Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
UPORABA METOD NAPOVEDOVANJA PRODAJE PRI PRODAJI NOČITEV V SONČNEM PARKU VIVAT
Avtorji:
ID
Kocen, Robert
(Avtor)
ID
Iršič, Matjaž
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
UNI_Kocen_Robert_2013.pdf
(1,47 MB)
MD5: BDCF089153E94D2D3819E7465CA89FFF
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:
Napoved prodaje podjetja je količina izdelkov, za katero podjetje pričakuje, da jo bo lahko prodalo v nekem časovnem obdobju pri določeni ravni cen in ob upoštevanju pogojev v okolju. Če se podjetje ne zaveda pomembnosti napovedi prodaje, lahko različna nepričakovana nihanja na trgu pripeljejo do velike izgube prihodkov oziroma do nepotrebnih stroškov, kar vse slabo vpliva na končni izid poslovanja. Da bi se podjetja izognila takšnim scenarijem si lahko pomagajo z različnimi metodami napovedovanja prodaje, ki jih razdelimo na kvalitativne, kvantitativne, kavzalne in na scenarije. Delo diplomskega seminarja sem razdelil na dva dela in sicer na teoretični del in na empirični del. V teoretičnem delu sem poleg metod napovedovanja prodaje predstavil še prodajo, management prodaje in napovedovanje prodaje. V empiričnem delu pa sem predstavil sončni park Vivat in na primeru nočitev v sončnem parku Vivat izračunal napoved prodaje z izbranima metodama.
Ključne besede:
Prodaja
,
management prodaje
,
napovedovanje prodaje
,
metode napovedovanja prodaje
,
kvalitativne metode
,
kvantitativne metode
,
kavzalne metode
,
scenariji
,
gibanje povprečja
,
eksponentno uravnavanje.
Kraj izida:
Predanovci
Založnik:
[R. Kocen]
Leto izida:
2013
PID:
20.500.12556/DKUM-41845
UDK:
658.8
COBISS.SI-ID:
11569692
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:0JNP9RUU
Datum objave v DKUM:
18.11.2013
Število ogledov:
2162
Število prenosov:
392
Metapodatki:
Področja:
EPF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
KOCEN, Robert, 2013,
UPORABA METOD NAPOVEDOVANJA PRODAJE PRI PRODAJI NOČITEV V SONČNEM PARKU VIVAT
[na spletu]. Diplomsko delo. Predanovci : R. Kocen. [Dostopano 18 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=41845
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Informacijski vidik uvajanja novih plačilnih instrumentov v Adriatic zavarovalni družbi
Organizacija uvedbe novega produkta v poslovanje
Analiza sodnih stroškov v povezavi z uspešnostjo izterjave zavarovalnih regresov preko sodišča
Prodaja osebnih zavarovanj v Zavarovalnici Triglav, d.d.
Analiza transportnih zavarovanj v podjetju Transglob
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Posebnosti računovodstva v zavarovalništvu
Zadovoljstvo zavarovancev območne enote zavarovalnice
an exploratory study of the Indian insurance sector
Kadvorski vidiki združitve zavarovalnic
Analiza avtomobilskih zavarovanj
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
THE USE OF SALES FORECASTING METHODS ON SELLING OVERNIGHT STAYS IN THE SUNNY PARK VIVAT
Opis:
Sales forecast of the company is the volume of products which the company expects it will be sold in a given period of time at a certain price level, and abide by the conditions in the environment. If the company is not aware of the importance of sales forecasts, various unexpected market fluctuations can lead to large losses of revenue or unnecessary costs and all of that can unnecessarily affect the outcome of operations. In order to avoid such a scenario, companies can take help of various methods of forecasting sales, which are divided into qualitative, quantitative, causal and scenarios. My degree is divided into two parts; the theoretical and the empirical part. In the theoretical part, alongside the methods of sales forecasting, I have presented the sales, sales management and sales forecasting. In the empirical part I have presented Vivat Spa and calculated the forecast of the sale with selected methods, based on the model of overnight accommodations in the Vivat Spa.
Ključne besede:
Sales
,
sales management
,
sales forecasting
,
sales forecasting methods
,
qualitative methods
,
quantitative methods
,
causal methods
,
scenarios
,
moving averages
,
exponential control.
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj