| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:ZNAČILNOSTI DOBRIH SPLETNIH STRANI BANK NA IZBRANIH PRIMERIH
Avtorji:ID Žunić, Sehmedina (Avtor)
ID Bobek, Samo (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Zunic_Sehmedina_2014.pdf (1,24 MB)
MD5: 41FC9F23553055B5012134F92D1DB60F
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:Internet je pripomogel k temu, da so bile premagane geografske in časovne omejitve poslovanja. Bankam je omogočil, da s svojo ponudbo vstopijo na svetovno bančno tržišče ter pridobijo nove odjemalce. V prihodnje se bo oziroma se že glavnina storitev elektronskega bančništva opravlja preko interneta, saj se vse več podjetij povezuje v to omrežje. V diplomskem delu smo se odločili, da bomo predstavili spletne strani treh uspešnih bank, delujočih na različnih tržiščih. Najprej smo predstavili pojem elektronskega bančništva, razvoj, kakor tudi prednosti in slabosti elektronskega bančništva tako za banke kot uporabnike. Ker pomemben del elektronskega bančništva predstavlja internetno bančništvo, smo ga posebej obravnavali. Predstavili smo pojem internetnega bančništva, razvoj internetnega bančništva po svetu, kakovost spletne strani ter internetne storitve. V zadnjem delu naloge smo predstavili in analizirali Novo kreditno banko Maribor, Hypo Alpe Adria Bank in Zagrebačko banko. Odločili smo se, da bomo banke predstavili glede na oblikovalno podobo, vsebino, tehnologijo, interaktivnost, navigacijo in uporabnost. Ugotovili smo, da analizirane banke ponujajo zadovoljive storitve, zadostne podatke ter na splošno so privlačne, ponujajo potrebne informacije ...
Ključne besede:elektronsko poslovanje, prednosti in slabosti, internetno poslovanje, kakovost spletnih strani, internetne storitve, analiza spletnih strani.
Kraj izida:Maribor
Leto izida:2014
PID:20.500.12556/DKUM-44587 Novo okno
COBISS.SI-ID:11751196 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:MS59FIY9
Datum objave v DKUM:17.07.2014
Število ogledov:1566
Število prenosov:126
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
ŽUNIĆ, Sehmedina, 2014, ZNAČILNOSTI DOBRIH SPLETNIH STRANI BANK NA IZBRANIH PRIMERIH [na spletu]. Diplomsko delo. Maribor. [Dostopano 6 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=44587
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:CHARACTERISTICS OF A GOOD BANKS WEBSITE ON SELECTED EXAMPLES
Opis:The Internet has helped in overcoming the geographical and time limitations for bank businesses and it helped them to enter global bank market and to obtain new clients. Majority of electronic banking services is performed via the Internet and it will remain this way in the future. Every day, more and more companies are connecting in the network. In this graduate seminar we decided to present three websites of three successful banks, operating in different markets. First we presented the term ‘electronic banking’ and its development, advantages and disadvantages both for banks and for clients. We dealt with the internet banking separately because it is a significant part of electronic banking. We presented the term ‘internet banking’, development of internet banking in the world, the quality of the website and internet services. In the last part we presented and analyzed ‘Nova kreditna banka Maribor’, Hypo Alpe Adria Bank and ‘Zagrebačka banka’. We decided to present these banks according to the design, content, technology, interactivity, navigation and usability. We came to the conclusion that these analyzed banks offer satisfying services, sufficient data, generally they are attractive, the offer necessary information…
Ključne besede:electronic business, advantages and disadvantages, internet business, website quality, internet services, analysis of web pages.


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici