Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
POZNAVANJE ZNAMKE TERME ČATEŽ
Avtorji:
ID
Mlakar, Tilen
(Avtor)
ID
Milfelner, Borut
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
VS_Mlakar_Tilen_2012.pdf
(1,10 MB)
MD5: 25AC528BEBD7CFB3A3B0B55F4CDA54B6
PID:
20.500.12556/dkum/21354b1d-9c40-4c9a-a742-5847656ec3aa
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:
Namen tega diplomskega seminarja je bil raziskati poznavanje znamke Terme Čatež, v Sloveniji. Naloge smo se lotili tako z teoretičnega, kot tudi empiričnega vidika. Pri teoretičnem delu smo se seznanili z lastnostmi znamke in njenim pomenom, med katerimi je glavni ta, da se odjemalci z znamko povežejo na osebni ravni, kar vpliva na odjemalčevo izbiro pri nakupu. Ta lastnost ima namreč zelo velik pomen saj znamka povezuje odjemalce s podjetjem, ki je lastnik znamke. V empiričnem delu smo se lotili raziskave poznavanja znamke Terme Čatež. Z raziskavo smo ugotovili, da je poznavanje znamke Term Čatež na najvišjem nivoju med vsemi konkurenčnimi znamkami v Sloveniji.
Ključne besede:
izdelek
,
znamka
,
podoba znamke
,
poznavanje znamke
,
Terme Čatež
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[T. Mlakar]
Leto izida:
2012
PID:
20.500.12556/DKUM-37547
UDK:
658.6
COBISS.SI-ID:
11199260
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:UDHWV7XD
Datum objave v DKUM:
16.11.2012
Število ogledov:
2324
Število prenosov:
195
Metapodatki:
Področja:
EPF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
MLAKAR, Tilen, 2012,
POZNAVANJE ZNAMKE TERME ČATEŽ
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : T. Mlakar. [Dostopano 18 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=37547
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Zaščita blagovne znamke
Sprememba dizajna blagovne znamke
Zavedanje blagovne znamke Pattex na slovenskem trgu
Merjenje pomembnih sestavin imagea ogrevalnih sistemov Buderus
Značilnosti uvedbe znamke Schwarzkopf Vision na slovenski trg
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Analiza poznavanja blagovne znamke
Kanibalizacija trgovske in proizvodne blagovne znamke
Možnosti za interno merjenje vrednosti kapitala tržnih znamk v podjetjih
Pozicioniranje blagovne znamke Mister Nut
Uvedba nove blagovne znamke na slovenski trg
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
TERME ČATEŽ BRAND RECOGNITION
Opis:
The purpose of this the sis was to explore the recogniton of the brand Terme Čatež in Slovenia. The study was under taken from both theoretical as well as empirical perspective. In the theoretical part we became acquainted with the characteristics of the brand and its importance, among which the main is that consumers connec twith a brand on a personal level, which impacts on the consumers choice when purchasing. This charasteristic is of great importance as it connects the consumer with the company that owns the brand. In the empirical part, we studied the recognition of the brand Terme Čatež. Research has shown that the recognition of the brand is at the highest level among all of the competing brands in Slovenia.
Ključne besede:
product
,
brand
,
brand image
,
brand recognition
,
Terme Čatež
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj