Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
TRENDI NA PODROČJU POSLOVNE INTELIGENCE
Avtorji:
ID
Lever, Breda
(Avtor)
ID
Sternad, Simona
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
UNI_Lever_Breda_2013.pdf
(1,03 MB)
MD5: 927129A829327DE0F8B3E4962F8AB923
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:
V diplomskem seminarju so predstavljeni trendi na področju poslovne inteligence, ki so trenutno najbolj uporabljeni. Trendi so potrebni za nenehno razvijanje in izboljševanje poslovne inteligence. Predstavljeni so naslednji trendi: mobilna poslovna inteligenca, poslovna inteligenca v oblaku, poslovna inteligenca kot samopostrežna storitev ter poslovna inteligenca in socialni mediji, kamor spadata trenda: sodelovalna poslovna inteligenca in analitika socialnih medijev. Najbolj množično uporabljen trend na tem področju je mobilna poslovna inteligenca, ki preko mobilnih naprav omogoča dostop do poslovne inteligence kjerkoli in kadarkoli. Enako dostopnost podatkov ponuja tudi poslovanje v oblaku, ki je od vseh predstavljenih trendov najmanj uporabljeno, predvsem zaradi vprašanja varnosti. Predstavili smo tudi poslovno inteligenco, kot samopostrežno storitev, ki omogoča uporabnikom, da so bolj samozadostni in učinkoviti. Zaradi velike prisotnosti socialnih medijev pa obstajata tudi na to navezujoča trenda. Prvi je sodelovalna poslovna inteligenca, ki skrbi za deljenje idej in rešitev med uporabniki. Drugi trend pa je analitika socialnih medijev, ki se nanaša na hitro rastoče področje spremljanja, merjenja, analiziranja in interpretiranja pogovorov socialnih medijev, pogosto tudi v realnem času. Na koncu smo pogledali glavne ponudnike na področju poslovne inteligence in dva najuspešnejša, to sta SAP in Oracle, tudi opisali ter primerjali.
Ključne besede:
Poslovna inteligenca
,
Mobilna poslovna inteligenca
,
Poslovna inteligenca v oblaku
,
Samopostrežna poslovna inteligenca
,
Sodelovalna poslovna inteligenca
,
Analitika socialnih medijev
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[B. Lever]
Leto izida:
2013
PID:
20.500.12556/DKUM-42308
UDK:
004.8
COBISS.SI-ID:
11557660
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:UIESIQ4L
Datum objave v DKUM:
07.11.2013
Število ogledov:
2585
Število prenosov:
447
Metapodatki:
Področja:
EPF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
LEVER, Breda, 2013,
TRENDI NA PODROČJU POSLOVNE INTELIGENCE
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : B. Lever. [Dostopano 18 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=42308
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Iščem podobna dela...
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
TRENDS IN BUSINESS INTELLIGENCE
Opis:
My thesis is presenting trends in business intelligence, which are currently most popular. Trends are necessary for continuous development and improvement of business intelligence. We presented the following trends: mobile business intelligence, cloud business intelligence, self-service business intelligence and business intelligence and social media, which includes two trends: collaborative business intelligence and social media analytics. The most widely used trend is mobile BI, which is the ability to access business-critical information anytime and anywhere on any mobile device, such as a smartphone or tablet. You can get the same data accessibility through Cloud BI, which is the least popular off all trends mentioned in this thesis, mainly because, there are some safety questions. We have also presented self-service BI, which is allowing users to be more self-sufficient and effective. Due to the presence of social media, there are also two trends there are related to social media. The first one is collaborative BI that provides sharing of ideas and solutions among users. There is also a second trend in this area, which is social media analytics that refers to the rapidly growing field of monitoring, measuring, analyzing and interpreting social media conversations, often in real time. In the end, we looked at the main providers of business intelligence and the two most successful, SAP and Oracle, we described and compared to each other.
Ključne besede:
BI
,
Mobile BI
,
Cloud BI
,
Self-service BI
,
Collaborative BI
,
Social Media Analytics
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj