| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:UPORABA AVTOMATIZACIJE MARKETINGA ZA PRIDOBIVANJE NOVIH UPORABNIKOV ZA ELEKTRODISTRIBUCIJSKO PODJETJE
Avtorji:ID Bergant, Andrej (Avtor)
ID Pucihar, Andreja (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Bergant_Andrej_2015.pdf (3,69 MB)
MD5: 8ADCAEB1B62F4603990C9758C76AA9CE
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Organizacija:FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Opis:V magistrski nalogi je predstavljen predlog nove marketinške strategije in marketinške kampanje za enega izmed slovenskih ponudnikov električne energije. Marketinška kampanja bi s pomočjo avtomatizacije marketinga ponudniku prinesla nove potencialne stranke in nove naročnike. Obenem bi bila marketinška kampanja tudi začetek nove marketinške strategije, ki zahteva prenovo nekaterih delovnih procesov. Oddelek marketinga bi začel izvajati t. i. vhodni marketing (angl. inbound marketing), kjer bi v središče postavili marketinški informacijski sistem, ki shranjuje vse relevantne informacije o potencialnih strankah in naročnikih. V magistrski nalogi so poleg strategije in kampanje opisani tudi potrebni koraki za uvedbo nove marketinške strategije, koraki za izbiro rešitve avtomatizacije marketinga ter primerjava petih različnih rešitev za avtomatizacijo marketinga.
Ključne besede:avtomatizacija marketinga, vhodni marketing, ponudnik električne energije
Kraj izida:Kranj
Leto izida:2015
PID:20.500.12556/DKUM-47434 Novo okno
COBISS.SI-ID:7410451 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:CQGNSOAQ
Datum objave v DKUM:20.03.2015
Število ogledov:1602
Število prenosov:213
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:FOV
:
BERGANT, Andrej, 2015, UPORABA AVTOMATIZACIJE MARKETINGA ZA PRIDOBIVANJE NOVIH UPORABNIKOV ZA ELEKTRODISTRIBUCIJSKO PODJETJE [na spletu]. Magistrsko delo. Kranj. [Dostopano 6 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=47434
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share



Podobna dela iz ostalih repozitorijev:

Ni podobnih del

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:USE OF MARKETING AUTOMATION FOR INCREASING A NUMBER OF NEW CUSTOMERS FOR AN ELECTRICITY SUPPLIER COMPANY
Opis:Master thesis contains a proposal for a new marketing strategy and a marketing campaign for one of Slovenian electricity suppliers. To get the supplier new leads and new customers marketing automation would be used. This marketing campaign would be the beginning of its marketing renovation and would require changes in the work process. It would include inbound marketing and use of marketing information system as a hub for all the lead and customer data. The master thesis also contains the necessary steps to start the new marketing strategy, advice on how to choose the appropriate marketing automation solution and a comparison of five different marketing automation solutions.
Ključne besede:marketing automation, inbound marketing, electricity supplier


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici