Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
MANAGEMENTSKI KONCEPTI V PODJETJU BIO HOLZHANDELS- UND TROCKNUNGS GMBH
Avtorji:
ID
Balant, Marko
(Avtor)
ID
Uršič, Duško
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
MAG_Balant_Marko_2014.pdf
(2,55 MB)
MD5: 2044FB3A872740495ED2498D8F6453AB
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Magistrsko delo/naloga
Tipologija:
2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:
Podjetja se morajo nenehno učiti, slediti novim trendom, raziskovati trg in uveljavljati novejše načine vodenja in poslovanja. Klasično vodenje podjetja postaja neustrezno za spreminjajoče se poslovno okolje. Na trgu se pojavljajo nove ideje, načini in orodja, ki jih lahko vpeljemo v podjetje. V podjetju ima management velik pomen. Skrbi za načrtovanje, organiziranje, nadziranje in vodenje, ki je glavna naloga managementa. Zagotavlja uspešno in učinkovito delovanje podjetja. Management najbolje pozna metode, procese in plane, ki se uporabljajo pri vodenju podjetja. Njegova naloga je tudi razviti in vpeljati določene managementske koncepte, ki bodo managerjem pomagali pri boljšem poslovanju podjetja. Pojem managementski koncept nima prave definicije. Koncept nastane iz idej managerjev, svetovalcev, akademikov ali gurujev, ki imajo ogromno znanja in izkušenj. Pojavljajo se novejši koncepti, ki se spreminjajo glede na čas in okoliščine. Koncept TQM predstavlja model, ki se nanaša na celotno podjetje in je usmerjen k porabniku. Poudarek daje kakovosti procesa in ne kakovosti izdelka. Rezultat TQM-a so neprestane izboljšave na vseh področjih. To posledično prinese kakovost na vseh področjih delovanja podjetja in tudi kakovosti izdelka. Reinženiring je prenova poslovanja podjetja. Nanaša se predvsem na kakovost izdelkov in storitev, obseg stroškov in hitrost odzivanja na potrebe kupcev. Z njim lahko podjetje ustvari boljše pogoje za uspeh. Bistvo reinženiringa je doseči dramatične izboljšave v poslovanju podjetja. Samo poznavanje koncepta ni dovolj. Potrebna je pravilna implementacija in izvedba. To lahko naredimo sami v podjetju ali pa dobimo zunanje podjetje, ki ima ustrezno znanje in izkušnje z določenim konceptom. Takih podjetjih, ki se ukvarjajo z managementskimi koncepti in z uvedbo le-teh v podjetje, je iz dneva v dan več na trgu.
Ključne besede:
management
,
managementski koncept
,
reinženiring
,
TQM
Kraj izida:
Podgorje
Založnik:
[M. Balant]
Leto izida:
2014
PID:
20.500.12556/DKUM-44406
UDK:
005
COBISS.SI-ID:
11761180
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:UDRVV4ZR
Datum objave v DKUM:
29.07.2014
Število ogledov:
3814
Število prenosov:
748
Metapodatki:
Področja:
EPF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
BALANT, Marko, 2014,
MANAGEMENTSKI KONCEPTI V PODJETJU BIO HOLZHANDELS- UND TROCKNUNGS GMBH
[na spletu]. Magistrsko delo. Podgorje : M. Balant. [Dostopano 6 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=44406
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Transportni sistemi z vključeno akumulacijsko funkcijo
Transportni sistemi za polnjenje pretočnih regalov
Variabilni priklopnik za transport lesa
Sodobno konstruiranje gonil
Modifikacija mehanizmov na traktorju
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Ni podobnih del
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
MANAGEMENT CONCEPTS IN COMPANY BIO HOLZHANDELS- UND TROCKNUNGS GMBH
Opis:
Companies have to learn constantly, they need to follow new trends, explore the market and implement new ways of management and conducting business. A classical managing of the company is becoming unfit for the increasingly faster changing business environment. On the market there are new ideas, methods and tools which can be introduced into a company. In a company, management has a great significance. It is responsible for planning, organising, monitoring and conducting business, which is the main task of management. It also ensures an effective and efficient functioning of the company. Management offers the best methods, processes and plans that are used in conduction of the business. Its task is also to develop and introduce certain management concepts which will contribute to a better operation of the company. The notion of management concept has no exact definition. The concept is formed by the ideas by managers, consultants, academics, or gurus who possess an immense knowledge and experience. New concepts emerge constantly, varying according to time and circumstances. The concept of TQM represents a model that applies to the entire company and is aimed towards the consumer. It emphasises the quality of the process over the quality of the product. The result of TQM is a continuous improvement in all areas and consequently quality in all areas of company activity and the quality of the product. Reengineering is a term describing renovation of conduction of the business. In particular it relates to the quality of products and services, the extent of costs and responsiveness to the customer needs. With its help, the company can create better conditions for a success. The essence of reengineering is to achieve dramatic improvements in conduction of the business. Only knowing the concept as such is not enough. It has to be correctly implemented and executed. This can be done by the company itself or by an outsourcing partner with appropriate knowledge and experience with a particular concept. There are increasingly more companies on the market offering management concepts and their introduction into a company.
Ključne besede:
management
,
management concept
,
reengineering
,
TQM
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj