| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:NADGRADNJA OBSTOJEČIH KLASIČNIH MLADINSKIH CENTROV Z VKLJUČITVIJO PSIHOLOŠKIH VSEBIN
Avtorji:ID Stegmüller, Nina (Avtor)
ID Musil, Bojan (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Stegmuller_Nina_2014.pdf (1,44 MB)
MD5: 8B098D49544D0D0151A31757673F628A
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Opis:Glavni namen magistrske naloge je bil preučiti dejansko vlogo mladinskih centrov in razmisliti o nadgradnji le-teh z vključitvijo psiholoških vsebin. Odločitev za izbiro teme izhaja iz zaskrbljujočih razmer na področju mladine v slovenskem prostoru. Gre predvsem za relativno visoko stopnjo brezposelnosti, ki predstavlja dejavnik tveganja za neoptimalen razvoj mladostnikov. Hkrati pa, glede na primerjavo z nekaterimi drugimi državami, mladinski centri predstavljajo še neizkoriščen potencial, saj zaposlujejo relativno malo ljudi. Podatke smo zbrali s pomočjo spletnega vprašalnika. Povezava do njega je bila za mladostnike možna iz različnih spletnih mest (direktna povezava, Facebook, www.klopotec.net, elektronska pošta), predstavnike mladinskih centrov smo kontaktirali preko elektronske pošte. Anketne vprašalnike je rešilo 128 mladostnikov in 18 predstavnikov mladinskih centrov. S pomočjo raziskave smo ugotovili, da se mnogo mladostnikov ne udeležuje aktivnosti mladinskih centrov. Približno tri četrtine udeležencev sicer navaja pripravljenost obiska psihologa v mladinskem centru, v kolikor bi potrebovali pomoč. Medtem pa nadgradnja v medgeneracijske centre pri večini udeležencev ne bi pomenila odločitve za obisk mladinskega centra. Ocene vtisa o mladinskih centrih se statistično pomembno povezujejo z izraženostjo ocen prednostnih področij izvajanja programov (z Likertovo lestvico), definiranih s strani Urada za mladino kot aktivnosti mladinskih centrov. Večina predstavnikov mladinskih centrov prepoznava potrebe po dodatnem usposabljanju, predvsem s področij psihologije, sociologije in pedagogike ter področij delovanja mladinskih centrov. Izvajajo širok in raznolik spekter aktivnosti, kar pomeni tudi možnosti za najrazlične mladostnike. Omeniti pa velja tudi ovire, s katerimi se soočajo. To so predvsem nizka sredstva, težave, povezane s kadri in udeleženci, slabo informiranje, birokracija ter preslabo sodelovanje s šolami. Večina predstavnikov sicer ne navaja potrebe po psihologu kot strokovnem sodelavcu, ampak mu vseeno pripisuje mnogo delovnih nalog in vlog, ki bi jih lahko sprejel.
Ključne besede:mladinski center, psiholog/inja, mladostnik/ca, medgeneracijsko, zaposlitev
Kraj izida:Maribor
Založnik:[N. Stegmüller]
Leto izida:2014
PID:20.500.12556/DKUM-45158 Novo okno
UDK:159.9(043.2)
COBISS.SI-ID:20793352 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:LF5LYBTN
Datum objave v DKUM:24.09.2014
Število ogledov:1930
Število prenosov:143
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:FF
:
STEGMÜLLER, Nina, 2014, NADGRADNJA OBSTOJEČIH KLASIČNIH MLADINSKIH CENTROV Z VKLJUČITVIJO PSIHOLOŠKIH VSEBIN [na spletu]. Magistrsko delo. Maribor : N. Stegmüller. [Dostopano 2 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=45158
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:THE ENRICHMENT OF EXISTING CLASSIC YOUTH CENTRES BY INCLUDING PSYCHOLOGICAL PROGRAMMES
Opis:The main aim of the master’s thesis was to research the actual role of youth centres and to consider their enrichment by incorporating psychological programmes. The topic of the master’s thesis was inspired by the alarming circumstances in the Slovene area which include relatively high level of youth unemployment. The aforementioned poses a risk factor for optimal youth development. At the same time, based on the comparison with some other countries, youth centres still present unexploited potential; namely, they employ relatively few people. The data were collected with the internet questionnaire. The youth could connect to the questionnaire via different websites (direct link, Facebook, www.klopotec.net, e-mail). Representatives of the youth centres were contacted via e-mail. The questionnaire was answered by 128 youth respondents and by 18 representatives of youth centres. The research shows that the majority of the youth respondents do not attend activities organized by the youth centres. However, approximately three quarters of the respondents state that they would consider consulting the psychologist in the youth centre if they were in the need of help. The majority of the youth respondents would not consider going to a youth centre, although it would be upgraded to the intergenerational centre. The youth evaluated the impressions about the priorities of programme and activities going on in youth centres (with a Likert scale). These evaluations were statistically significant and correlated with priorities defined for youth centres by the Office of the Republic of Slovenia for Youth. The majority of the youth centre representatives identify the needs for additional training especially in the field of psychology, sociology, pedagogy, and in managing a youth centre. The youth centres organise a wide and a diverse spectrum of activities which presents opportunities for the diverse youth. The obstacles which the youth centre representatives are facing should also be mentioned. These are mostly low incomes, problems connected with personnel and participants, weakness in promotion, bureaucracy, and not enough collaboration with schools. The majority of the youth centre representatives do not state a need for a psychologist as a special co-worker, however they understand the importance of a psychologist who could manage special tasks and roles in the youth centres.
Ključne besede:youth centre, psychologist, youth, intergenerationality, employment


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici