| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:KONKURENČNOST TUŠMOBILA D.O.O. NA SLOVENSKEM TRGU PONUDNIKOV MOBILNE TELEFONIJE
Avtorji:ID Bergant, Veronika (Avtor)
ID Novak, Aleš (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Bergant_Veronika_2012.pdf (1,31 MB)
MD5: 134DEEAF3CE78ED510C23005B6A9F3EB
PID: 20.500.12556/dkum/371cda7e-1259-402b-97ef-73d5f0442761
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Organizacija:FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Opis:Mobilne komunikacije so na slovenskem trgu relativno mlada panoga. Kljub temu da so pri nas komaj dobri dve desetletji, se je število ponudnikov v tem času zelo povečalo. Povečalo se ni samo število ponudnikov, temveč se drastično dviguje tudi število uporabnikov mobilne telefonije, skupaj z njihovimi zahtevami po inovacijah. Prvi ponudniki mobilne telefonije so v začetku ponujali samo pogovore po mobilnem telefonu, sedaj pa ponujajo že pošiljanje sporočil, prenos podatkov, mobilni dostop storitev na internetu in podobno. Včasih je mobilni telefon predstavljal luksuzni pripomoček, danes pa je nepogrešljiv. Tako mlajši kot starejši si ne predstavljamo življenja brez mobilnega telefona – postal je del življenja skoraj vsakega državljana. Na slovenskem trgu je zaslediti vedno več ponudnikov mobilne telefonije, le-ti ponujajo različne storitve po različnih cenah. V empiričnem delu diplomske naloge smo raziskovali konkurenco mobilnih operaterjev na našem trgu. Podrobno smo pregledali ponudbe posameznih operaterjev. Predvideli smo, kateri paket bi bil cenovno in ponudbeno najbolj primeren za tipičnega predstavnika uporabnikov. V nadaljevanju smo z anketo primerjali uporabo in namembnost uporabe mobilnih telefonov pri posameznih uporabnikih, s čimer smo pridobili povratno informacijo o mnenju uporabnikov mobilne telefonije. Glavni namen naše naloge je ugotoviti, kateri ponudnik ponuja najcenejše storitve in kakšno je mnenje uporabnikov.
Ključne besede:mobilni operater, uporabnik, trg mobilne telefonije, konkurenčnost, cene mobilnih storitev
Kraj izida:Kranj
Leto izida:2012
PID:20.500.12556/DKUM-37532 Novo okno
COBISS.SI-ID:7107859 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:VMU0H6HZ
Datum objave v DKUM:14.01.2013
Število ogledov:1704
Število prenosov:249
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:FOV
:
BERGANT, Veronika, 2012, KONKURENČNOST TUŠMOBILA D.O.O. NA SLOVENSKEM TRGU PONUDNIKOV MOBILNE TELEFONIJE [na spletu]. Diplomsko delo. Kranj. [Dostopano 10 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=37532
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Iščem podobna dela...Prosim, počakajte...
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:COMPETITIVENESS OF TUŠMOBIL D.O.O. IN THE SLOVENE MOBILE PHONE PROVIDER MARKET
Opis:The market of mobile communications in Slovenia is relatively new. Despite the fact that it only appeared two decades ago, the number of mobile network operators increased rapidly during this time. In addition to this, the number of mobile phone users also increased drastically, along with their demand for new innovations. While the first mobile network operators started by offering only telephone calls, their range of services now includes sending text messages, data transfer, mobile access to internet services etc. When it first appeared, the mobile phone was considered a luxury. Nowadays, both the young and the old cannot imagine life without it, as it has become an intrinsic part in the life of each and every one of us. The number of mobile network providers in Slovenia is constantly increasing, with each providing a different range of services at different prices. The empirical part of this thesis focuses on the competition between mobile network operators in the Slovenian market. For this purpose we conducted a thorough study of each individual operator. We made an estimate on which package best suits a typical mobile phone user with regards in terms of service and price. Additionally, we conducted a survey to compare the use of mobile phones and the purpose of using a mobile phone among individual mobile phone users. This survey also provided a means of gathering information about the users' opinion on mobile phone technology. The main goals of this thesis were to identify which operator offers services at the lowest price and gathering information on mobile phone users.
Ključne besede:Mobile network operator, Mobile phone user, Mobile phone market, Competitiveness, Prices of mobile services


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici