Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
LASTNA PODOBA IN NJENA RECEPCIJA
Avtorji:
ID
Pamič, Irena
(Avtor)
ID
Balažic, Janez
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
UN_Pamic_Irena_2015.pdf
(4,22 MB)
MD5: 58F4F652705DDF55E42F8B00AE8D8E25
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:
Diplomsko delo z naslovom »Lastna podoba in njena recepcija« obravnava analizo naslikane lastne podobe (avtoportret) kot likovnega motiva in se naslanja na formalno likovni, umetnostnozgodovinski in socialnopsihološki vidik. Predstavljeni in analizirani slikarski avtoportreti zrcalijo fizične in značajske poteze umetnika, medtem ko uporaba barvne palete, način slikarske poteze, kompozicija, prostor, morfologija in ikonografija, kažejo na umetnosti slog ter odsev časa. Avtoportret je motiv, kjer sta portretiranec in portretist ena in ista oseba zato je opazovanje tega motiva zahtevnejše, saj so iztočnice za opazovanje nekoliko drugačne kakor pri portretu. Značilni pokazatelji avtoportretne podobe so: slikarsko stojalo, paleta, čopič, ogledalo in umetnikove oči, ki so posebnost takšnega motiva. V umetnostni zgodovini velja označba »avtoportretni pogled«, ki je velikokrat pomagal odkriti podobe slikarjev v velikih kompozicijah, vendar se ta pogled ne more skriti niti takrat, kadar se umetnik upodobi sam na platnu. Avtoportretnemu pogledu gledalec ne more uiti, kakor tudi umetnik ni mogel uiti pred samim seboj in svojo zrcalno podobo. Avtoportret je podoba v kateri je zapisano umetnikovo življenje in ostaja živ za vedno.
Ključne besede:
AVTOPORTRET
,
RECEPCIJA
,
OGLEDALO
,
ZRCALJENA PODOBA
,
AVTOPORTRETNI POGLED.
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[I. Pamič]
Leto izida:
2015
PID:
20.500.12556/DKUM-47477-950c3ada-7eee-ca2e-37a4-5e9f822a67be
UDK:
7.041.53(043.2)
COBISS.SI-ID:
21320200
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:TIWN51PV
Datum objave v DKUM:
22.04.2015
Število ogledov:
2026
Število prenosov:
373
Metapodatki:
Področja:
PEF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
PAMIČ, Irena, 2015,
LASTNA PODOBA IN NJENA RECEPCIJA
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : I. Pamič. [Dostopano 6 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=47477
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Transportni sistemi z vključeno akumulacijsko funkcijo
Transportni sistemi za polnjenje pretočnih regalov
Variabilni priklopnik za transport lesa
Sodobno konstruiranje gonil
Modifikacija mehanizmov na traktorju
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Ni podobnih del
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
SELF-PORTRAIT AND ITS RECEPTION
Opis:
Diploma thesis entitled “Self-portrait and its reception” deals with the analysis of painted self-image (self-portrait) as a motif and leans on the formal art, art history and social-psychological aspect. Represented and analyzed paint self-portraits reflect artist’s physical and character traits, while the usage of color palette, way of brush strokes, composition, space, morphology and iconography show the art style and reflection of time. Self-portrait is a motif, where the portrayed person and portrait painter are the same person, so the observation of this particular motif is more difficult, because the cues for observation are slightly significant than the one of the portrait. Distinctive indicators of self-portrait image are: paint stand, palette, brush, mirror and artist’s eyes, which are motif’s special feature. The art history labels “self- portrait glance”, that has often helped to discover painters’ images in the large composition. This glance cannot be hidden even when the artist depicts himself on the canvas. Self-portrait glance cannot escape to the spectator the same as the artist cannot run away from himself and his own mirror image. A self-portrait is an image, where the artist’s life is written and is alive forever.
Ključne besede:
SELF-PORTRAIT
,
RECEPTION
,
MIRROR
,
MIRROR IMAGE
,
SELF-PORTRAIT VIEW
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj