Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
OGLAŠEVANJE V AVTOINDUSTRIJI
Avtorji:
ID
Tomažin, Blaž
(Avtor)
ID
Zajc, Melita
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
UNI_Tomazin_Blaz_2014.pdf
(8,53 MB)
MD5: 15BD302F428B7830B06A43915BA6323B
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo/naloga
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Opis:
V diplomskem delu se osredinjamo na oglaševanje in komunikacijo z javnostjo v avtoindustriji skozi različne vire. Naše vodilo je bilo vprašanje, kako efektivno in kreativno predstaviti nove proizvode in jih z modernim pristopom ter idejami uspešno lansirati v širšo javnost. Pri tem smo primerjali tehnike in pristope, kako se je z leti ta postopek spreminjal in kje so razlike ter kje je prostor za izboljšave. Za analizo dobre prakse smo izbrali BMW Group. Za to podjetje smo zbrali in analizirali različne pristope oglaševanja ter na podlagi tega izdelali reklamen video za izbrano vozilo.
Ključne besede:
Oglaševanje
,
avtoindustrija
,
produkcija
,
tehnike
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[B. Tomažin]
Leto izida:
2014
PID:
20.500.12556/DKUM-45381
UDK:
659.1:629.331(043.2)
COBISS.SI-ID:
19170838
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:VI5ZPBH1
Datum objave v DKUM:
06.11.2015
Število ogledov:
953
Število prenosov:
66
Metapodatki:
Področja:
KTFMB - FERI
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
TOMAŽIN, Blaž, 2014,
OGLAŠEVANJE V AVTOINDUSTRIJI
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : B. Tomažin. [Dostopano 13 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=45381
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Kovinsko-keramični material z infiltrirano magnezijevo zlitino
Testiranje kinetike v laboratorijskih reaktorjih
Vpliv pogojev strjevanja na mikrostrukturo zlitin in kompozitov s sestavo AlSi17Cu5
Kompoziti, izdelani s sintezo dvofaznih (S+L) mešanic
Načini preprečevanja raztapljanja neravnotežnih trdnih faz v večfaznih mešanicah s talino
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Zaznavanje nabitih delcev s pasovnimi silicijevimi detektorji pri preletu pod velikimi koti
Concept maps as a tool for teaching organic chemical reactions
Razumevanje kemijskih reakcij na ravni delcev pri devetošolcih
Razvoj spektrofotometrične metode za določanje kemijske potrebe po kisiku (KPK) za vzorce z visoko vsebnostjo trdnih delcev
Korundna zaščita magnetokaloričnih hladilnih elementov pripravljena z metodo nanašanja delcev v curku aerosola
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
ADVERTISING IN AUTOMOTIVE INDUSTRY
Opis:
This thesis focuses on advertising and public relations in the auto industry through various sources and how to effectively and creatively present new products and float them into the general public with a modern approach and ideas. I have compared techniques and approaches which changed the process over the years, searched for differences and improvements. For the analysis of good practice I have chosen the BWM Group where I have collected and analysed various approaches of advertising and on the basis of these created an advertisement for the chosen vehicle.
Ključne besede:
Advertising
,
car industry
,
production
,
techniques
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj