| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:MERJENJE IN MANAGEMENT KAKOVOSTI IN ZADOVOLJSTVA S TURISTIČNO DESTINACIJO: PRIMER DESTINACIJE MARIBOR
Avtorji:ID Sabo Turner, Tanisa (Avtor)
ID Milfelner, Borut (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
ID Šarotar Žižek, Simona (Komentor)
Datoteke:.pdf MAG_Mihelic_Tanisa_2015.pdf (2,11 MB)
MD5: 73F1E6524E21AE67CA4EDF65C7A5DC0E
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:Globalizacija, čas v katerem živimo, je zaznamovana z nenehnimi spremembami, ki se jim ne moremo izogniti in predstavljajo edino stalnico našega življenja. Konkurenčni boj med podjetji je z vsakim dnem večji, zato je zelo pomembno, da podjetja postanejo inovativna, znajo navdušiti odjemalce in so boljša od konkurentov. Področje, ki smo ga raziskovali v magistrskem delu se navezuje na management kakovosti in zadovoljstva s turistično destinacijo Maribor. V današnjem konkurenčnem okolju predstavlja kakovost storitev najpomembnejši cilj, ki pripomore k zadovoljitvi potreb odjemalcev. Za vsako podjetje oz. destinacijo pa je pomembno tudi, da potekata proizvodnja in marketing storitev ob najmanjših možnih stroških, ob katerih se zadovoljujejo potrebe odjemalcev, kar je glavni namen managementa kakovosti.
Ključne besede:turistična destinacija, destinacijski managament, zadovoljstvo odjemalcev, managament kakovosti, kakovost storitev
Kraj izida:Maribor
Založnik:[T. Mihelič]
Leto izida:2015
PID:20.500.12556/DKUM-47837 Novo okno
UDK:338.48
COBISS.SI-ID:12047132 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:68DENDOG
Datum objave v DKUM:06.08.2015
Število ogledov:2190
Število prenosov:284
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
SABO TURNER, Tanisa, 2015, MERJENJE IN MANAGEMENT KAKOVOSTI IN ZADOVOLJSTVA S TURISTIČNO DESTINACIJO: PRIMER DESTINACIJE MARIBOR [na spletu]. Magistrsko delo. Maribor : T. Mihelič. [Dostopano 9 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=47837
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Quality and Satisfaction Measurement and Management: The Case Tourist Destination Maribor
Opis:Globalization, the modern times are marked with permanent changes, which we cannot avoid and which represent the only constant of our lives. The competition between companies is getting fiercer by the day, which is why it is of great importance for the companies to become more innovative, to know how to impress their clients and to be better than the competition. The field of research in this master paper is aiming at quality management and the satisfaction with the tourist destination Maribor. In today's competitive environment, service quality is the most important goal that contributes to the clients’ satisfaction. For each company or destination, it is also important that the production costs and service marketing are kept as low as possible while at the same time meeting the clients’ needs, which is the main purpose of quality management.
Ključne besede:tourist destination, destination management, customer satisfaction, quality management and service quality


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici