| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:ANALIZA KONKURENCE ZAVAROVALNIC NA GORENJSKEM
Avtorji:ID Leskovec, Barbara (Avtor)
ID Vukovič, Goran (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Leskovec_Barbara_2012.pdf (1,37 MB)
MD5: 4733A192EADB0596FEB230120D373062
PID: 20.500.12556/dkum/dc2cf482-65de-4c3a-bc8d-20cc5a36cd77
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Organizacija:FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Opis:Zavarovalništvo se kot gospodarska dejavnost sooča z vedno večjo konkurenco. Da bi podjetja dosegla določeno rast, se morajo zavedati priložnosti in nevarnosti, ki se nahajajo v okolju podjetja, predvsem pa spoznati prednosti in slabosti trenutnih in potencialnih konkurentov. V diplomski nalogi smo opredelil tekmece na področju zavarovalništva na Gorenjskem. Osredotočili smo se predvsem na največja zavarovalna podjetja, pri nas: Adriatic Slovenica d.d., Generali d.d., Zavarovalnica Maribor d.d. in Zavarovalnica Triglav d.d. V teoretičnem delu naloge je opredeljeno pojem konkurenca, kako si podjetja pridobijo konkurenčno prednost, katera so pomembna vprašanja, ki si jih mora organizacija zastaviti, če želi spoznati svojo konkurenco. Navedli smo tudi dejavnike tržne moči konkurentov. Za konec pa je podan tudi kratka predstava razvoj zavarovalništva na slovenskem od vsega začetka, ter predstavitev obravnavanih zavarovalnice. V praktičnem delu je predstavljena analiza konkurence štirih zavarovalnic na Gorenjskem, in sicer zavarovalnice Adriatic Slovenica, Generali, Zavarovalnica Maribor in Zavarovalnica Triglav. V empiričnem delu diplomske naloge smo opravilu analizo sekundarnih virov in izvedli raziskavo zadovoljstva zavarovancev z zavarovalnicami, ter analizirali rezultate raziskave. V diplomski nalogi je podanih, kar nekaj zanimivih ugotovitev, ki smo jih pridobili z analizo glavnih zavarovalnic na slovenskem zavarovalnem trgu.
Ključne besede:konkurenca, analiza konkurence, konkurenčna prednost, tržna moč, zavarovalništvo
Kraj izida:Maribor
Leto izida:2012
PID:20.500.12556/DKUM-37063 Novo okno
COBISS.SI-ID:7058707 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:FJHSXXCC
Datum objave v DKUM:17.09.2012
Število ogledov:2552
Število prenosov:330
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:FOV
:
LESKOVEC, Barbara, 2012, ANALIZA KONKURENCE ZAVAROVALNIC NA GORENJSKEM [na spletu]. Diplomsko delo. Maribor. [Dostopano 18 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=37063
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Iščem podobna dela...Prosim, počakajte...
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:COMPETITION ANALYSIS OF INSURANCE COMPANIES IN UPPER CARNIOLA
Opis:Insurance as an economic activity is faced with ever growing competitiveness. In order to achieve a certain growth companies should be aware of opportunities and threats which are located in an enterprise’s environment. In particular they should recognize the strengths and weaknesses of current and potential competitors. In this thesis we defined entrants in the insurance sector in Carniola. We focused particularly on the largest insurance companies in Slovenia: Adriatic Slovenica plc., Generali plc., Zavarovalnica Maribor plc., and Zavarovalnica Triglav plc. The theoretical part of the paper defines the concept of competition, how companies can gain competitive advantage, what are the most important questions a company should ask, in order to know there competition. We also stated the most important factors of market power. We conclude the theoretical part with a brief outline of the developments of Slovenian insurance companies and the principal insurance companies in the insurance market. The practical part presents an analysis of competition, of four insurance companies in Carniola, namely Adriatic Slovenica plc., Generali plc., Zavarovalnica Maribor plc., and Zavarovalnica Triglav plc.. In the empirical part of the paper we analyze the task of secondary sources and conduct a survey of satisfaction with insurance policy holders, and analyze the survey results. The thesis has given some interesting findings, which were obtained by analysis of the major insurance companies in the Slovenian insurance market.
Ključne besede:competition, analysis of competition, competitive advantage, market power, insurance


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici