| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:POVPRAŠEVANJE PO POROČNEM NAČRTOVANJU NA SLOVENSKEM DANES
Avtorji:ID Lever, Nataša (Avtor)
ID Radonjič, Dušan (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Lever_Natasa_2012.pdf (480,93 KB)
MD5: 04240FC90B4F8AF8102DC13C4F4707F3
PID: 20.500.12556/dkum/cdc374c2-9bce-4bcd-b3b6-29bd0ba2872b
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:Raziskava trga je nujen in ključen element oziroma način pridobivanja informacij, potrebnih za sklepanje poslovnih odločitev. Analiza zbranih podatkov nam je omogočila, da pridemo do točnega podatka o tem, kakšno je povpraševanje po določeni storitvi in na kakšen način lahko razvijemo ponudbo te storitve, da jo bomo uspešno približali potencialnemu potrošniku in tako zadovoljili tako potrošnika kot sebe – podjetje. Pri tem nam je v pomoč tudi teoretično poznavanje vedenja potrošnikov, torej poznavanje vseh dejavnikov, ki vplivajo na njihove odločitve, s katerimi pa se ukvarja teoretični del našega diplomskega dela. Slednji tudi opredeljuje pomen poroke na osebnem področju in podrobneje predstavlja ekonomsko dejavnost organizacije porok. Na osnovi naših analiz in ugotovitev lahko zaključimo, da nam je raziskava ponudila temeljni okvir o stanju, dojemanju in sprejemanju naših potencialnih potrošnikov za storitev strokovnega organiziranja porok. Cilji raziskave so torej doseženi. Rezultati raziskave pa so nakazali, da je razvitost te dejavnosti na našem tržišču precej slaba. Če želimo torej, da bo ta dejavnost kljub vsem oviram v Sloveniji uspešno zaživela, bo treba oblikovati in sprožiti nove intenzivnejše marketinške pristope, s katerimi bomo pri potencialnih potrošnikih povečali zanimanje in povpraševanje po tej dejavnosti, saj trenutno še ni zaslediti konkretnejših marketinških aktivnosti za promocijo te dejavnosti pri nas.
Ključne besede:vedenje potrošnika, poroka, storitve načrtovalca porok, povpraševanje po storitvi organizacije porok
Kraj izida:Koper
Založnik:[N. Lever]
Leto izida:2012
PID:20.500.12556/DKUM-38993 Novo okno
UDK:339.13
COBISS.SI-ID:11363100 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:H7O29X2A
Datum objave v DKUM:26.03.2013
Število ogledov:1292
Število prenosov:263
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
LEVER, Nataša, 2012, POVPRAŠEVANJE PO POROČNEM NAČRTOVANJU NA SLOVENSKEM DANES [na spletu]. Diplomsko delo. Koper : N. Lever. [Dostopano 18 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=38993
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Iščem podobna dela...Prosim, počakajte...
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:WEDDING PLANNING DEMAND IN SLOVENIA
Opis:Market research is not only the necessary and key element but also a way to gain information, needed to make business decisions. Analysis of the information received gave us the exact data about the specific services and how these services can be developed in order to bring them closer to the potential consumers and how we can satisfy our consumers as well as our company. The knowledge of all factors that affect the consumers decisions is also of help and we deal with this theoretical knowledge in the theoretical part of this work. This part also defines the significance of a wedding in a personal field and shows the economic activity of wedding organisation in more detail. Based on our analysis and findings we can conclude that the research gave us the basics about the conditions, comprehension and reception of our potential customers for professional organisation of a wedding. The goals of research are thereby achieved. The results of the research indicate that this business is not very well developed on our market. In order to make it successful, some new and more powerful advertising approaches should be carried out. They should increase the motivation and inquiry with the potential customers because there are not many concrete examples of these advertising activities to be found in Slovenia up to the present moment.
Ključne besede:behaviour of the consumer, wedding, wedding planner’s service, inquiry about wedding organisation


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici