| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:OGLAŠEVANJE V AVTOINDUSTRIJI
Avtorji:ID Tomažin, Blaž (Avtor)
ID Zajc, Melita (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UNI_Tomazin_Blaz_2014.pdf (8,53 MB)
MD5: 15BD302F428B7830B06A43915BA6323B
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Opis:V diplomskem delu se osredinjamo na oglaševanje in komunikacijo z javnostjo v avtoindustriji skozi različne vire. Naše vodilo je bilo vprašanje, kako efektivno in kreativno predstaviti nove proizvode in jih z modernim pristopom ter idejami uspešno lansirati v širšo javnost. Pri tem smo primerjali tehnike in pristope, kako se je z leti ta postopek spreminjal in kje so razlike ter kje je prostor za izboljšave. Za analizo dobre prakse smo izbrali BMW Group. Za to podjetje smo zbrali in analizirali različne pristope oglaševanja ter na podlagi tega izdelali reklamen video za izbrano vozilo.
Ključne besede:Oglaševanje, avtoindustrija, produkcija, tehnike
Kraj izida:Maribor
Založnik:[B. Tomažin]
Leto izida:2014
PID:20.500.12556/DKUM-45381 Novo okno
UDK:659.1:629.331(043.2)
COBISS.SI-ID:19170838 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:VI5ZPBH1
Datum objave v DKUM:06.11.2015
Število ogledov:953
Število prenosov:66
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:KTFMB - FERI
:
TOMAŽIN, Blaž, 2014, OGLAŠEVANJE V AVTOINDUSTRIJI [na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : B. Tomažin. [Dostopano 13 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=45381
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:ADVERTISING IN AUTOMOTIVE INDUSTRY
Opis:This thesis focuses on advertising and public relations in the auto industry through various sources and how to effectively and creatively present new products and float them into the general public with a modern approach and ideas. I have compared techniques and approaches which changed the process over the years, searched for differences and improvements. For the analysis of good practice I have chosen the BWM Group where I have collected and analysed various approaches of advertising and on the basis of these created an advertisement for the chosen vehicle.
Ključne besede:Advertising, car industry, production, techniques


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici