| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:LEPOTNE NORME IN UPORABA LE-TEH V OGLAŠEVALSKE NAMENE
Avtorji:ID Zorec, Nina Zoja (Avtor)
ID Furlan, Marina (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UNI_Zorec_Nina_Zoja_2013.pdf (1,34 MB)
MD5: CF34FA3996808F5C988B11D6DF853D69
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Opis:Telesa modelov v oglaševalskih sporočilih oblikujejo lepotne standarde v današnji družbi. Diplomska naloga se osredotoča na razvoj lepotnih idealov skozi zgodovino po svetu in na vplivu oglaševanja na lepotne standarde. Namen je ugotoviti razlike med lepotnimi ideali, predstavljenimi s strani oglaševalcev in telesi povprečnih ljudi. Zanima nas vzrok retuširanja teles modelov v oglasnih sporočilih in posledice izpostavljenosti takšnim podobam na našo samopodobo. Na koncu naloge bomo izvedli anketo, s pomočjo katere bomo skušali ugotoviti mnenje ljudi o podobah modelov v oglaševalskih sporočilih, retuširanju in preprečljivosti oglasov pri nakupu izdelkov.
Ključne besede:lepotne norme, lepotni ideali, oglaševanje
Kraj izida:Maribor
Založnik:[N. Z. Zorec]
Leto izida:2013
PID:20.500.12556/DKUM-41970 Novo okno
UDK:659.1+111.85(043.2)
COBISS.SI-ID:17393942 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:35PTJVAG
Datum objave v DKUM:13.09.2013
Število ogledov:2193
Število prenosov:214
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:KTFMB - FERI
:
ZOREC, Nina Zoja, 2013, LEPOTNE NORME IN UPORABA LE-TEH V OGLAŠEVALSKE NAMENE [na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : N. Z. Zorec. [Dostopano 18 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=41970
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:BEAUTY NORMS AND THEIR APPLICATION IN ADVERTISMENT
Opis:Images of models in advertisements create unrealistic beauty standards for today’s society. In this diploma paper we are going to focus on development of beauty ideals throughout history, different beauty ideal around the world and the impact of advertising on beauty standards. The purpose is to figure out the differences between beauty ideals presented by the advertisers and the bodies of average people. Our goal is to explore why advertisers use retouching tools on models' bodies to such an extreme, and also to look into the consequences that the exposure to such images has on people's self-esteem. At the end of our tasks we conducted a survey to try and study people's views on the images of models in advertisements, the retouching, and how the use of models’ bodies in images affects the ability to convince consumers to support a product.
Ključne besede:advertising, beauty ideals, beauty standards


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici