| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Optimizacija sistema skladiščenja in oskrbe z materiali za vzdrževanje v Gorenju d.d.
Avtorji:ID Hrašar, Boštjan (Avtor)
ID Palčič, Iztok (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
ID Vrečko, Igor (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Hrasar_Bostjan_2014.pdf (3,46 MB)
MD5: BB63A06EF9C2F081E308C7E6E04AE008
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FS - Fakulteta za strojništvo
Opis:Podjetja in drugi poslovni subjekti se v sedanjem času soočajo s številnimi izzivi, ki jih prinaša gospodarska situacija na lokalnem oz. globalnem trgu. Finančno-gospodarska kriza, ki je nastopila v letu 2008, predstavlja za mnoga podjetja še vedno veliko oviro pri poslovanju. Gospodarstvo v Sloveniji je v nekakšnem krču, saj so poleg slabega poslovanja podjetij tudi banke v nezavidljivem položaju. Podjetja so tako prisiljena, še bolj kot sicer, iskati načine povečanja učinkovitosti svojega poslovanja in opredeljevati ter dosledno izvajati različne strategije reševanja. Projekti optimizacije poslovanja so v podjetjih eden izmed načinov doseganja strateških ciljev. Gorenje d.d. znotraj Skupine Gorenje vlaga veliko finančnih sredstev in drugih poslovnih prvin za dosego trenutno najpomembnejših strateških ciljev, kot sta krepitev dobičkonosnosti in razdolževanje podjetja. S projektnim načinom optimizacije poslovanja v podjetju že vrsto let dokazujejo, da so na pravi poti. Oddelek Vzdrževanje v podjetju Gorenje d.d. se je v letu 2014 odločil za optimizacijo sistema skladiščenja in upravljanja z zalogami za vzdrževanje. Projekta so se lotili skupaj z oddelkom Nabave, pri katerem so začeli z uvajanjem konsignacijske zaloge v skladišče za vzdrževanje. Glavni namen projekta je zmanjšanje zalog in števila skladišč ter izboljšanje celotnega sistema za upravljanje z zalogami. V magistrski nalogi smo predstavili obstoječe stanje skladišč za vzdrževanje, sistem skladiščenja v podjetju Gorenje d.d. in podali predloge z rešitvami ter poslovne učinke konsignacijske zaloge. Predlogi, ki smo jih predstavili v nalogi, so centralizacija skladišč, postopna implementacija konsignacijske zaloge in uvedba tehnologij v centralno skladišče za vzdrževanje in sicer WMS ter bar-kodni sistem.
Ključne besede:projekt, sistem skladiščenja, skladiščni procesi, oskrba z materiali, vzdrževanje, optimizacija poslovanja
Kraj izida:Maribor
Založnik:[B. Hrašar]
Leto izida:2014
PID:20.500.12556/DKUM-46813 Novo okno
UDK:658.7-048.34(043.2)
COBISS.SI-ID:18600470 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:TI4VOKEQ
Datum objave v DKUM:12.12.2014
Število ogledov:1976
Število prenosov:324
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:KTFMB - FS
:
HRAŠAR, Boštjan, 2014, Optimizacija sistema skladiščenja in oskrbe z materiali za vzdrževanje v Gorenju d.d. [na spletu]. Magistrsko delo. Maribor : B. Hrašar. [Dostopano 19 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=46813
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Warehousing system optimization and supply with maintenance materials in the company Gorenje d.d.
Opis:Nowadays the companies and other business entities are confronted with many challenges caused by economic situation on the local and global market. The financial – economic crisis which started in the year 2008 represents an obstacle for business operation of many companies still today. The economy in Slovenia is in some kind of “spasm” because in addition to poor business results of companies, the banks are in an unenviable position as well. Companies are forced, now more than ever, to find ways of maximizing efficiency in their operations and to determine different solving strategies. The projects of business operations optimisation in the companies are one of the ways of achieving strategic objectives. Gorenje d.d. within the Gorenje Group is investing significant resources and other business elements for attainment of currently the most important strategic objectives like strengthening profitability and deleveraging. By using project-based method of business operations optimisation, the company proves, for many years already, that this is the right way. In the year 2014 the maintenance department in the company Gorenje d.d. decided to optimise the storage system and the system of management of stocks for maintenance needs. The project has been undertaken together with purchasing department which started to introduce the consignment stock in the maintenance warehouse. The main purpose of the project is to reduce the stock and the number of warehouses as well as improving the whole system of stock management. In this master’s thesis we presented the actual state of maintenance warehouses, the storage system in the company Gorenje d.d. and the proposals with solutions and business effects of consignment stock. The proposals presented in the thesis are centralization of warehouses, gradual implementation of consignment stock and introduction of technologies into maintenance central warehouse i.e. introduction of WMS and barcode system.
Ključne besede:project, warehouse system, warehouse processes, material purchasing, maintenance, business optimization


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici