Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
SESTAVLJANJE IN REŠEVANJE KOMBINATORIČNE IGRE S PROGRAMIRANJEM
Avtorji:
ID
Tepeš, Nejc
(Avtor)
ID
Sepesy Maučec, Mirjam
(Mentor)
Več o mentorju...
ID
Vlaj, Damjan
(Komentor)
Datoteke:
UNI_Tepes_Nejc_2014.pdf
(1,42 MB)
MD5: D511FB078241F746C4ABC934A62F5A8F
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo/naloga
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Opis:
Predmet raziskovanja diplomskega dela je v svetu zelo znana logična igra Sudoku. Namen diplomskega dela je proučiti nekaj tipičnih algoritmov tako za sestavljanje, kakor tudi reševanje omenjene kombinatorične igre. Za izbrane algoritme za reševanje igre Sudoku so bile proučene tudi njihove implementacije ter analizirane njihove časovne zahtevnosti. Množica testnih primerov je bila omejena na igre lažje do srednje stopnje zahtevnosti.
Ključne besede:
logična igra
,
kombinatorika
,
algoritem
,
sestopanje
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[N. Tepeš]
Leto izida:
2014
PID:
20.500.12556/DKUM-46258
UDK:
621.39:519.101(043.2)
COBISS.SI-ID:
18512150
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:BPW6MDIH
Datum objave v DKUM:
19.02.2015
Število ogledov:
1716
Število prenosov:
142
Metapodatki:
Področja:
KTFMB - FERI
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
TEPEŠ, Nejc, 2014,
SESTAVLJANJE IN REŠEVANJE KOMBINATORIČNE IGRE S PROGRAMIRANJEM
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : N. Tepeš. [Dostopano 18 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=46258
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Dejavniki 30-dnevne umrljivosti pri bolnikih s hudo sepso in septičnim šokom
Analiza perioperativne računalniške simulacije P.O.P.S. - Perioperative patient simulation
Vloga zdravstvene nege ob šokovnih stanjih
Using movies to teach professionalism to medical students
Pomen preprečevanja infektov pri bolniku z vstavljenim trajnim urinskim katetrom
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Maligni limfom želodca s sočasnim pojavom inflamatornega miofibroblastičnega tumorja v vranici - prikaz primera
Oskrba dihalne poti pri bolniku z Madelungovo boleznijo
Progresivna multifokalna levkoencefalopatija po rituksimabu pri bolniku z recidivnim limfomom plaščnih celic v popolni remisiji
Predoperativno obsevanje medenice po kratkem režimu 5 x 5 Gy pri bolniku s karcinomom danke
Individualno svetovanje mladostnikom
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
DESIGN AND SOLUTION SEARCH FOR COMBINATORIAL GAME WITH PROGRAMMING
Opis:
Object of this research thesis is the well known logic game Sudoku. The aim is to examine the most widely used algorithms for both the assembly, and solving of the mentioned combinatorial game. Implementations of selected algorithms for Sudoku solving were examined and their time complexity was analyzed. Test examples have been limited from easy to medium degree of difficulty.
Ključne besede:
logic game
,
combinatorics
,
algorithm
,
backtracking
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj