Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
POMEN ETIKE IN VERODOSTOJNOSTI ZA RAZVOJ PODJETJA
Avtorji:
ID
Brglez, Branka
(Avtor)
ID
Duh, Mojca
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
UNI_Brglez_Branka_2012.pdf
(601,37 KB)
MD5: 1039C4C497D63188B5336B233CDFEF24
PID:
20.500.12556/dkum/adab8c15-6be8-4afe-9fcc-199a51b8dacf
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:
Uspeh podjetja ne moremo presojati samo glede na število prodanih izdelkov, višino prihodkov, poslovni izid …, ampak moramo upoštevati tudi druge dejavnike, ki niso neposredno merljivi. Etičnost in verodostojnost sta dva pojma, ki sta vedno bolj pomembna pri poslovanju podjetja in nemalokrat ključnega pomena za njegov obstoj. Nekoč sta bila konkurenčna prednost podjetja, danes in v prihodnosti pa predstavljata ključno sestavino vsakega podjetja, katerega cilji so kaj več, kot pa samo preživetje na trgu. Odločiti se in delovati etično ni vedno lahko, še posebej za podjetje, ki mora sprejemati prave odločitve. Paziti namreč mora, da bo imelo pozitivne učinke na poslovanje, hkrati pa pri teh odločitvah ne sme pozabiti na svoje zaposlene, kupce, poslovne partnerje, okolje…, saj bo le tako doseglo verodostojnost, ki podjetju da najvišjo veljavo.
Ključne besede:
Etika podjetja
,
verodostojnost
,
življenjski cikel podjetja
,
Johnson&Johnson
,
Maclaren
,
Bridgestone/Firestone
,
Shell
,
Toyota
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[B. Brglez]
Leto izida:
2012
PID:
20.500.12556/DKUM-37650
UDK:
17
COBISS.SI-ID:
11264540
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:JHP4RSGU
Datum objave v DKUM:
13.12.2012
Število ogledov:
2171
Število prenosov:
299
Metapodatki:
Področja:
EPF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
BRGLEZ, Branka, 2012,
POMEN ETIKE IN VERODOSTOJNOSTI ZA RAZVOJ PODJETJA
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : B. Brglez. [Dostopano 19 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=37650
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Celovita učinkovitost opreme v proizvodnem podjetju BNM avtomobilska industrija d.o.o.
Celovita učinkovitost opreme v podjetju Arcont d. d.
Celovita učinkovitost opreme v proizvodnih podjetjih
Reorganizacija proizvodnih procesov v podjetju Eurel d.o.o.
Optimiranje skladiščenja materialov v podjetju Eurel d.o.o.
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Catalytic lignin valorisation by depolymerisation, hydrogenation, demethylation and hydrodeoxygenation
Catalytic hydrogenation reaction micro-kinetic model for dibenzyltoluene as liquid organic hydrogen carrier
Sinteza magnetno izločljivih katalizatorjev za organske reakcije na osnovi rutenija
Katalitsko heteroariliranje kot sintezni pristop v pripravi polidentatnih ligandov
Novi kiralni fosfinski ligandi in njihova uporaba v homogenem asimetričnem hidrogeniranju
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
THE ROLE OF ETHICS AND CREDIBILITY FOR THE DEVELOPMENT OF A COMPANY
Opis:
The successfulness of a company cannot only be judged through sales and income figures but also other factors that cannot be objectively measured have to be taken into the account. Morality and credibility of a company are two factors which are more and more important for the success of the company and also not rarely, they are the key factors in the survival of a company. In the past they were considered as the competitive lead, today and in future for sure, they will be the key elements of a company that has higher aims than just survival on the open market. Accepting ethical decisions and working in an ethical way is not always easy. They are especially difficult for a company that needs to accept the correct decisions that will also have positive outcome for the whole company. At the same time these decisions cannot be taken without taking employees, environment the company works in, business partners and buyers into the account as this is the only way to achieve credibility which gives the company additional value.
Ključne besede:
Ethics (morality)of a company
,
lifecycle of a company
,
Johnson&Johnson
,
Maclaren
,
Bridgestone/Firestone
,
Shell
,
Toyota.
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj