Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
VPLIV ZADOVOLJSTVA IZVAJALCEV ZDRAVSTVENE NEGE NA MOTIVACIJO
Avtorji:
ID
Miklič, Lidija
(Avtor)
ID
VUKOVIČ, GORAN
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
MAG_Miklic_Lidija_2014.pdf
(3,95 MB)
MD5: 11A0419746F481C5559F74EF9172A786
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Magistrsko delo/naloga
Tipologija:
2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
Opis:
V magistrskem delu smo predstavili dejavnike, ki vplivajo na zadovoljstvo zaposlenih in raziskali zadovoljstvo izvajalcev zdravstvene nege v Univerzitetnem kliničnem centru Maribor. Namen magistrske naloge je bil obrazložiti pomen nematerialnih dejavnikov za dvigovanje motivacije in posledično zadovoljstva zaposlenih ter dati doprinos k teoriji in praksi na tem področju. V teoretičnem delu smo uporabili deskriptivno raziskovalno metodo, s katero smo poiskali teoretična izhodišča za nadaljnje raziskovanje. Uporabili smo tudi metodo kompilacije, kjer smo prevzemali stališča in spoznanja posameznih domačih in tujih avtorjev. Z analizo relevantnih pisnih virov smo dobili temeljitejši vpogled v obravnavano tematiko. V empiričnem delu magistrske naloge smo s pomočjo anketnega vprašalnika zbrali stališča in mnenja anketirancev, rezultate ankete pa smo obdelali s pomočjo kvantitativne analize ter jih grafično predstavili. Uporabili smo analitičen pristop, kjer smo ugotavljali zadovoljstvo, oziroma nezadovoljstvo zaposlenih v zdravstveni negi. Nezadovoljstvo zaposlenih je predvsem posledica materialnih dejavnikov, na kar pa najbrž vpliva trenutna gospodarska kriza v Sloveniji in drugod po svetu. Kljub temu pa bi se še veliko dalo izboljšati na področju nematerialnih dejavnikov, ki vplivajo na zadovoljstvo zaposlenih. Zato smo izdelali modelno rešitev za večanje zadovoljstva na tem področju.
Ključne besede:
zadovoljstvo
,
motivacija
,
ravnanje z ljudmi
,
komunikacija
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[L. Miklič]
Leto izida:
2014
PID:
20.500.12556/DKUM-44442
UDK:
331.101.3:614.253.5(043.2)
COBISS.SI-ID:
2020772
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:UA2HIUBX
Datum objave v DKUM:
17.06.2014
Število ogledov:
1528
Število prenosov:
254
Metapodatki:
Področja:
FZV
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
MIKLIČ, Lidija, 2014,
VPLIV ZADOVOLJSTVA IZVAJALCEV ZDRAVSTVENE NEGE NA MOTIVACIJO
[na spletu]. Magistrsko delo. Maribor : L. Miklič. [Dostopano 13 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=44442
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Manager in vodenje podjetja
Manager in vodenje podjetja
Manager in vodenje podjetja
Manager in vodenje podjetja
Manager in vodenje podjetja
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Kriza v podjetju
Analiza SPIN izbranega podjetja
Družbena odgovornost podjetij
Zgodovina ravnateljevanja projekta
Odnos do strank - primerjava banke, AJPES
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
THE INFLUENCE OF NURSING STAFF SATISFACTION ON MOTIVATION
Opis:
In the thesis, the factors that influence employee satisfaction are presented followed by the research into nursing personnel satisfaction at the University Medical Centre Maribor. The purpose of the master's thesis was to become aware of the importance of intangible factors to raise motivation and, consequently, employee satisfaction, thus contributing to the theory and practice in the area. In the theoretical part, the descriptive research method was used to identify theoretical starting points for further research. We also used the compilation method, taking on the views and insights of individual domestic and foreign authors. By analysing relevant written sources we obtained a closer insight into the subject matter. In the empirical part of the master's thesis, a questionnaire was used to gather views and opinions of the respondents. The survey results were quantity analysed and graphically presented. An analytical approach was used to determine the satisfaction or dissatisfaction of nursing personnel. The employee dissatisfaction is mainly the result of material factors, probably influenced by the current economic crisis in Slovenia and elsewhere in the world. Nevertheless, there is still much room for improvement in the area of intangible factors, that affect the satisfaction of the employees. As a result, we developed a model solution to increase nursing personnel satisfaction in the University Medical Centre Maribor.
Ključne besede:
satisfaction
,
motivation
,
human resource management
,
communication
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj