Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
Analiza in izboljšava vzmetenja gorskega kolesa
Avtorji:
ID
Šantl, Jure
(Avtor)
ID
Kegl, Marko
(Mentor)
Več o mentorju...
ID
Harl, Boštjan
(Komentor)
Datoteke:
UNI_Santl_Jure_2012.pdf
(1,19 MB)
MD5: 38E7FAD15C5B2884027795C528A1058C
PID:
20.500.12556/dkum/b2055dc8-e013-4db9-ac91-2be0c73c8629
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo/naloga
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
FS - Fakulteta za strojništvo
Opis:
V diplomski nalogi so predstavljena gorska kolesa, ki imajo nameščeno sprednje in zadnje vzmetenje ter opisne prednosti, ki jih omogoča zadnje vzmetenje. Opisani so problemi, ki jih povzroča zadnje vzmetenje. Prav tako so predstavljeni različni tipi koles s sprednjim in zadnjim vzmetenjem ter opisane njihove prednosti, pomanjkljivosti ter področje uporabe. Povzete so tudi študije, ki so jih opravili različni strokovnjaki. Med te spadajo računalniške simulacije in izračuni ter eksperimenti v laboratoriju ali na terenu. Izdelal sem tudi računalniški model kolesa za vsakdanje kolesarjenje ter ga analiziral. Za izračun optimalne geometrije ter nastavitev parametrov amortizerja so uporabljene optimizacijske metode.
Ključne besede:
gorsko kolo
,
vzmetenje gorskega kolesa
,
zadnje vzmetenje
,
MKE analiza
,
optimizacija
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[J. Šantl]
Leto izida:
2012
PID:
20.500.12556/DKUM-37824
UDK:
629.373.1.027.3(043.2)
COBISS.SI-ID:
17029654
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:IPY7HMNP
Datum objave v DKUM:
20.11.2012
Število ogledov:
2615
Število prenosov:
245
Metapodatki:
Področja:
KTFMB - FS
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
ŠANTL, Jure, 2012,
Analiza in izboljšava vzmetenja gorskega kolesa
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : J. Šantl. [Dostopano 2 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=37824
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Iščem podobna dela...
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Analysis and improvement of a mountain bike
Opis:
In this diploma thesis, mountain bikes with installed front and rear suspension are introduced. Advantages of bicycles with rear suspension are described, as well as problems that rear suspension may cause. Different types of bicycles with front and rear suspension are introduced; their advantages, disadvantages and the area of use are described. Studies, carried out by different experts, are summoned. Among these are: computer simulations, calculations and experiments performed in the laboratory or on the terrain. I created a computer model of the bicycle for every day use and analysed it. I used optimization methods in order to calculate optimal geometry and the setting of the shock absorber.
Ključne besede:
mountain bike
,
mountain bike suspension
,
rear suspension
,
MKE analysis
,
optimization
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj