| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:ANALIZA ZADOVOLJSTVA GOSTOV NA DESTINACIJI MARIBOR
Avtorji:ID Zajc, Blaž (Avtor)
ID Milfelner, Borut (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UNI_Zajc_Blaz_2014.pdf (844,43 KB)
MD5: 0FFBB469B6FB35E01A8140A1CAE84B45
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:V modernem času, v katerem smo se znašli, ljudje zaradi številnih tehnoloških novosti postajamo čedalje zahtevnejši odjemalci. Podjetja, ki ne sledijo spremembam v zunanjem in notranjem okolju, se slej kot prej začnejo soočati s težavami. Dnevno nam mediji poročajo o likvidacijah in stečajih podjetij. A za vsemi propadlimi podjetji ne stoji vedno neprilagajanje okolju in spremembam v njem, včasih so za to kriva naklepna dejanja posameznikov. Tudi v turizmu se morajo truditi in v turističnih destinacijah razvijati vedno nove storitve in širiti destinacijski program z namenom, privabiti večje število turistov, kar seveda pomeni večji prihodek. Z diplomskim projektom sem se osredotočil na turistično destinacijo Maribor, natančneje na analizo zadovoljstva gostov in turistov, ki prihajajo v Maribor. S pomočjo anketnega vprašalnika sem odgovoril na številna, v začetku postavljena vprašanja in uresničil zastavljene cilje. Postavil sem si tudi štiri hipoteze, izmed katerih sem tri potrdil, eno pa zavrnil. Prišel sem do sklepa, da obiskovalci in turisti v povprečju odhajajo zadovoljni.
Ključne besede:turizem, turist, destinacija, zadovoljstvo, Maribor, analiza
Kraj izida:Maribor
Založnik:[B. Zajc]
Leto izida:2014
PID:20.500.12556/DKUM-45161 Novo okno
UDK:338.48
COBISS.SI-ID:11846172 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:WBVJCLOI
Datum objave v DKUM:11.11.2014
Število ogledov:1367
Število prenosov:164
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
ZAJC, Blaž, 2014, ANALIZA ZADOVOLJSTVA GOSTOV NA DESTINACIJI MARIBOR [na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : B. Zajc. [Dostopano 9 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=45161
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Iščem podobna dela...Prosim, počakajte...
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Nemški jezik
Naslov:ANALYSIS OF GUEST SATISFACTION WITH TOURIST DESTINATION MARIBOR
Opis:In der modernen Zeit, in der wir uns befinden, werden die Menschen, wegen der vielen technischen Innovationen, immer mehr anspruchsvollere Kunden. Unternehmen, die sich nicht an Veränderungen in der externen und internen Umwelt anpassen, werden sich früher oder später mit Problemen befassen müssen. Täglich berichten uns die Medien über Liquidationen und Insolvenzen der Unternehmen. Aber für alle verfallene Unternehmen sind nicht immer die Anpassungen schuld, manchmal sind die absichtlichen Taten einer Person schuld. Auch im Tourismus müssen sie sich anstrengen und in touristischen Destinationen immer neue Dienste entwickeln und das Destinationsprogramm erweitern, was auch mehr Umsatz bedeutet. Mit der Diplomarbeit habe ich mich auf die touristische Destination Maribor konzentriert, insbesondere auf die Analyse der Zufriedenheit der Gäste und Touristen, die nach Maribor kommen. Mit der Hilfe eines Fragebogens habe ich auf zahlreiche Fragen geantwortet und die gestellten Ziele erreicht. Ich habe mir auch vier Hypothesen gestellt, von denen ich drei bestätigt habe und eine nicht. Ich kam zu dem Schluss, dass die Touristen im Durchschnitt zufrieden nach Hause gehen.
Ključne besede:Tourismus, Tourist, Destination, Zufriedenheit, Maribor, Analyse


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici