| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:IZGRADNJA KOMUNIKACIJE BLAGOVNE ZNAMKE NA PRIMERU PODJETJE TERME OLIMIA D.D.
Avtorji:ID Butkovič, Kaja (Avtor)
ID Ivanišin, Marko (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Butkovic_Kaja_2014.pdf (8,42 MB)
MD5: BB90B25AD761B8622A16E6C74FE8F2B9
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Opis:Z magistrskim delom želimo prikazati, kako se zgradi komunikacija ob spremembi blagovna znamke. Glavni temi magistrskega dela sta torej blagovna znamka, kaj je in kako se izoblikuje, ter komunikacija, njena splošna teorija in komunikacija blagovne znamke. V empiričnem delu je študija primera, pri kateri smo uporabili metodo intervjuja in primerjave, pri kateri smo primerjali spletno komunikacijo Term Olimia s konkurenčnim podjetjem.
Ključne besede:blagovna znamka, komunikacija, Terme Olimia d.d.
Kraj izida:Maribor
Založnik:[K. Butkovič]
Leto izida:2014
PID:20.500.12556/DKUM-46913 Novo okno
UDK:339.137.2:659.3(043.2)
COBISS.SI-ID:18492182 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:8JLMB9S1
Datum objave v DKUM:26.02.2015
Število ogledov:1716
Število prenosov:279
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:KTFMB - FERI
:
BUTKOVIČ, Kaja, 2014, IZGRADNJA KOMUNIKACIJE BLAGOVNE ZNAMKE NA PRIMERU PODJETJE TERME OLIMIA D.D. [na spletu]. Magistrsko delo. Maribor : K. Butkovič. [Dostopano 19 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=46913
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:BUILDING BRAND COMMUNICATION. A CASE OF TERME OLIMIA D.D.
Opis:With this Master's degree we would like to show how to develop communication when the trade mark has changed. The main topics of this master's degree are trade mark, what it is, how it is developed and also communication, its basic theory and the communication of a trade mark. The empirical part presents the study of the case in which the method of an interview and the method of comparison were used. With the latest the Terme Olimia web communication was compared to the communication of a competitive company.
Ključne besede:trade mark, communication, Terme Olimia d.d.


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici