| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:POVEZAVA MED KOMUNICIRANJEM NATAKARJEV IN ZADOVOLJSTVOM GOSTOV V HOTELU ŽONTA
Avtorji:ID Erjavec, Tina (Avtor)
ID Mumel, Damijan (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Erjavec_Tina_2014.pdf (1,09 MB)
MD5: EFDE45C87F5D2AC3FAEAC604A4BF6000
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:V diplomskem delu smo raziskali povezavo med komuniciranjem natakarjev in zadovoljstvom gostov v hotelu Žonta v Šentjurju. Pred raziskavo smo proučili ustrezno literaturo in vire ter s pomočjo različnih avtorjev spoznali pojem in vrste komuniciranja, pomen povratne informacije ter motnje in ovire v komuniciranju. Podrobneje smo prikazali konflikt in način, kako ga čim uspešneje reševati. Opredelili smo tudi zadovoljstvo gostov ter poskusili poudariti njegov pomen in vir konkurenčne prednosti. Zastavili smo si tudi cilje in hipoteze, ki smo jih preverjali z raziskavo, ki smo jo izvedli s pomočjo anonimnega anketnega vprašalnika. Večina teoretičnih izhodišč se je potrdila tudi v rezultatih empirične raziskave. Natakarji hotela Žonta pri svojem delu z gosti uporabljajo besedno in nebesedno komuniciranje, formalno in neformalno komuniciranje ter interno in eksterno komuniciranje. Za goste so najpomembnejše vrednote prijaznost in ustrežljivost natakarjev, ustrezna komunikacija, skratka profesionalnost in gostoljubnost. Moti pa jih nepozorno poslušanje naročila in natakarjevo drugačno (napačno) razumevanje naročila gosta.
Ključne besede:Ključne besede: komuniciranje, zadovoljstvo, gosti, natakarji, konflikt, izboljšave.
Kraj izida:Celje
Založnik:[T. Erjavec]
Leto izida:2014
PID:20.500.12556/DKUM-46851 Novo okno
UDK:659.3
COBISS.SI-ID:12012572 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:TT2YSI45
Datum objave v DKUM:02.07.2015
Število ogledov:1373
Število prenosov:130
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
ERJAVEC, Tina, 2014, POVEZAVA MED KOMUNICIRANJEM NATAKARJEV IN ZADOVOLJSTVOM GOSTOV V HOTELU ŽONTA [na spletu]. Diplomsko delo. Celje : T. Erjavec. [Dostopano 13 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=46851
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:CONNECTION BETWEEN COMMUNICATION OF WAITERS AND SATISFACTION OF GUESTS IN THE HOTEL ŽONTA
Opis:In the present diploma thesis we examined the connection between the communication of waiters and the satisfaction of guests at Žonta Hotel in Šentjur. Prior to the research appropriate literature and sources were studied, thus providing an insight in the definition and types of communication, the importance of feedback as well as the disturbances and obstacles in communication. A conflict and the way to successfully resolve such conflict were presented. The satisfaction of guests was determined, as well as its importance and source of competitive advantage were emphasised. Objectives and hypotheses were set and further examined by a research that was implemented with an anonymous survey. Most theoretical starting points were confirmed in the empirical research results. The waiters at Žonta Hotel use verbal and non-verbal communication when waiting on guests, as well as formal and informal, internal and external communication. The most important values for guests are kindness and hospitality of waiters, appropriate communication, professionalism and hospitability. They are mostly disturbed by inattentive listening of orders and waiters’ different (wrong) understanding of orders.
Ključne besede:communication, satisfaction, guests, waiters, conflict, improvements.


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici