| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Vpliv ekonomske priključne gredi na porabo goriva pri delu z vrtavkasto brano
Avtorji:ID Konečnik, Klemen (Avtor)
ID Vindiš, Peter (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Konecnik_Klemen_2013.pdf (1,40 MB)
MD5: 076A3E39BF3C4BBC3F39670460519456
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Organizacija:FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Opis:Zorana zemlja ni dovolj zdrobljena in poravnana, da bi bila primerna za setev, zato jo moramo dopolnilno obdelati. Uporaba vrtavkaste brane je najbolj razširjena metoda za dopolnilno obdelavo tal. Namen diplomske naloge je ugotoviti, kako obdelati določeno površino, da bomo za to porabili čim manj goriva in časa. Zanimalo nas je, kako na porabo goriva vpliva število vrtljajev motorja in priključne gredi. Primerjali smo porabo goriva pri dopolnilni obdelavi tal na jeseni in na spomladi zoranih njivah. Za poskus smo uporabili traktor Case-IH JX90 in vrtavkasto brano VOGEL NOOT Terramat L 250. Povprečna poraba pri brananju na jeseni zorani njivi pri nazivnih vrtljajih motorja 2199 min-1 je znašala 10,7 l/ha, pri vrtljajih motorja 1715 min-1 pa 7,9 l/ha. Na spomladi zorani njivi je znašala poraba pri 2199 min-1 9,5 l/ha, pri 1715 min-1 pa 8,7 l/ha. V obeh primerih je bila hitrost vrtenja priključne gredi 540 min-1. Z gotovostjo lahko trdimo, da je uporaba ekonomske priključne gredi smiselna in ekonomsko upravičena.
Ključne besede:Obdelava tal, vrtavkasta brana, ekonomska priključna gred, poraba goriva.
Kraj izida:Maribor
Leto izida:2013
PID:20.500.12556/DKUM-42362 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:WSRZTJIY
Datum objave v DKUM:11.10.2013
Število ogledov:2673
Število prenosov:145
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:FKBV
:
KONEČNIK, Klemen, 2013, Vpliv ekonomske priključne gredi na porabo goriva pri delu z vrtavkasto brano [na spletu]. Diplomsko delo. Maribor. [Dostopano 2 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=42362
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share



Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
  1. Tajno policijsko delovanje in sodelovanje
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Effect of the economy PTO shaft on the fuel consumption working with power harrow
Opis:Plough soil is not enough crushed and levelled to be appropriate for sowing, so it needs to be complementary cultivated. The use of power harrow is the most common method for ground complementary cultivation. The main purpose of thesis was to find out, how to cultivate certain farmland with the lowest fuel and time consumption. We were interested in the effect of the number of revolutions on the fuel consumption and PTO. We compared the fuel consumption in ground complementary cultivation of autumn and spring plough field. We used tractor Case-IH JX90 and power harrow VOGEL NOOT Terramat L 250 for our experiment. Average trailing implement consumption of autumn plough field was 10.7 l/ha by 2199 min-1 rated number of revolutions and 7.9 l/ha by 1715 min-1. Average consumption of spring plough field added up to 9.5 l/ha by 2199 min-1 and 8.7 l/ha by 1715 min-1. In both examples the rotation speed of power harrow was 540 min-1. We can definitely assert that the consumption of economy PTO is reasonable and economically justifiable.
Ključne besede:ground cultivation, power harrow, economy PTO, fuel consumption.


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici