOP controlled intersections (TWSC), investigating important factors of each method, and determine their appropriate use in real time environment. We got acquainted with dimensioning a TWSC intersection with two methods called HBS 2001 and HCM 2010. We applied them on a live example, an intersection in Dravograd. We created instructions for the usage of TWSC intersection and with its help proposed the most appropriate solution, which can be used in all such intersections in Slovenian traffic environment. Methods HBS 2001 and HCM 2010 are thoroughly explained in scientific literature. Instructions for their usage in Slovenian traffic environment will be presented based on the findings of the analysis. Both dimensioning methods are tested on real road and traffic data, which were obtained from public data base, and combined with our own measurements (counting traffic). We used the appropriate program tools for analyses, like SIDRA INTERSECTION. With this Master Thesis it was determined that the most appropriate solution for the given intersection in Dravograd is roundabout with additional lane. But because of space limitation it is recommended to use a roundabout without additional lane, which is also a good solution.
Ključne besede:
civil engineering
,
road dimensioning
,
methods for road dimensioning
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj