| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:POMEN ETIKE IN VERODOSTOJNOSTI ZA RAZVOJ PODJETJA
Avtorji:ID Brglez, Branka (Avtor)
ID Duh, Mojca (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UNI_Brglez_Branka_2012.pdf (601,37 KB)
MD5: 1039C4C497D63188B5336B233CDFEF24
PID: 20.500.12556/dkum/adab8c15-6be8-4afe-9fcc-199a51b8dacf
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:Uspeh podjetja ne moremo presojati samo glede na število prodanih izdelkov, višino prihodkov, poslovni izid …, ampak moramo upoštevati tudi druge dejavnike, ki niso neposredno merljivi. Etičnost in verodostojnost sta dva pojma, ki sta vedno bolj pomembna pri poslovanju podjetja in nemalokrat ključnega pomena za njegov obstoj. Nekoč sta bila konkurenčna prednost podjetja, danes in v prihodnosti pa predstavljata ključno sestavino vsakega podjetja, katerega cilji so kaj več, kot pa samo preživetje na trgu. Odločiti se in delovati etično ni vedno lahko, še posebej za podjetje, ki mora sprejemati prave odločitve. Paziti namreč mora, da bo imelo pozitivne učinke na poslovanje, hkrati pa pri teh odločitvah ne sme pozabiti na svoje zaposlene, kupce, poslovne partnerje, okolje…, saj bo le tako doseglo verodostojnost, ki podjetju da najvišjo veljavo.
Ključne besede:Etika podjetja, verodostojnost, življenjski cikel podjetja, Johnson&Johnson, Maclaren, Bridgestone/Firestone, Shell, Toyota
Kraj izida:Maribor
Založnik:[B. Brglez]
Leto izida:2012
PID:20.500.12556/DKUM-37650 Novo okno
UDK:17
COBISS.SI-ID:11264540 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:JHP4RSGU
Datum objave v DKUM:13.12.2012
Število ogledov:2171
Število prenosov:299
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
BRGLEZ, Branka, 2012, POMEN ETIKE IN VERODOSTOJNOSTI ZA RAZVOJ PODJETJA [na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : B. Brglez. [Dostopano 19 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=37650
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:THE ROLE OF ETHICS AND CREDIBILITY FOR THE DEVELOPMENT OF A COMPANY
Opis:The successfulness of a company cannot only be judged through sales and income figures but also other factors that cannot be objectively measured have to be taken into the account. Morality and credibility of a company are two factors which are more and more important for the success of the company and also not rarely, they are the key factors in the survival of a company. In the past they were considered as the competitive lead, today and in future for sure, they will be the key elements of a company that has higher aims than just survival on the open market. Accepting ethical decisions and working in an ethical way is not always easy. They are especially difficult for a company that needs to accept the correct decisions that will also have positive outcome for the whole company. At the same time these decisions cannot be taken without taking employees, environment the company works in, business partners and buyers into the account as this is the only way to achieve credibility which gives the company additional value.
Ključne besede:Ethics (morality)of a company, lifecycle of a company, Johnson&Johnson, Maclaren, Bridgestone/Firestone, Shell, Toyota.


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici