Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
POVEZAVA MED KOMUNICIRANJEM NATAKARJEV IN ZADOVOLJSTVOM GOSTOV V HOTELU ŽONTA
Avtorji:
ID
Erjavec, Tina
(Avtor)
ID
Mumel, Damijan
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
VS_Erjavec_Tina_2014.pdf
(1,09 MB)
MD5: EFDE45C87F5D2AC3FAEAC604A4BF6000
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:
V diplomskem delu smo raziskali povezavo med komuniciranjem natakarjev in zadovoljstvom gostov v hotelu Žonta v Šentjurju. Pred raziskavo smo proučili ustrezno literaturo in vire ter s pomočjo različnih avtorjev spoznali pojem in vrste komuniciranja, pomen povratne informacije ter motnje in ovire v komuniciranju. Podrobneje smo prikazali konflikt in način, kako ga čim uspešneje reševati. Opredelili smo tudi zadovoljstvo gostov ter poskusili poudariti njegov pomen in vir konkurenčne prednosti. Zastavili smo si tudi cilje in hipoteze, ki smo jih preverjali z raziskavo, ki smo jo izvedli s pomočjo anonimnega anketnega vprašalnika. Večina teoretičnih izhodišč se je potrdila tudi v rezultatih empirične raziskave. Natakarji hotela Žonta pri svojem delu z gosti uporabljajo besedno in nebesedno komuniciranje, formalno in neformalno komuniciranje ter interno in eksterno komuniciranje. Za goste so najpomembnejše vrednote prijaznost in ustrežljivost natakarjev, ustrezna komunikacija, skratka profesionalnost in gostoljubnost. Moti pa jih nepozorno poslušanje naročila in natakarjevo drugačno (napačno) razumevanje naročila gosta.
Ključne besede:
Ključne besede: komuniciranje
,
zadovoljstvo
,
gosti
,
natakarji
,
konflikt
,
izboljšave.
Kraj izida:
Celje
Založnik:
[T. Erjavec]
Leto izida:
2014
PID:
20.500.12556/DKUM-46851
UDK:
659.3
COBISS.SI-ID:
12012572
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:TT2YSI45
Datum objave v DKUM:
02.07.2015
Število ogledov:
1373
Število prenosov:
130
Metapodatki:
Področja:
EPF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
ERJAVEC, Tina, 2014,
POVEZAVA MED KOMUNICIRANJEM NATAKARJEV IN ZADOVOLJSTVOM GOSTOV V HOTELU ŽONTA
[na spletu]. Diplomsko delo. Celje : T. Erjavec. [Dostopano 13 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=46851
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Učinki obnovljivih virov in razvojni projekti v letu 2015
Ekološki učinki obnovljivih proizvodnih virov in razvojni projekti v letu 2016
Analiza proizvodnje električne energije v Gorenjskih elektrarnah v letu 2018
Analiza proizvodnje električne energije v Gorenjskih elektrarnah v letu 2019
Analiza proizvodnje električne energije Gorenjskih elektrarn v letu 2015
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Deflection of polymer gear tooth under static load using numerical analysis
Tensile properties of mineral fibers determined with Sentmanat extensional rheometer
Staranje električnih kablov v jedrskih elektrarnah
Priprava celuloznih nanokompozitnih vlaken
Uporaba tenziometrije za zasledovanje sorpcijskih lastnosti celuloznih vlaken
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
CONNECTION BETWEEN COMMUNICATION OF WAITERS AND SATISFACTION OF GUESTS IN THE HOTEL ŽONTA
Opis:
In the present diploma thesis we examined the connection between the communication of waiters and the satisfaction of guests at Žonta Hotel in Šentjur. Prior to the research appropriate literature and sources were studied, thus providing an insight in the definition and types of communication, the importance of feedback as well as the disturbances and obstacles in communication. A conflict and the way to successfully resolve such conflict were presented. The satisfaction of guests was determined, as well as its importance and source of competitive advantage were emphasised. Objectives and hypotheses were set and further examined by a research that was implemented with an anonymous survey. Most theoretical starting points were confirmed in the empirical research results. The waiters at Žonta Hotel use verbal and non-verbal communication when waiting on guests, as well as formal and informal, internal and external communication. The most important values for guests are kindness and hospitality of waiters, appropriate communication, professionalism and hospitability. They are mostly disturbed by inattentive listening of orders and waiters’ different (wrong) understanding of orders.
Ključne besede:
communication
,
satisfaction
,
guests
,
waiters
,
conflict
,
improvements.
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj