| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:TRENDI NA PODROČJU POSLOVNE INTELIGENCE
Avtorji:ID Lever, Breda (Avtor)
ID Sternad, Simona (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UNI_Lever_Breda_2013.pdf (1,03 MB)
MD5: 927129A829327DE0F8B3E4962F8AB923
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:V diplomskem seminarju so predstavljeni trendi na področju poslovne inteligence, ki so trenutno najbolj uporabljeni. Trendi so potrebni za nenehno razvijanje in izboljševanje poslovne inteligence. Predstavljeni so naslednji trendi: mobilna poslovna inteligenca, poslovna inteligenca v oblaku, poslovna inteligenca kot samopostrežna storitev ter poslovna inteligenca in socialni mediji, kamor spadata trenda: sodelovalna poslovna inteligenca in analitika socialnih medijev. Najbolj množično uporabljen trend na tem področju je mobilna poslovna inteligenca, ki preko mobilnih naprav omogoča dostop do poslovne inteligence kjerkoli in kadarkoli. Enako dostopnost podatkov ponuja tudi poslovanje v oblaku, ki je od vseh predstavljenih trendov najmanj uporabljeno, predvsem zaradi vprašanja varnosti. Predstavili smo tudi poslovno inteligenco, kot samopostrežno storitev, ki omogoča uporabnikom, da so bolj samozadostni in učinkoviti. Zaradi velike prisotnosti socialnih medijev pa obstajata tudi na to navezujoča trenda. Prvi je sodelovalna poslovna inteligenca, ki skrbi za deljenje idej in rešitev med uporabniki. Drugi trend pa je analitika socialnih medijev, ki se nanaša na hitro rastoče področje spremljanja, merjenja, analiziranja in interpretiranja pogovorov socialnih medijev, pogosto tudi v realnem času. Na koncu smo pogledali glavne ponudnike na področju poslovne inteligence in dva najuspešnejša, to sta SAP in Oracle, tudi opisali ter primerjali.
Ključne besede:Poslovna inteligenca, Mobilna poslovna inteligenca, Poslovna inteligenca v oblaku, Samopostrežna poslovna inteligenca, Sodelovalna poslovna inteligenca, Analitika socialnih medijev
Kraj izida:Maribor
Založnik:[B. Lever]
Leto izida:2013
PID:20.500.12556/DKUM-42308 Novo okno
UDK:004.8
COBISS.SI-ID:11557660 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:UIESIQ4L
Datum objave v DKUM:07.11.2013
Število ogledov:2585
Število prenosov:447
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
LEVER, Breda, 2013, TRENDI NA PODROČJU POSLOVNE INTELIGENCE [na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : B. Lever. [Dostopano 18 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=42308
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Iščem podobna dela...Prosim, počakajte...
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:TRENDS IN BUSINESS INTELLIGENCE
Opis:My thesis is presenting trends in business intelligence, which are currently most popular. Trends are necessary for continuous development and improvement of business intelligence. We presented the following trends: mobile business intelligence, cloud business intelligence, self-service business intelligence and business intelligence and social media, which includes two trends: collaborative business intelligence and social media analytics. The most widely used trend is mobile BI, which is the ability to access business-critical information anytime and anywhere on any mobile device, such as a smartphone or tablet. You can get the same data accessibility through Cloud BI, which is the least popular off all trends mentioned in this thesis, mainly because, there are some safety questions. We have also presented self-service BI, which is allowing users to be more self-sufficient and effective. Due to the presence of social media, there are also two trends there are related to social media. The first one is collaborative BI that provides sharing of ideas and solutions among users. There is also a second trend in this area, which is social media analytics that refers to the rapidly growing field of monitoring, measuring, analyzing and interpreting social media conversations, often in real time. In the end, we looked at the main providers of business intelligence and the two most successful, SAP and Oracle, we described and compared to each other.
Ključne besede:BI, Mobile BI, Cloud BI, Self-service BI, Collaborative BI, Social Media Analytics


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici