| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:POZNAVANJE ZNAMKE TERME ČATEŽ
Avtorji:ID Mlakar, Tilen (Avtor)
ID Milfelner, Borut (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Mlakar_Tilen_2012.pdf (1,10 MB)
MD5: 25AC528BEBD7CFB3A3B0B55F4CDA54B6
PID: 20.500.12556/dkum/21354b1d-9c40-4c9a-a742-5847656ec3aa
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:Namen tega diplomskega seminarja je bil raziskati poznavanje znamke Terme Čatež, v Sloveniji. Naloge smo se lotili tako z teoretičnega, kot tudi empiričnega vidika. Pri teoretičnem delu smo se seznanili z lastnostmi znamke in njenim pomenom, med katerimi je glavni ta, da se odjemalci z znamko povežejo na osebni ravni, kar vpliva na odjemalčevo izbiro pri nakupu. Ta lastnost ima namreč zelo velik pomen saj znamka povezuje odjemalce s podjetjem, ki je lastnik znamke. V empiričnem delu smo se lotili raziskave poznavanja znamke Terme Čatež. Z raziskavo smo ugotovili, da je poznavanje znamke Term Čatež na najvišjem nivoju med vsemi konkurenčnimi znamkami v Sloveniji.
Ključne besede:izdelek, znamka, podoba znamke, poznavanje znamke, Terme Čatež
Kraj izida:Maribor
Založnik:[T. Mlakar]
Leto izida:2012
PID:20.500.12556/DKUM-37547 Novo okno
UDK:658.6
COBISS.SI-ID:11199260 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:UDHWV7XD
Datum objave v DKUM:16.11.2012
Število ogledov:2324
Število prenosov:195
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
MLAKAR, Tilen, 2012, POZNAVANJE ZNAMKE TERME ČATEŽ [na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : T. Mlakar. [Dostopano 18 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=37547
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:TERME ČATEŽ BRAND RECOGNITION
Opis:The purpose of this the sis was to explore the recogniton of the brand Terme Čatež in Slovenia. The study was under taken from both theoretical as well as empirical perspective. In the theoretical part we became acquainted with the characteristics of the brand and its importance, among which the main is that consumers connec twith a brand on a personal level, which impacts on the consumers choice when purchasing. This charasteristic is of great importance as it connects the consumer with the company that owns the brand. In the empirical part, we studied the recognition of the brand Terme Čatež. Research has shown that the recognition of the brand is at the highest level among all of the competing brands in Slovenia.
Ključne besede:product, brand, brand image, brand recognition, Terme Čatež


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici