Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
ANALIZA ZADOVOLJSTVA GOSTOV NA DESTINACIJI MARIBOR
Avtorji:
ID
Zajc, Blaž
(Avtor)
ID
Milfelner, Borut
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
UNI_Zajc_Blaz_2014.pdf
(844,43 KB)
MD5: 0FFBB469B6FB35E01A8140A1CAE84B45
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:
V modernem času, v katerem smo se znašli, ljudje zaradi številnih tehnoloških novosti postajamo čedalje zahtevnejši odjemalci. Podjetja, ki ne sledijo spremembam v zunanjem in notranjem okolju, se slej kot prej začnejo soočati s težavami. Dnevno nam mediji poročajo o likvidacijah in stečajih podjetij. A za vsemi propadlimi podjetji ne stoji vedno neprilagajanje okolju in spremembam v njem, včasih so za to kriva naklepna dejanja posameznikov. Tudi v turizmu se morajo truditi in v turističnih destinacijah razvijati vedno nove storitve in širiti destinacijski program z namenom, privabiti večje število turistov, kar seveda pomeni večji prihodek. Z diplomskim projektom sem se osredotočil na turistično destinacijo Maribor, natančneje na analizo zadovoljstva gostov in turistov, ki prihajajo v Maribor. S pomočjo anketnega vprašalnika sem odgovoril na številna, v začetku postavljena vprašanja in uresničil zastavljene cilje. Postavil sem si tudi štiri hipoteze, izmed katerih sem tri potrdil, eno pa zavrnil. Prišel sem do sklepa, da obiskovalci in turisti v povprečju odhajajo zadovoljni.
Ključne besede:
turizem
,
turist
,
destinacija
,
zadovoljstvo
,
Maribor
,
analiza
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[B. Zajc]
Leto izida:
2014
PID:
20.500.12556/DKUM-45161
UDK:
338.48
COBISS.SI-ID:
11846172
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:WBVJCLOI
Datum objave v DKUM:
11.11.2014
Število ogledov:
1367
Število prenosov:
164
Metapodatki:
Področja:
EPF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
ZAJC, Blaž, 2014,
ANALIZA ZADOVOLJSTVA GOSTOV NA DESTINACIJI MARIBOR
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : B. Zajc. [Dostopano 9 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=45161
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Iščem podobna dela...
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Nemški jezik
Naslov:
ANALYSIS OF GUEST SATISFACTION WITH TOURIST DESTINATION MARIBOR
Opis:
In der modernen Zeit, in der wir uns befinden, werden die Menschen, wegen der vielen technischen Innovationen, immer mehr anspruchsvollere Kunden. Unternehmen, die sich nicht an Veränderungen in der externen und internen Umwelt anpassen, werden sich früher oder später mit Problemen befassen müssen. Täglich berichten uns die Medien über Liquidationen und Insolvenzen der Unternehmen. Aber für alle verfallene Unternehmen sind nicht immer die Anpassungen schuld, manchmal sind die absichtlichen Taten einer Person schuld. Auch im Tourismus müssen sie sich anstrengen und in touristischen Destinationen immer neue Dienste entwickeln und das Destinationsprogramm erweitern, was auch mehr Umsatz bedeutet. Mit der Diplomarbeit habe ich mich auf die touristische Destination Maribor konzentriert, insbesondere auf die Analyse der Zufriedenheit der Gäste und Touristen, die nach Maribor kommen. Mit der Hilfe eines Fragebogens habe ich auf zahlreiche Fragen geantwortet und die gestellten Ziele erreicht. Ich habe mir auch vier Hypothesen gestellt, von denen ich drei bestätigt habe und eine nicht. Ich kam zu dem Schluss, dass die Touristen im Durchschnitt zufrieden nach Hause gehen.
Ključne besede:
Tourismus
,
Tourist
,
Destination
,
Zufriedenheit
,
Maribor
,
Analyse
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj