| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:SESTAVLJANJE IN REŠEVANJE KOMBINATORIČNE IGRE S PROGRAMIRANJEM
Avtorji:ID Tepeš, Nejc (Avtor)
ID Sepesy Maučec, Mirjam (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
ID Vlaj, Damjan (Komentor)
Datoteke:.pdf UNI_Tepes_Nejc_2014.pdf (1,42 MB)
MD5: D511FB078241F746C4ABC934A62F5A8F
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Opis:Predmet raziskovanja diplomskega dela je v svetu zelo znana logična igra Sudoku. Namen diplomskega dela je proučiti nekaj tipičnih algoritmov tako za sestavljanje, kakor tudi reševanje omenjene kombinatorične igre. Za izbrane algoritme za reševanje igre Sudoku so bile proučene tudi njihove implementacije ter analizirane njihove časovne zahtevnosti. Množica testnih primerov je bila omejena na igre lažje do srednje stopnje zahtevnosti.
Ključne besede:logična igra, kombinatorika, algoritem, sestopanje
Kraj izida:Maribor
Založnik:[N. Tepeš]
Leto izida:2014
PID:20.500.12556/DKUM-46258 Novo okno
UDK:621.39:519.101(043.2)
COBISS.SI-ID:18512150 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:BPW6MDIH
Datum objave v DKUM:19.02.2015
Število ogledov:1716
Število prenosov:142
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:KTFMB - FERI
:
TEPEŠ, Nejc, 2014, SESTAVLJANJE IN REŠEVANJE KOMBINATORIČNE IGRE S PROGRAMIRANJEM [na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : N. Tepeš. [Dostopano 18 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=46258
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:DESIGN AND SOLUTION SEARCH FOR COMBINATORIAL GAME WITH PROGRAMMING
Opis:Object of this research thesis is the well known logic game Sudoku. The aim is to examine the most widely used algorithms for both the assembly, and solving of the mentioned combinatorial game. Implementations of selected algorithms for Sudoku solving were examined and their time complexity was analyzed. Test examples have been limited from easy to medium degree of difficulty.
Ključne besede:logic game, combinatorics, algorithm, backtracking


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici