| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:VPLIV ZADOVOLJSTVA IZVAJALCEV ZDRAVSTVENE NEGE NA MOTIVACIJO
Avtorji:ID Miklič, Lidija (Avtor)
ID VUKOVIČ, GORAN (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Miklic_Lidija_2014.pdf (3,95 MB)
MD5: 11A0419746F481C5559F74EF9172A786
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
Opis:V magistrskem delu smo predstavili dejavnike, ki vplivajo na zadovoljstvo zaposlenih in raziskali zadovoljstvo izvajalcev zdravstvene nege v Univerzitetnem kliničnem centru Maribor. Namen magistrske naloge je bil obrazložiti pomen nematerialnih dejavnikov za dvigovanje motivacije in posledično zadovoljstva zaposlenih ter dati doprinos k teoriji in praksi na tem področju. V teoretičnem delu smo uporabili deskriptivno raziskovalno metodo, s katero smo poiskali teoretična izhodišča za nadaljnje raziskovanje. Uporabili smo tudi metodo kompilacije, kjer smo prevzemali stališča in spoznanja posameznih domačih in tujih avtorjev. Z analizo relevantnih pisnih virov smo dobili temeljitejši vpogled v obravnavano tematiko. V empiričnem delu magistrske naloge smo s pomočjo anketnega vprašalnika zbrali stališča in mnenja anketirancev, rezultate ankete pa smo obdelali s pomočjo kvantitativne analize ter jih grafično predstavili. Uporabili smo analitičen pristop, kjer smo ugotavljali zadovoljstvo, oziroma nezadovoljstvo zaposlenih v zdravstveni negi. Nezadovoljstvo zaposlenih je predvsem posledica materialnih dejavnikov, na kar pa najbrž vpliva trenutna gospodarska kriza v Sloveniji in drugod po svetu. Kljub temu pa bi se še veliko dalo izboljšati na področju nematerialnih dejavnikov, ki vplivajo na zadovoljstvo zaposlenih. Zato smo izdelali modelno rešitev za večanje zadovoljstva na tem področju.
Ključne besede:zadovoljstvo, motivacija, ravnanje z ljudmi, komunikacija
Kraj izida:Maribor
Založnik:[L. Miklič]
Leto izida:2014
PID:20.500.12556/DKUM-44442 Novo okno
UDK:331.101.3:614.253.5(043.2)
COBISS.SI-ID:2020772 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:UA2HIUBX
Datum objave v DKUM:17.06.2014
Število ogledov:1528
Število prenosov:254
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:FZV
:
MIKLIČ, Lidija, 2014, VPLIV ZADOVOLJSTVA IZVAJALCEV ZDRAVSTVENE NEGE NA MOTIVACIJO [na spletu]. Magistrsko delo. Maribor : L. Miklič. [Dostopano 13 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=44442
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:THE INFLUENCE OF NURSING STAFF SATISFACTION ON MOTIVATION
Opis:In the thesis, the factors that influence employee satisfaction are presented followed by the research into nursing personnel satisfaction at the University Medical Centre Maribor. The purpose of the master's thesis was to become aware of the importance of intangible factors to raise motivation and, consequently, employee satisfaction, thus contributing to the theory and practice in the area. In the theoretical part, the descriptive research method was used to identify theoretical starting points for further research. We also used the compilation method, taking on the views and insights of individual domestic and foreign authors. By analysing relevant written sources we obtained a closer insight into the subject matter. In the empirical part of the master's thesis, a questionnaire was used to gather views and opinions of the respondents. The survey results were quantity analysed and graphically presented. An analytical approach was used to determine the satisfaction or dissatisfaction of nursing personnel. The employee dissatisfaction is mainly the result of material factors, probably influenced by the current economic crisis in Slovenia and elsewhere in the world. Nevertheless, there is still much room for improvement in the area of intangible factors, that affect the satisfaction of the employees. As a result, we developed a model solution to increase nursing personnel satisfaction in the University Medical Centre Maribor.
Ključne besede:satisfaction, motivation, human resource management, communication


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici