Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
OGLAŠEVANJE BLAGOVNE ZNAMKE SIOL
Avtorji:
ID
Dremelj, Andreja
(Avtor)
ID
Šprajc, Polona
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
VS_Dremelj_Andreja_2012.pdf
(971,73 KB)
MD5: 9786DE1042D6B347AC55ECCB3999F115
PID:
20.500.12556/dkum/e51ea27b-5fd1-4646-a998-14fb4c1606d9
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo
Organizacija:
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Opis:
Konkurenca na trgu je zelo močna, zato je oglaševanje blagovne znamke pomembno za vsa podjetja, saj potrošnike morda ravno z dobro reklamo prepričamo, naj izberejo našo blagovno znamko. Podjetje Telekom Slovenije d.d., ki je lastnik blagovne znamke SiOL storitve in multimedijskega portala Planet SiOL. net., se dobro zaveda, da je konkurenca na trgu zelo močna, zato oglaševanju posveti veliko časa. V teoretičnem delu smo definirali oglaševanje in blagovno znamko. V praktičnem delu smo predstavili blagovno znamko SiOL ter navedli konkretne primere oglaševalske akcije blagovne znamke SiOL ter z anketnim vprašalnikom raziskali, kakšna so potrošniška mnenja o oglaševanju te panoge.
Ključne besede:
- oglaševanje - oglas - blagovna znamka - mediji - SiOL
Kraj izida:
Maribor
Leto izida:
2012
PID:
20.500.12556/DKUM-37476
COBISS.SI-ID:
7074067
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:6BAAASBG
Datum objave v DKUM:
25.10.2012
Število ogledov:
2737
Število prenosov:
108
Metapodatki:
Področja:
FOV
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
DREMELJ, Andreja, 2012,
OGLAŠEVANJE BLAGOVNE ZNAMKE SIOL
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor. [Dostopano 13 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=37476
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Iščem podobna dela...
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
ADVERTISING BRANDS
Opis:
Competition in the market is strong; as a result, brand advertising is important for every company. A good advertising campaign may be the reason for which a consumer decides to pick a certain brand. The company Telekom Slovenije d. d., owner of the brands SiOL storitve and the Planet SiOL.net multimedia portal, is fully aware of the fact that competition in the market is strong. To this end, it places particular emphasis on advertising. The theoretical part of the thesis provides a definition of advertising and brands. The practical part presents the brand SiOL and cites concrete examples of advertising campaigns launched for the brand SiOL. It also involves a survey dealing with the opinions of consumers on advertising in this line of business.
Ključne besede:
- advertising - advertisement - brand - media - SiOL
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj