| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:KRMILJENJE RAČUNALNIŠKE IGRE S POMOČJO SLEDENJA GIBANJU
Avtorji:ID Bergant, Borut (Avtor)
ID Potočnik, Božidar (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
ID Cigale, Boris (Komentor)
Datoteke:.pdf VS_Bergant_Borut_2012.pdf (2,40 MB)
MD5: D71DA30C7E29991CC6983D58BC94A4C6
PID: 20.500.12556/dkum/90d68f8b-2996-47e4-9215-4b4144e581f7
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Opis:V diplomskem delu se ukvarjamo z razvojem naravnega vmesnika na osnovi računalniškega vida, s pomočjo katerega uporabnik lahko krmili preprosto računalniško igro. V tej diplomi dejansko preučujemo metode za sledenje gibanju v digitalnih slikah, zajetih s spletno kamero, ki je nameščena na stropu sobe. Osnovni cilj našega algoritma je v realnem času zaznati gibe rok osebe na zajeti digitalni sliki in jih pretvoriti v ukaze, s katerimi krmilimo računalniško igro. Algoritem temelji na preprostih, a časovno zelo učinkovitih metodah računalniškega vida. Naša skoraj realnočasovna rešitev je implementirana v programskem jeziku C# s pomočjo knjižnic OpenCV in Emgu CV. Našo aplikacijo z integriranim naravnim vmesnikom je preizkusilo več testnih oseb, ki so ocenjevale predvsem uporabnost naše rešitve pri krmiljenju spletnih iger. Rezultati so pokazali, da je naš naravni vmesnik primeren za krmiljenje računalniških iger, ki zahtevajo do dva različna ukaza.
Ključne besede:računalniški vid, kamera, sledenje gibanju, OpenCV, Emgu CV
Kraj izida:Maribor
Založnik:[B. Bergant]
Leto izida:2012
PID:20.500.12556/DKUM-39012 Novo okno
UDK:004.928(043.2)
COBISS.SI-ID:16636182 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:WQGUYMGW
Datum objave v DKUM:30.11.2012
Število ogledov:1900
Število prenosov:141
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:KTFMB - FERI
:
BERGANT, Borut, 2012, KRMILJENJE RAČUNALNIŠKE IGRE S POMOČJO SLEDENJA GIBANJU [na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : B. Bergant. [Dostopano 6 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=39012
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share



Podobna dela iz ostalih repozitorijev:

Ni podobnih del

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:COMPUTER GAME CONTROL USING MOTION TRACKING
Opis:The diploma deals with the development of a natural interface based on computer vision through which the user can control a simple computer game. More specifically, it examines motion tracking methods for digital images captured with a webcam that is installed on the ceiling of the room. The main goal of our algorithm is real-time hand movement detection on the captured digital image and its conversion into commands that control a computer game. The algorithm is based on simple, but very time-efficient computer vision methods. Our near real-time solution is implemented in C# using OpenCV libraries and Emgu CV. Our application with an integrated natural interface was tested by several test users that evaluated the usefulness of our solution primarily for controlling online games. The results showed our natural control interface to be suitable for computer games that require up to two different commands.
Ključne besede:computer vision, camera, motion tracking, OpenCV, Emgu CV


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici