Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
METODOLOGIJA IZRAČUNA NAPOVEDI PRIHODOV AVTOBUSOV NA POSTAJALIŠČA V REALNEM ČASU
Avtorji:
ID
Čelan, Marko
(Avtor)
ID
Lep, Marjan
(Mentor)
Več o mentorju...
ID
Težak, Sergej
(Komentor)
Datoteke:
MAG_Celan_Marko_2013.pdf
(2,95 MB)
MD5: 094F7AC308E2E80F6847C570056523EE
PID:
20.500.12556/dkum/26eacdf7-0118-48b2-8970-6fcd5b5d62ed
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Magistrsko delo
Tipologija:
2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
Opis:
V magistrskem delu je predlagana metodologija za izračun napovedi prihodov avtobusov na postajališče v realnem času. Metodologija v osnovi sestoji iz treh delov, in sicer na oblikovanju oz. modifikaciji avtobusnega omrežja, algoritmu za napoved prihodov avtobusov na postajališča in izračunu potovalnih časov avtobusov po segmentih avtobusnega omrežja. Osnova za izračun časa, ki ga bo avtobus porabil do izbranega avtobusnega postajališča, je trenutna lokacija avtobusa in predvideni potovalni časi avtobusov po segmentih omrežja, ki temeljijo na podatkih iz preteklosti. Avtobusno omrežje sestoji iz postajališč in cestnih odsekov oz. segmentov, ki povezujejo postajališča med seboj. V predlagani metodologiji je avtobusno omrežje razdeljeno na cestne in postajne segmente oz. na segmente brez in s pripadajočimi avtobusnimi postajališči. Glede na sestavo avtobusnega omrežja se avtobusi lahko nahajajo na različnih lokacijah, in sicer na cestnem segmentu omrežja, na postajnem segmentu omrežja ali pa na začetnem avtobusnem postajališču. Za vsako izmed navedenih opcij je podan algoritem za izračun prihoda avtobusov na postajališče. Najzahtevnejši del pri izračunu prihoda avtobusov na postajališče je določitev potovalnih časov, ki jih avtobusi porabijo za prevoz po posameznem segmentu avtobusnega omrežja. V predlagani metodologiji so podane tri opcije izračuna potovalnih časov po segmentih avtobusnega omrežja: določitev potovalnih časov glede na časovno obdobje, v katero spada dotična napoved prihoda avtobusa na postajališče, glede na potovalne čase predhodnih avtobusov, ki so vozili po istem segmentu avtobusnega omrežja in kombinacija izračuna potovalnih časov posameznih segmentov omrežja glede na predhodne avtobuse in potovalne čase po časovnih obdobjih, določenih na podlagi podatkov iz preteklosti. Predlagana metodologija je preverjena na primeru mestnega avtobusnega prometa Maribor.
Ključne besede:
algoritem izračuna prihoda avtobusov na postajališče
,
potovalni čas
,
segment avtobusnega omrežja
,
RTPI sistem
,
RT informacije
,
trenutna lokacija avtobusa
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[M. Čelan]
Leto izida:
2013
PID:
20.500.12556/DKUM-40484
UDK:
656.132.022.5(043)
COBISS.SI-ID:
17212438
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:IE4IOYB4
Datum objave v DKUM:
07.10.2013
Število ogledov:
2611
Število prenosov:
225
Metapodatki:
Področja:
KTFMB - FG
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
ČELAN, Marko, 2013,
METODOLOGIJA IZRAČUNA NAPOVEDI PRIHODOV AVTOBUSOV NA POSTAJALIŠČA V REALNEM ČASU
[na spletu]. Magistrsko delo. Maribor : M. Čelan. [Dostopano 6 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=40484
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Vpliv umetnih površinskih napak na dinamično trdnost materiala na prehodu temena vara
The effect of small flaws on the fatigue strength of HAZ at the weld toe
Meritev deformacij povzročenih z zaostalimi napetostmi v zvarnem spoju na osnovi nevtronovskega odklona
Primernost zvarnega in vijačnega spoja za transport LG kopalnic
Dinamična trdnost soležnih zvarnih spojev, udarna žilavost grobozrnatega dela TVP in možnosti zmanjšanja stroškov
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Zaostale napetosti v prekrovnih laserskih zvarnih spojih
Longitudinalne zaostale napetosti v zvarih visokotrdnostnih aluminijevih zlitin
Krivljenje plastičnih brizganih izdelkov
Transverzalne zaostale napetosti v različnih zvarih visoko-trdnostnih raznorodnih aluminijevih zlitin
Napetosti v cementiranem in kaljenem zobniku z ravnimi zobmi
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
METHODOLOGY OF REAL TIME BUS ARRIVAL PREDICTION AT BUS STOPS
Opis:
Work suggests new methodology of real time bus arrival prediction at bus stops. Methodology basically consist of three parts, bus network designing for the purpose of real time bus arrival prediction, algorithm for bus real time arrival prediction at bus stops and bus travel time calculation according to the individual segment of bus network. The basis for calculating bus travel time from current location to the bus stop, where bus arrival time is calculated for, is current position of a bus and bus travel time values for network segments calculated from the bus travel times from past. Bus network consists of bus stops and road segments that connect bus stops. In proposed methodology bus network is divided into road segments and bus stop segments, segments without and with referenced bus stops. According to the bus network elements buses are located on different locations, on the road segment, on the bus stop segment or at the starting bus stop. For each of these options algorithm is provided for bus arrival prediction at the bus stops. The most challenging task predicting bus arrival time at bus stops is to determine the travel time buses need for travelling from start node to end node for an individual bus network segment. In proposed methodology three options to calculate bus travel times are presented: determination of assumed bus travel times of each segment of bus network according to the time period; according to the travel time of preceding buses and combination of travel times according to the time period and preceding buses. Proposed methodology was validated on the city bus public transport system in Maribor.
Ključne besede:
algorithm for calculating bus arrival prediction
,
travel time
,
bus network segments
,
RTPI system
,
RT information
,
current bus location
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj