| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:PRIMERJAVA ORODIJ ZA ANALIZO UPORABNIKOV DRUŽABNIH OMREŽIJ
Avtorji:ID Žerdin, Rok (Avtor)
ID Perko, Igor (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Zerdin_Rok_2013.pdf (569,38 KB)
MD5: D7A0049CC4560DD2A4D8810EE77AB9C1
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:V delu diplomskega seminarja smo se osredotočili na orodja za analizo uporabnikov družabnih omrežij. Najprej smo na splošno opredelili družabna omrežja in predstavili tri, ki se uporabljajo najpogosteje: Facebook, Twitter in LinkedIn. V nadaljevanju smo opredelili orodja za analize z vidika analiz prometa in z vidika analiz uporabnikov. Predstavili smo nekatera najpogosteje uporabljana orodja za analize uporabnikov. V praktičnem delu smo med sabo po določenih kriterijih primerjali tri orodja za analize uporabnikov treh že omenjenih družabnih omrežij. V primerjavi smo poskušali prikazati in ugotoviti, katere kategorije podatkov prikazujejo v analizah posamezna orodja.
Ključne besede:družabna omrežja, orodja za analize, primerjava orodij za analize
Kraj izida:Maribor
Založnik:[R. Žerdin]
Leto izida:2013
PID:20.500.12556/DKUM-41395 Novo okno
UDK:004.7
COBISS.SI-ID:11543324 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:39PY1K8H
Datum objave v DKUM:29.10.2013
Število ogledov:1691
Število prenosov:129
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
ŽERDIN, Rok, 2013, PRIMERJAVA ORODIJ ZA ANALIZO UPORABNIKOV DRUŽABNIH OMREŽIJ [na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : R. Žerdin. [Dostopano 13 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=41395
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:SOCIAL NETWORKS USER ANALYSIS TOOLS COMPARISON
Opis:In the presented graduate seminar we have focused on social networks user analysis tools. First, we generally defined social networks and presented three most commonly used networks, these are Facebook, Twitter and LinkedIn. Then we identified tools for analysis in terms of traffic analysis and from the user perspective. We have presented some of the most commonly used tools for the user analysis. In the practical part we have compared to each other three tools for the social user analysis under certain criteria. We compared tools for Facebook, Twitter and LinkedIn user analysis. In the comparison, we tried to show and figure out which categories of data each tool in their analysis shows.
Ključne besede:social networks, tools for the analysis, tools for analysis comparison


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici