| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:OGLAŠEVANJE BLAGOVNE ZNAMKE SIOL
Avtorji:ID Dremelj, Andreja (Avtor)
ID Šprajc, Polona (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Dremelj_Andreja_2012.pdf (971,73 KB)
MD5: 9786DE1042D6B347AC55ECCB3999F115
PID: 20.500.12556/dkum/e51ea27b-5fd1-4646-a998-14fb4c1606d9
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Organizacija:FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Opis:Konkurenca na trgu je zelo močna, zato je oglaševanje blagovne znamke pomembno za vsa podjetja, saj potrošnike morda ravno z dobro reklamo prepričamo, naj izberejo našo blagovno znamko. Podjetje Telekom Slovenije d.d., ki je lastnik blagovne znamke SiOL storitve in multimedijskega portala Planet SiOL. net., se dobro zaveda, da je konkurenca na trgu zelo močna, zato oglaševanju posveti veliko časa. V teoretičnem delu smo definirali oglaševanje in blagovno znamko. V praktičnem delu smo predstavili blagovno znamko SiOL ter navedli konkretne primere oglaševalske akcije blagovne znamke SiOL ter z anketnim vprašalnikom raziskali, kakšna so potrošniška mnenja o oglaševanju te panoge.
Ključne besede:- oglaševanje - oglas - blagovna znamka - mediji - SiOL
Kraj izida:Maribor
Leto izida:2012
PID:20.500.12556/DKUM-37476 Novo okno
COBISS.SI-ID:7074067  Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:6BAAASBG
Datum objave v DKUM:25.10.2012
Število ogledov:2737
Število prenosov:108
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:FOV
:
DREMELJ, Andreja, 2012, OGLAŠEVANJE BLAGOVNE ZNAMKE SIOL [na spletu]. Diplomsko delo. Maribor. [Dostopano 13 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=37476
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Iščem podobna dela...Prosim, počakajte...
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:ADVERTISING BRANDS
Opis:Competition in the market is strong; as a result, brand advertising is important for every company. A good advertising campaign may be the reason for which a consumer decides to pick a certain brand. The company Telekom Slovenije d. d., owner of the brands SiOL storitve and the Planet SiOL.net multimedia portal, is fully aware of the fact that competition in the market is strong. To this end, it places particular emphasis on advertising. The theoretical part of the thesis provides a definition of advertising and brands. The practical part presents the brand SiOL and cites concrete examples of advertising campaigns launched for the brand SiOL. It also involves a survey dealing with the opinions of consumers on advertising in this line of business.
Ključne besede:- advertising - advertisement - brand - media - SiOL


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici