Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
PRIMERJAVA ORODIJ ZA ANALIZO UPORABNIKOV DRUŽABNIH OMREŽIJ
Avtorji:
ID
Žerdin, Rok
(Avtor)
ID
Perko, Igor
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
VS_Zerdin_Rok_2013.pdf
(569,38 KB)
MD5: D7A0049CC4560DD2A4D8810EE77AB9C1
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:
V delu diplomskega seminarja smo se osredotočili na orodja za analizo uporabnikov družabnih omrežij. Najprej smo na splošno opredelili družabna omrežja in predstavili tri, ki se uporabljajo najpogosteje: Facebook, Twitter in LinkedIn. V nadaljevanju smo opredelili orodja za analize z vidika analiz prometa in z vidika analiz uporabnikov. Predstavili smo nekatera najpogosteje uporabljana orodja za analize uporabnikov. V praktičnem delu smo med sabo po določenih kriterijih primerjali tri orodja za analize uporabnikov treh že omenjenih družabnih omrežij. V primerjavi smo poskušali prikazati in ugotoviti, katere kategorije podatkov prikazujejo v analizah posamezna orodja.
Ključne besede:
družabna omrežja
,
orodja za analize
,
primerjava orodij za analize
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[R. Žerdin]
Leto izida:
2013
PID:
20.500.12556/DKUM-41395
UDK:
004.7
COBISS.SI-ID:
11543324
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:39PY1K8H
Datum objave v DKUM:
29.10.2013
Število ogledov:
1691
Število prenosov:
129
Metapodatki:
Področja:
EPF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
ŽERDIN, Rok, 2013,
PRIMERJAVA ORODIJ ZA ANALIZO UPORABNIKOV DRUŽABNIH OMREŽIJ
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : R. Žerdin. [Dostopano 13 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=41395
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Marketing spletne trgovine Globepoint.si
Vključevanje podjetij v spletna socialna omrežja
Načrt marketinškega komuniciranja s podporo spletnih medijev
Prenova digitalnega marketinga projekta Ekoškrnicl
Uporabniki interneta in njihov odnos do komuniciranja prek spletnih medijev
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Adaptive algorithm for selecting profitable keywords
Oglaševanje
Analiza trženjske privlačnosti spletne strani podjetja
Sodobno spletno oglaševanje - vlogerji
Spletno oglaševanje v kmetijstvu
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
SOCIAL NETWORKS USER ANALYSIS TOOLS COMPARISON
Opis:
In the presented graduate seminar we have focused on social networks user analysis tools. First, we generally defined social networks and presented three most commonly used networks, these are Facebook, Twitter and LinkedIn. Then we identified tools for analysis in terms of traffic analysis and from the user perspective. We have presented some of the most commonly used tools for the user analysis. In the practical part we have compared to each other three tools for the social user analysis under certain criteria. We compared tools for Facebook, Twitter and LinkedIn user analysis. In the comparison, we tried to show and figure out which categories of data each tool in their analysis shows.
Ključne besede:
social networks
,
tools for the analysis
,
tools for analysis comparison
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj