Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
VPLIV VODENJA NA UVAJANJE KONCEPTA MANAGEMENTA ZNANJA V ZDRAVSTVU
Avtorji:
ID
Kreft, Nataša
(Avtor)
ID
Kovač, Jurij
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
MAG_Kreft_Natasa_2015.pdf
(1,73 MB)
MD5: 078D92B6171F36F241B272061CA2C02A
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Magistrsko delo/naloga
Tipologija:
2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
Opis:
Teoretična izhodišča: V sodobnih organizacijah je znanje ključnega pomena. Pomembno vlogo predstavljajo vodje, ki z ustrezno politiko vodenja usmerjajo zaposlene k vedno večji težnji po novem znanju. Zaposleni z visoko stopnjo intelektualnega kapitala predstavljajo osnovo uspešne organizacije. Z raziskavo smo želeli ugotoviti, kateri model vodenja prevladuje v Splošni bolnišnici Murska Sobota in kako vodje s svojim načinom in modelom vodenja vplivajo na odnos zaposlenih do izobraževanja. Metodologija: Za izdelavo magistrskega dela smo uporabili kombinacijo različnih metod. Pri teoretičnem delu smo se naslanjali na deskriptivno metodo dela, pri empiričnem delu na anketno metodo, podatke smo potem obdelali s pomočjo multivariatnih statističnih metod. Raziskava je potekala v Splošni bolnišnici Murska Sobota med zaposlenimi v vseh štirih dejavnostih, ki so navedene v Statutu zavoda Splošne bolnišnice Murska Sobota. Sodelovanje v raziskavi je bilo prostovoljno. Rezultati: Ugotovili smo, da vodje na vseh področjih delovanja uporabljajo tako transformacijski kot tudi transakcijski model vodenja. Kot najpomembnejši dejavnik modela vodenja so anketirani izpostavili, da vodja podpira timsko delo. Zaposleni so najvišje ocenili trditev managementa znanja, da vodja spodbuja strokovnost in natančnost pri delu. Ugotovili smo, da transformacijski model vodenja podpira uvajanje koncepta managementa in da v bolnišnici obstajajo značilnosti učeče se organizacije. Zaposleni na vseh področjih dela visoko ocenjujejo elemente managementa znanja, kar je dobra popotnica pri udejanjanju učeče se organizacije. Sklep: Zaključimo lahko, da noben model vodenja ni idealen, pomembna je predvsem veščost vodij, da v dani situaciji uporabijo neprimernejši način vodenja. Izrednega pomena je znanje zaposlenih, ki je temelj konkurenčne prednosti dobrih organizacij. Ena izmed temeljnih nalog dobrih vodij je usmerjanje in spodbujanje zaposlenih k kreativnosti, inovativnosti, iskanju vedno novih znanj ter posledično prenašanju znanja v timu.
Ključne besede:
vodenje
,
model vodenja
,
znanje
,
management znanja
,
neprofitne organizacije
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[N. Kreft]
Leto izida:
2015
PID:
20.500.12556/DKUM-47135
UDK:
316.46:005(043.2)
COBISS.SI-ID:
2071204
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:TXO7NWOI
Datum objave v DKUM:
05.03.2015
Število ogledov:
2625
Število prenosov:
433
Metapodatki:
Področja:
FZV
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
KREFT, Nataša, 2015,
VPLIV VODENJA NA UVAJANJE KONCEPTA MANAGEMENTA ZNANJA V ZDRAVSTVU
[na spletu]. Magistrsko delo. Maribor : N. Kreft. [Dostopano 10 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=47135
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Razvoj decentralizirane prezračevalne naprave z vračanjem toplote
Numerično modeliranje prenosa toplote v valju motorja s kombiniranim hlajenjem
Preračun ploščnih toplotnih menjalnikov
Numerična analiza tokovno-toplotnih razmer v laboratorijskem liofilizatorju
Numerična analiza prenosa toplote v kotlu na lesne sekance
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Toward a solid-state thermal diode for room-temperature magnetocaloric energy conversion
Solid-state thermal control devices
Simulacija toplotne obremenitve kasete diverterja v fuzijskem reaktorju
Thermal control elements for caloric energy conversion
Protocol to evaluate a (magneto)caloric device with static thermal switches using a 1D numerical model
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
THE IMPACT OF LEADERSHIP ON IMPLEMENTATION OF KNOWLEDGE MANAGEMENT IN HEALTH CARE
Opis:
Theoretical background: In modern organisations, knowledge is of vital importance. A very important role is played by managers, who, by using an appropriate management policy, increasingly strengthen the employees' tendency towards the acquisition of knowledge. Employees who possess a high level of intellectual capital present the basis of a successful organisation. Through our survey, we wanted to find out which management model predominates in Murska Sobota General Hospital, and how the managers with their manner and models of management affect the employees' attitude towards education. Methodology: To conduct this master's thesis, we used a combination of various research methods. The theoretical part of this paper is based on a descriptive work method, whereas the empirical part is based on a survey method. The data obtained were processed with the help of the multivariate statistical method. The survey took part in Murska Sobota General Hospital among the workers employed within the four activities recorded in the institute statute of Murska Sobota General Hospital. The participation in our survey was voluntary. Results: We found out that managers, in all areas of their work, use the transformational as well as the transactional management model. According to the information given by the interviewees, the fact that a manager supports team work is the most important factor that defines a management model. The interviewees evaluated the statement considering knowledge management with the highest mark, namely that the manager encourages proficiency and thoroughness of work. Furthermore, the results showed that the transformational model of management supports the initiation of the concept of management, moreover, we found out that there have been some features of a learning organisation within the hospital. The employees from all work areas rank the elements of knowledge management very high, which presents a good starting point in the process of the actualisation of a learning organisation. Conclusion: Concluding the facts, none of the management models is ideal, however it is skilfulness of managers that is important, namely the ability of a manager to use the most appropriate management manner in a current situation. Knowledge of employees, which is the key to competitive advantage, is of great importance. One of the key tasks of good managers is leading and guiding the employees towards creativity, seeking for new competences, and consequently transmitting their knowledge inside their work team.
Ključne besede:
management
,
management model
,
knowledge
,
knowledge management
,
non-profit organisations
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj