Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
LEPOTNE NORME IN UPORABA LE-TEH V OGLAŠEVALSKE NAMENE
Avtorji:
ID
Zorec, Nina Zoja
(Avtor)
ID
Furlan, Marina
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
UNI_Zorec_Nina_Zoja_2013.pdf
(1,34 MB)
MD5: CF34FA3996808F5C988B11D6DF853D69
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo/naloga
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Opis:
Telesa modelov v oglaševalskih sporočilih oblikujejo lepotne standarde v današnji družbi. Diplomska naloga se osredotoča na razvoj lepotnih idealov skozi zgodovino po svetu in na vplivu oglaševanja na lepotne standarde. Namen je ugotoviti razlike med lepotnimi ideali, predstavljenimi s strani oglaševalcev in telesi povprečnih ljudi. Zanima nas vzrok retuširanja teles modelov v oglasnih sporočilih in posledice izpostavljenosti takšnim podobam na našo samopodobo. Na koncu naloge bomo izvedli anketo, s pomočjo katere bomo skušali ugotoviti mnenje ljudi o podobah modelov v oglaševalskih sporočilih, retuširanju in preprečljivosti oglasov pri nakupu izdelkov.
Ključne besede:
lepotne norme
,
lepotni ideali
,
oglaševanje
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[N. Z. Zorec]
Leto izida:
2013
PID:
20.500.12556/DKUM-41970
UDK:
659.1+111.85(043.2)
COBISS.SI-ID:
17393942
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:35PTJVAG
Datum objave v DKUM:
13.09.2013
Število ogledov:
2193
Število prenosov:
214
Metapodatki:
Področja:
KTFMB - FERI
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
ZOREC, Nina Zoja, 2013,
LEPOTNE NORME IN UPORABA LE-TEH V OGLAŠEVALSKE NAMENE
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : N. Z. Zorec. [Dostopano 18 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=41970
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Analiza merilnih podatkov o prometu na širokopasovnih vozliščih DSLAM
Izboljšanje uporabniške izkušnje IPTV z daljinsko prilagoditvijo parametrov povezave xDSL
Tehnologije v dostopnem telefonskem omrežju s kovinskimi vodniki
Izvajanje in nadzor povezav v komunikacijsko informacijskem hrbteničnem omrežju
Dostopovno omrežje ADSL in ekonomska analiza razvitosti ADSL v Evropi
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Povečanje zmogljivosti optičnega dostopovnega omrežja z injekcijsko vklenitvijo Fabry-Perotovega laserja
NASTAVLJIVA AVDIO-PLATFORMA
Robotizacija in optimizacija polnilne linije AdBlue
Nadzor pasivnega optičnega dostopovnega omrežja z vgrajeno optično reflektometrijo
Primerjava orodij za upravljanje konfiguracij
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
BEAUTY NORMS AND THEIR APPLICATION IN ADVERTISMENT
Opis:
Images of models in advertisements create unrealistic beauty standards for today’s society. In this diploma paper we are going to focus on development of beauty ideals throughout history, different beauty ideal around the world and the impact of advertising on beauty standards. The purpose is to figure out the differences between beauty ideals presented by the advertisers and the bodies of average people. Our goal is to explore why advertisers use retouching tools on models' bodies to such an extreme, and also to look into the consequences that the exposure to such images has on people's self-esteem. At the end of our tasks we conducted a survey to try and study people's views on the images of models in advertisements, the retouching, and how the use of models’ bodies in images affects the ability to convince consumers to support a product.
Ključne besede:
advertising
,
beauty ideals
,
beauty standards
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj