Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
VLOGA PREVAJANJA PRI POUKU TUJIH JEZIKOV NA OSNOVNIH ŠOLAH V PODRAVJU
Avtorji:
ID
Bubnjar, Lidija
(Avtor)
ID
Kučiš, Vlasta
(Mentor)
Več o mentorju...
ID
Kacjan, Brigita
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
UN_Bubnjar_Lidija_2015.pdf
(1,10 MB)
MD5: 7863BA86A48B87A7D1E8E89B62F1E557
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
FF - Filozofska fakulteta
Opis:
To diplomsko delo vsebuje vidike didaktike tujih jezikov in vidike prevodoslovja. Ti dve znanstveni disciplini sta povsem drugačni, a se kljub temu prepletata. Kot predmet obravnave je v ospredje postavljena vloga prevajanja pri pouku tujih jezikov na osnovnih šolah v Podravju. Z vidika didaktike tujih jezikov se pobliže seznanimo z učenjem dveh tujih jezikov, angleščine in nemščine. Sledi obširni opis pridobivanja besedišča. Uspešnost učenčevega usvajanja drugega ali tretjega jezika je odvisna od njegove motivacije, spomina in asociacij. Z vidika prevodoslovja opišem to znanstveno disciplino in podam različne opredelitve in pristope. Prevajalci se radi poslužujejo različnih orodij, ki so jim v pomoč in podporo, zato poglavje namenim prevajalskim orodjem. V problematiki primerjave učenca s prevajalcem opišem nekatere skupne lastnosti, ki jih imata, in tudi v čem se razlikujeta. Narejena je bila raziskava o prevodih in njihovi rabi ter prevajanju pri pouku tujih jezikov s strani učitelja in učenca.
Ključne besede:
tuji jeziki
,
didaktika
,
besedišče
,
prevodoslovje
,
prevod
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[L. Bubnjar]
Leto izida:
2015
PID:
20.500.12556/DKUM-47495-135294bc-5f9f-54fe-786a-3cb6aa6b38c4
UDK:
81ʼ25:81ʼ24(043.2)
COBISS.SI-ID:
21270280
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:OIADLEWO
Datum objave v DKUM:
30.03.2015
Število ogledov:
1755
Število prenosov:
211
Metapodatki:
Področja:
FF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
BUBNJAR, Lidija, 2015,
VLOGA PREVAJANJA PRI POUKU TUJIH JEZIKOV NA OSNOVNIH ŠOLAH V PODRAVJU
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : L. Bubnjar. [Dostopano 20 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=47495
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Izkušnje negovalnega osebja z uporabo lutke pri stanovalcih z demenco
Izkušnja negovalnega osebja z zagotavljanjem paliativne oskrbe v domovih za starostnike
Ravnanje s tekstilijami v domu upokojencev z namenom zmanjšanja okužb
Vloga medicinske sestre pri nadzoru begajočega starostnika z demenco
Umirajoči starostnik v institucionalnem varstvu: vidik negovalnega osebja
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Zagotavljanje varne hrane s strani negovalnega osebja v domu starejših občanov
UGOTAVLJANJE ZADOVOLJSTVA MED OSKRBOVANCI V IZBRANEM DOMU STAREJŠIH OBČANOV
Komunikacija zdravstveno-negovalnega osebja s stanovalci Doma starejših občanov Preddvor
Vloga zdravstvene nege pri preprečevanju padcev starostnikov z demenco
Dom starejših občanov "Kozala"
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
THE ROLE OF TRANSLATING IN THE FOREIGN LANGUAGE CLASS IN PODRAVJE`S PRIMARY SCHOOLS
Opis:
This paper includes aspects of foreign language didactics and aspects of translation studies. These two scientific disciplines are completely different but yet they intertwine. As a subject of discourse in the foreground lies the role of translating in the foreign language class in Podravje's primary schools. From the aspect of foreign language didactics we get close to learning two foreign languages, English and German. This is followed by an extensive description of vocabulary acquiring. Learner's acquisition of second or third language and the ways how it is done depends on his/her motivation, memory and associations. From the aspect of translation studies I describe this scientific discipline and explain the types and approaches of translating. Translators like to make use of different tools which are helpful and supportive, that is why I dedicate a chapter to translation tools. In issues of comparison of learner with translator I describe some common features they possess and also their differences. A survey had been done about translations and their uses and teacher's and learner's translating in the foreign language class.
Ključne besede:
foreign languages
,
didactics
,
vocabulary
,
translation studies
,
translation
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj