Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
IZGRADNJA KOMUNIKACIJE BLAGOVNE ZNAMKE NA PRIMERU PODJETJE TERME OLIMIA D.D.
Avtorji:
ID
Butkovič, Kaja
(Avtor)
ID
Ivanišin, Marko
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
MAG_Butkovic_Kaja_2014.pdf
(8,42 MB)
MD5: BB90B25AD761B8622A16E6C74FE8F2B9
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Magistrsko delo/naloga
Tipologija:
2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Opis:
Z magistrskim delom želimo prikazati, kako se zgradi komunikacija ob spremembi blagovna znamke. Glavni temi magistrskega dela sta torej blagovna znamka, kaj je in kako se izoblikuje, ter komunikacija, njena splošna teorija in komunikacija blagovne znamke. V empiričnem delu je študija primera, pri kateri smo uporabili metodo intervjuja in primerjave, pri kateri smo primerjali spletno komunikacijo Term Olimia s konkurenčnim podjetjem.
Ključne besede:
blagovna znamka
,
komunikacija
,
Terme Olimia d.d.
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[K. Butkovič]
Leto izida:
2014
PID:
20.500.12556/DKUM-46913
UDK:
339.137.2:659.3(043.2)
COBISS.SI-ID:
18492182
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:8JLMB9S1
Datum objave v DKUM:
26.02.2015
Število ogledov:
1716
Število prenosov:
279
Metapodatki:
Področja:
KTFMB - FERI
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
BUTKOVIČ, Kaja, 2014,
IZGRADNJA KOMUNIKACIJE BLAGOVNE ZNAMKE NA PRIMERU PODJETJE TERME OLIMIA D.D.
[na spletu]. Magistrsko delo. Maribor : K. Butkovič. [Dostopano 19 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=46913
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Merjenje ugleda srednjih šol
Prenova srednjega poklicnega izobraževanja tapetnik
Prenova osnovnošolskega programa (uvedba 9-letke)
Spolno nasilje v srednjih šolah
Teorija in praksa sodelovanja s starši
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Primerjalna analiza
Vloga ravnatelja pri razvoju kariere osnovnošolskega učitelja
Pravičnost v izobraževanju slepih v rednih srednješolskih programih
Dejavniki šolske (ne)uspešnosti osnovnošolcev v Prekmurju
Vrednotenje javnih politik na področju alternativnega varstva otrok
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
BUILDING BRAND COMMUNICATION. A CASE OF TERME OLIMIA D.D.
Opis:
With this Master's degree we would like to show how to develop communication when the trade mark has changed. The main topics of this master's degree are trade mark, what it is, how it is developed and also communication, its basic theory and the communication of a trade mark. The empirical part presents the study of the case in which the method of an interview and the method of comparison were used. With the latest the Terme Olimia web communication was compared to the communication of a competitive company.
Ključne besede:
trade mark
,
communication
,
Terme Olimia d.d.
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj