| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:ŽENSKA PODOBA: PSIHOLOŠKO – SOCIOLOŠKA ANALIZA ŽENSKE PODOBE V TISKANIH MEDIJIH
Avtorji:ID Šlihthuber, Katja (Avtor)
ID Musil, Bojan (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UNI_Slihthuber_Katja_2013.pdf (2,46 MB)
MD5: 41EE15B83C56AE34382DBA418591F97E
PID: 20.500.12556/dkum/494cef50-16c3-4efa-8b1e-e00edfd3fb8a
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Opis:Diplomsko delo ŽENSKA PODOBA: psihološko – sociološka analiza podobe v tiskanih medijih zajema spoznanja o ženski podobi in njenem pojavljanju v tiskanih periodičnih medijih. Rdeča nit naloge je žensko telo in celostna podoba, pri čemer smo se dotaknili same definicije ženskega telesa in lepote s sociološkega vidika ter teoretična znanja navezali na prezentacijo ženske podobe v ženskih in moških revijah na slovenskem medijskem trgu. Teoretični del pojasnjuje odnose družbe do ženskega telesa in ugotavlja prisotnost seksizma, ko gre za vprašanje ženskega telesa, v medijski sferi. Empirični del odgovarja na vprašanji, kje in kako je ženska podoba v revijah prikazana, ter ugotavlja razlike v pojavnosti ženske podobe med tipično žensko in tipično moško revijo. Ugotovili smo, da je ženska osrednji lik tako v ženskih kot moških revijah – večinoma je ženska a priori predstavljena kot seksualni objekt, manjšinsko sledijo temu še ostale vloge, ki jih ima ženska v družbi: partnerka, mama, zaposlena in družbeno aktivna ženska. V obeh revijah se srečamo s seksističnimi, patriarhalnimi in stereotipnimi družbenimi vzorci, ki nakazujejo na, še vedno, dominanten položaj moških v družbi. Tako skozi raziskovanje pojavljanja ženske podobe v tiskanih periodičnih medijih neposredno spoznavamo tudi družbene odnose, vloge in aktualne družbene razmere.
Ključne besede:tiskani mediji, (žensko) telo, seksizem, spol, Cosmopolitan, Playboy, fotografija/naslovnica, oglaševanje.
Kraj izida:Maribor
Založnik:[K. Šlihthuber]
Leto izida:2013
PID:20.500.12556/DKUM-40396 Novo okno
UDK:316(043.2)
COBISS.SI-ID:19890440 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:EQLERUKK
Datum objave v DKUM:03.06.2013
Število ogledov:3972
Število prenosov:669
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:FF
:
ŠLIHTHUBER, Katja, 2013, ŽENSKA PODOBA:  PSIHOLOŠKO – SOCIOLOŠKA ANALIZA ŽENSKE PODOBE V TISKANIH MEDIJIH [na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : K. Šlihthuber. [Dostopano 2 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=40396
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:WOMAN'S IMAGE: PSYCHOLOGICAL AND SOCIOLOGICAL ANALYSIS OF WOMAN'S IMAGE IN PRINT MEDIA
Opis:The diploma work titled WOMAN'S IMAGE: psychological and sociological analysis of woman's image in printed media encompasses the findings about the woman's image and its appearance in printed periodical media. The main theme of this work is the woman's body and her entire image, where we have touched on the definition of woman's body and beauty from sociological standpoint, and where we connected the theoretical knowledge with the presentation of the woman's image in woman's and man's magazines on Slovenian media market. The theoretical part explains the society's relationships towards the woman's body and establishes the presence of sexism in media, when woman's body is concerned. The empirical part answers the two questions of where and how the woman's image is portrayed in the magazines, and also establishes the differences in manifestations of woman's image between typical women's and typical men's magazine. We have realized that the woman is a central character in both women's and men's magazines – often the woman is presented a priori as a sexual object, while her other roles in society are in minority: a partner, mother, working and socially active woman. We encounter sexist, patriarchal and stereotypical social patterns in both magazines, which indicate a persisting dominance of men in society. Thus we can directly discover social relationships, roles and current social conditions through researching the occurrence of woman's image in printed periodic media.
Ključne besede:printed media, (woman's) body, sexism, gender, Cosmopolitan, Playboy, photography / cover, advertising.


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici