Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
ANALIZA ZADOVOLJSTVA ZAPOSLENIH NA PRIMERU ČISTILNEGA OSEBJA V IZBRANEM PODJETJU
Avtorji:
ID
Breznik, Urška
(Avtor)
ID
Šarotar Žižek, Simona
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
VS_Breznik_Urska_2013.pdf
(1,15 MB)
MD5: 3C59FAC161AB55DA7F933464BAFCC651
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:
Namen dela diplomskega seminarja je bil ugotoviti zadovoljstvo zaposlenih na primeru čistilnega osebja v izbranem podjetju, predvsem pa analizirati različne dejavnike, ki utegnejo vplivati na zadovoljstvo zaposlenih. Človeški kapitel v podjetju postaja vedno bolj pomemben za uspešno poslovanje podjetja zato je toliko bolj pomembno, da so zaposleni v podjetju zadovoljni in posledično zadovoljni z svojim delovnim mestom. V teoretičnem delu smo najprej predstavili različne definicije motivacije ter motivacijske teorije. Nadaljevali smo z organizacijsko kulturo, kjer smo tudi opisali dejavnike organizacijske kulture podjetja. Zadnje teoretično poglavje se je navezovalo na temo zadovoljstva zaposlenih, dejavnikov zadovoljstva in načini merjenja zadovoljstva opisali smo tudi povezavo med konkurenčno prednostjo organizacije in zadovoljstvom zaposlenih. Skozi študijo literature smo ugotovili veliko soodvisnost med motivacijo, organizacijsko klimo in zadovoljstvom zaposlenih. V empiričnem delu smo izvedli raziskavo s preprostim anketnim vprašalnikom in rezultate prikazali s pomočjo programa Microsoft Office Excel 2007. Razdelili smo triinosemdeset anketnih vprašalnikov. Delno smo potrdili vseh pet hipotez, ki smo si jih zastavili. Zadovoljstvo je večje pri zaposlenih, ki imajo več kot petindvajset let delovne dobe, in pri tistih z zaposlitvijo za nedoločen čas. Najbolj pomembna dejavnika zadovoljstva zaposlenih v izbranem podjetju sta plača in obremenjenost. Zaposleni so zadovoljni tudi s sistemom usposabljanja v podjetju. Večina vprašanih kljub možnemu nezadovoljstvu zaposlitve ne bi zamenjala. V sklepu dela diplomskega seminarja smo povzeli teoretične ugotovitve in rezultate raziskave. Prav tako smo predstavili nekaj predlogov za vodilne v podjetju, ki se nam zdijo primerni glede na rezultate ankete.
Ključne besede:
Zadovoljstvo
,
motivacija
,
organizacijska kultura
,
kultura podjetja
,
usposabljanje
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[U. Breznik]
Leto izida:
2013
PID:
20.500.12556/DKUM-42162
UDK:
331.1
COBISS.SI-ID:
11565596
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:KX44DIMC
Datum objave v DKUM:
12.11.2013
Število ogledov:
1971
Število prenosov:
143
Metapodatki:
Področja:
EPF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
BREZNIK, Urška, 2013,
ANALIZA ZADOVOLJSTVA ZAPOSLENIH NA PRIMERU ČISTILNEGA OSEBJA V IZBRANEM PODJETJU
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : U. Breznik. [Dostopano 6 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=42162
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Vpliv umetnih površinskih napak na dinamično trdnost materiala na prehodu temena vara
The effect of small flaws on the fatigue strength of HAZ at the weld toe
Meritev deformacij povzročenih z zaostalimi napetostmi v zvarnem spoju na osnovi nevtronovskega odklona
Primernost zvarnega in vijačnega spoja za transport LG kopalnic
Dinamična trdnost soležnih zvarnih spojev, udarna žilavost grobozrnatega dela TVP in možnosti zmanjšanja stroškov
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Zaostale napetosti v prekrovnih laserskih zvarnih spojih
Longitudinalne zaostale napetosti v zvarih visokotrdnostnih aluminijevih zlitin
Krivljenje plastičnih brizganih izdelkov
Transverzalne zaostale napetosti v različnih zvarih visoko-trdnostnih raznorodnih aluminijevih zlitin
Napetosti v cementiranem in kaljenem zobniku z ravnimi zobmi
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
AN ANALYSIS OF EMPLOYEE SATISFACTION: THE CASE OF CLEANING PERSONNEL IN THE SELECTED COMPANY
Opis:
The purpose of the thesis work was to determine the employees' satisfaction in the case of cleaning personnel in the selected company, in particular, to analyze the various factors that may affect employee satisfaction. Human kapitel the company is becoming increasingly important for the success of a company is therefore all the more important that the company's employees are satisfied and consequently satisfied with their jobs. In the theoretical part, we first present different definitions of motivation and motivational theory. We continued with the organizational culture, where we also describe the factors of organizational culture of the company. Recent theoretical chapter is on from the topic of employee satisfaction, customer satisfaction factors and ways of measuring customer satisfaction, we describe the link between competitive advantage of the organization and employee satisfaction. Through the study of literature, we found strong links between motivation, organizational climate and employee satisfaction. In the empirical part we conducted a survey with a simple questionnaire and the results show using Microsoft Office Excel 2007. We divided the eighty-three questionnaires. Partly we have confirmed all five hypotheses that we set ourselves. Satisfaction is higher for employees who have more than twenty-five years of service, and those with indefinite duration. The most important factor in employee satisfaction in the selected firm, the salary and workload. Employees are also satisfied with the training system in the company. The majority of respondents, despite the potential job dissatisfaction would not be changed. In the conclusion part of the thesis, we summarize the theoretical findings and results of the research. We also outline some suggestions for leading the company that we deem appropriate in relation to the survey results.
Ključne besede:
Motivation
,
Corporate Culture
,
Factors of satisfaction
,
Employee satisfaction
,
Training
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj