Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
RAZISKAVA TRŽIŠČA IN ODLOČANJE O IZDELKU
Avtorji:
ID
Steiner, Nina
(Avtor)
ID
Radonjič, Dušan
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
UNI_Steiner_Nina_2013.pdf
(1,01 MB)
MD5: 02614767E30C3B04E501C37ECCC63886
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:
Raziskovanje tržišča je pomemben faktor v organizaciji, s pomočjo katerega zbiramo in analiziramo podatke, ki smo jih pridobili z raziskavo. Pomembno je, da organizacija ugotovi, kako se prilagoditi porabnikom, da se doseže želena pozicija na trgu. Organizacija mora narediti načrt raziskave, kjer se opiše kaj je sploh problem, ki ga je potrebno raziskati in ugotoviti kako to izpeljati ter kdo bo vse to raziskoval. Raziskali in obdelali smo področje raziskovanja tržišča, ki nam je bilo v veliko pomoč pri naši primarni raziskavi. S to raziskavo smo ugotovili, kako pomembno je, da si organizacija pravilno zastavi raziskovalni problem in kako naporno je samo zbiranje podatkov ter njihova analiza. Osnovni namen diplomskega seminarja je bilo v razširjanju našega teoretičnega znanja o raziskavi trga in o odločanju o izdelku. Znanje smo si razširili z najrazličnejšo literaturo in s izvedbo primarne raziskave. S pomočjo rezultatov raziskave smo ugotovili, da so cena, kakovost in garancija izdelka najpomembnejši dejavniki, ko se porabniki odločajo za nakup mobilnega telefona. Delno gre temu rezultatu pripisati tudi dejstvo, da je v Sloveniji še vedno kriza in so zaradi tega porabniki veliko bolj pozorni na najrazličnejše stvari.
Ključne besede:
Raziskava tržišča
,
življenjski cikel izdelka
,
nov izdelek
,
proces odločanja
,
znamka izdelka
,
cena izdelka
,
embalaža izdelka
,
kakovost izdelka
,
oglaševanje izdelka
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[N. Steiner]
Leto izida:
2013
PID:
20.500.12556/DKUM-41214
UDK:
339.13
COBISS.SI-ID:
11531548
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:H3VVQVW2
Datum objave v DKUM:
24.10.2013
Število ogledov:
1434
Število prenosov:
149
Metapodatki:
Področja:
EPF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
STEINER, Nina, 2013,
RAZISKAVA TRŽIŠČA IN ODLOČANJE O IZDELKU
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : N. Steiner. [Dostopano 16 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=41214
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Sequential treatment with afatinib and osimertinib in patients with EGFR mutation-positive non-small-cell lung cancer
Selpercatinib in RET fusion-positive non-small-cell lung cancer (SIREN)
Sequential afatinib and osimertinib in patients with EGFR mutation-positive non-small-cell lung cancer
Sequential afatinib and osimertinib in patients with EGFR mutation-positive non-small-cell lung cancer
Pomen mutacije gena receptorja za epidermalni rastni dejavnik za zdravljenje nedrobnoceličnega raka pljuč
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Uporabnost imunohistokemičnega določanja mutacij receptorja za epidermalni rastni faktor pri raku pljuč
Pregled zdravljenja bolnikov z napredovalnim nedrobnoceličnim pljučnim rakom z mutacijami v receptorju za epidermalni rastni dejavnik med leti 2010 in 2014 na Univerzitetni kliniki Golnik
Proučevanje izražanja receptorjev za transferin in epidermalni rastni dejavnik v človeških keratinocitih
Pomen tumorskih matičnih celic in epitelno-mezenhimskega prehoda pri napredovanju nedrobnoceličnega raka pljuč
Vpliv izražanja receptorja za inzulinu podoben rastni dejavnik 1 (IGF1R) na preživetje pri razsejanem nedrobnoceličnem raku pljuč
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
MARKET RESEARCH AND DECIDING ABOUT THE PRODUCT
Opis:
Market research is an important factor in an organization through which we collect and analyze the data that we have obtained through a survey. It is important that the organization finds out how to adjust to the consumer to achieve the desired position on the market. The organization needs to do the research plan, in which they describe what is the problem that needs to be explored and figure out how to pull this off, and who will all be explored. We studied and analyzed area of market research, which have been a great help in our primary research. With this study, we see how important it is for an organization to properly research the problem and how difficult it is to collect the data and their analysis. The main purpose of the thesis was to spread our theoretical knowledge of the market survey and the decision about the product. We have expanded our knowledge with a contemporary literature and the implementation of primary research. Using the survey results, we found that the price, quality and warranty of the product are the most important factor when consumers choose to purchase a new mobile phone. Partly this result is attributable to the fact that Slovenia is still crisis and as a result, consumers are much more aware of various things.
Ključne besede:
Market research
,
life cycle of the product
,
new product
,
decision – making process
,
brand product
,
price of the product
,
product qualitiy
,
packaging product
,
product advertising
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj