| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Prenova poslovnega načrta za podjetje Trgovina Maša Dostal s.p.
Avtorji:ID Dostal Ivanšek, Maša (Avtor)
ID Cedilnik, Marko (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Dostal_Ivansek_Masa_2014.pdf (1,02 MB)
MD5: 142FD4784140379AADEAF80AEF75D90C
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Organizacija:FL - Fakulteta za logistiko
Opis:Za prenovo poslovnega načrta smo se odločili, ker imamo v podjetju možnost odkupa poslovnih prostorov, ki jih najemamo. Glede na to, da smo prvi poslovni načrt za podjetje pripravljali pred sedmimi leti in pol ter sprotno preverjali le bilančne podatke, se nam je pred naložbo zdelo pomembno ponovno pregledati že napisane usmeritve in cilje iz poslovnega načrta ter jih dopolniti in ugotoviti, ali so bile določene aktivnosti že zapisane in ne dobro izvajane. Teoretični namen naloge je bil torej analizirati že izdelan poslovni načrt in ga primerjati s teoretičnimi vsebinskimi izhodišči. Hkrati smo želeli poudariti pomanjkljivosti v poslovnem načrtu in na podlagi teoretičnih izhodišč pripraviti izhodišča za nadaljnje poslovanje podjetja. V kritični analizi smo predstavili nabor točk, za katere ocenjujemo, da so šibke točke podjetja, in te pomanjkljivosti bolj podrobno razdelali. Hkrati smo upoštevali spremembe, ki so se v podjetju dogajale in niso bile zajete v poslovni načrt, ki smo ga analizirali, in pripravili izhodišče za poslovodstvo za prihodnje poslovanje. Glede na možnost odločitve podjetja za naložbo smo ponovno pregledali geografsko lokacijo podjetja, načrt nabave, izdelali tržno raziskavo in razdelali prodajno politiko podjetja. Naredili smo tudi načrt za logistične aktivnosti v skladišču podjetja, ki zaposlenemu prihrani čas in olajša poslovanje. Ugotovili smo, da je pomembno, da v podjetju napišemo dober poslovni načrt in ga na nekaj let ponovno kritično analiziramo ter dopolnimo z dogodki, ki jih prinaša poslovno okolje. Kupci namreč zahtevajo spremembe – vedno nove pristope, izdelke, poglede in ideje, ki se jim je treba prilagajati.
Ključne besede:poslovni načrt, bilanca, blagovna znamka, trženje
Kraj izida:Celje
Založnik:[M. Dostal Ivanšek]
Leto izida:2014
PID:20.500.12556/DKUM-44508 Novo okno
UDK:658
COBISS.SI-ID:512584509 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:TKZUCRO7
Datum objave v DKUM:25.08.2014
Število ogledov:2365
Število prenosov:256
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:FL
:
DOSTAL IVANŠEK, Maša, 2014, Prenova poslovnega načrta za podjetje Trgovina Maša Dostal s.p. [na spletu]. Diplomsko delo. Celje : M. Dostal Ivanšek. [Dostopano 9 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=44508
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Renovation of business plan of the company Trgovina Maša Dostal s.p.
Opis:We decided to renew our business plan because the company has an option of buying the premises we are currently leasing. Given the fact that the first plan was put together seven and a half years ago and that we were only checking balance sheet data on a regular basis we felt it was important to review the already written guidelines and goals from the business plan and to supplement them or determine if certain activities are not well implemented before we make the investment. The theoretical problem is to analyse the already created business plan and compare it with the theoretical substantive guidelines. At the same time pointing out weaknesses in the business plan and on the basis of theoretical principles preparing the ground for future business. In the critical analysis we present a set of points for which we estimate to be the company's weaknesses and elaborate them in detail. At the same time we took into consideration the changes that have occurred in the company and were not included in the business plan which was analyzed and we prepared a platform for managing future operations. Given the possibility of undertaking the decision to invest, we have reviewed the geographical location of the company, the acquisition plan, created a survey of the market and worked out our company's selling policy. We made a plan for logistical activities in the company's warehouse, which saves time an facilitates commerce. We have found that it is important that the company writes a good business plan and that every few years we critically analyze it and supplement it with events brought by the business environment. Changes to which we must adapt to are required by the customers who always want new approaches, new products, insight and ideas.
Ključne besede:business plan, financial statement, trademark, marketing


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici