Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
KRMILJENJE RAČUNALNIŠKE IGRE S POMOČJO SLEDENJA GIBANJU
Avtorji:
ID
Bergant, Borut
(Avtor)
ID
Potočnik, Božidar
(Mentor)
Več o mentorju...
ID
Cigale, Boris
(Komentor)
Datoteke:
VS_Bergant_Borut_2012.pdf
(2,40 MB)
MD5: D71DA30C7E29991CC6983D58BC94A4C6
PID:
20.500.12556/dkum/90d68f8b-2996-47e4-9215-4b4144e581f7
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo/naloga
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Opis:
V diplomskem delu se ukvarjamo z razvojem naravnega vmesnika na osnovi računalniškega vida, s pomočjo katerega uporabnik lahko krmili preprosto računalniško igro. V tej diplomi dejansko preučujemo metode za sledenje gibanju v digitalnih slikah, zajetih s spletno kamero, ki je nameščena na stropu sobe. Osnovni cilj našega algoritma je v realnem času zaznati gibe rok osebe na zajeti digitalni sliki in jih pretvoriti v ukaze, s katerimi krmilimo računalniško igro. Algoritem temelji na preprostih, a časovno zelo učinkovitih metodah računalniškega vida. Naša skoraj realnočasovna rešitev je implementirana v programskem jeziku C# s pomočjo knjižnic OpenCV in Emgu CV. Našo aplikacijo z integriranim naravnim vmesnikom je preizkusilo več testnih oseb, ki so ocenjevale predvsem uporabnost naše rešitve pri krmiljenju spletnih iger. Rezultati so pokazali, da je naš naravni vmesnik primeren za krmiljenje računalniških iger, ki zahtevajo do dva različna ukaza.
Ključne besede:
računalniški vid
,
kamera
,
sledenje gibanju
,
OpenCV
,
Emgu CV
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[B. Bergant]
Leto izida:
2012
PID:
20.500.12556/DKUM-39012
UDK:
004.928(043.2)
COBISS.SI-ID:
16636182
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:WQGUYMGW
Datum objave v DKUM:
30.11.2012
Število ogledov:
1900
Število prenosov:
141
Metapodatki:
Področja:
KTFMB - FERI
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
BERGANT, Borut, 2012,
KRMILJENJE RAČUNALNIŠKE IGRE S POMOČJO SLEDENJA GIBANJU
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : B. Bergant. [Dostopano 6 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=39012
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Transportni sistemi z vključeno akumulacijsko funkcijo
Transportni sistemi za polnjenje pretočnih regalov
Variabilni priklopnik za transport lesa
Sodobno konstruiranje gonil
Modifikacija mehanizmov na traktorju
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Ni podobnih del
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
COMPUTER GAME CONTROL USING MOTION TRACKING
Opis:
The diploma deals with the development of a natural interface based on computer vision through which the user can control a simple computer game. More specifically, it examines motion tracking methods for digital images captured with a webcam that is installed on the ceiling of the room. The main goal of our algorithm is real-time hand movement detection on the captured digital image and its conversion into commands that control a computer game. The algorithm is based on simple, but very time-efficient computer vision methods. Our near real-time solution is implemented in C# using OpenCV libraries and Emgu CV. Our application with an integrated natural interface was tested by several test users that evaluated the usefulness of our solution primarily for controlling online games. The results showed our natural control interface to be suitable for computer games that require up to two different commands.
Ključne besede:
computer vision
,
camera
,
motion tracking
,
OpenCV
,
Emgu CV
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj