| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:IZKUŠNJE IN ZADOVOLJSTVO DAVČNIH ZAVEZANCEV S STORITVAMI DAVČNEGA INŠPICIRANJA
Avtorji:ID Horvat, Mirjana (Avtor)
ID Hauptman, Lidija (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
ID Pisnik Korda, Aleksandra (Komentor)
Datoteke:.pdf MAG_Horvat_Mirjana_2012.pdf (1,05 MB)
MD5: A339206A80E37B3800193E11FDF5FF37
PID: 20.500.12556/dkum/30f3aae9-9066-4228-a4f7-84faf9e5bf44
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:Davčni inšpekcijski nadzor se opravlja tako v korist kot v breme davčnega zavezanca. Odnos med davčnim zavezancem in davčnim inšpektorjem med davčnim inšpiciranjem je urejen z zakonodajo. Oba imata določene pravice in obveznosti, ki se jih morata zavedati in jih upoštevati. Davčno inšpiciranje igra pomembno vlogo, osrednja vloga je povečati prostovoljno izpolnjevanje obveznosti davčnih zavezancev oz. ravnanje po predpisanih zakonih. Izkušnja davčnega zavezanca z davčnim inšpiciranjem lahko spodbudi davčnega zavezanca k bolj skladnemu izpolnjevanju davčnih obveznosti, lahko pa pride do nasprotnega učinka. Odločitve o tem, ali se bo davčni zavezanec izognil davkom ali ne, so močno odvisne od osebne odločitve davčnih zavezancev. Na te odločitve vplivajo ekonomski, institucionalni, socialni, individualni in drugi dejavniki. Ti dejavniki pa posledično vplivajo na izkušnje in zadovoljstvo davčnih zavezancev z davčnim inšpiciranjem. V empirično raziskavo smo vključili nekatere dejavnike, ki vplivajo na izkušnje in zadovoljstvo davčnih zavezancev z davčnim inšpiciranjem in ugotovili, da so slovenski davčni inšpektorji po mnenju davčnih zavezancev dobro strokovno usposobljeni. Na splošno so davčni zavezanci zadovoljni z obiskom davčnega inšpektorja. Ena izmed ugotovitev je tudi, da velikost organizacije ne vpliva na razlike v zaznavanju kakovosti storitev davčnega inšpiciranja, na zadovoljstvo davčnih zavezancev s profesionalnostjo davčnih inšpektorjev in na zadovoljstvo davčnih zavezancev s postopkom davčnega inšpiciranja.
Ključne besede:davčni inšpekcijski nadzor, izkušnje, davčni inšpektor, zaznavanje in merjenje kakovosti storitev, zadovoljstvo uporabnikov, davčni postopek, davčna skladnost.
Kraj izida:Odranci
Založnik:[M. Horvat]
Leto izida:2012
PID:20.500.12556/DKUM-36956 Novo okno
UDK:336.22
COBISS.SI-ID:11178268 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:IDRHONC0
Datum objave v DKUM:24.10.2012
Število ogledov:2498
Število prenosov:256
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
HORVAT, Mirjana, 2012, IZKUŠNJE IN ZADOVOLJSTVO DAVČNIH ZAVEZANCEV S STORITVAMI DAVČNEGA INŠPICIRANJA [na spletu]. Magistrsko delo. Odranci : M. Horvat. [Dostopano 13 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=36956
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:EXPERIENCES AND SATISFACTION OF TAX PAYERS WITH THE SERVICES OF A TAX AUDIT
Opis:Tax audit is carried out both at the advantage and disadvantage of taxpayers. The relation between taxpayers and tax inspectors during the inspection is governed by law. Both sides must be aware of the rights and obligations they retain and also abide by them. Tax audit is important; its main objective is to increase the level of voluntary fulfilment of obligations imposed on taxpayers and compliance with law. The experience of taxpayers with tax inspection can encourage them to fulfil their obligations adequately. However, it may also produce the opposite effect. The decision of taxpayers whether to avoid taxes or not largely depends on their personal preference on the basis of economic, institutional, social, individual and other factors. Consequently, those factors also influence the experience and satisfaction of taxpayers with tax inspection. The empirical research involved certain factors influencing the experience and satisfaction of taxpayers with tax inspection. The results suggest that, according to taxpayers, tax inspectors are properly qualified. In addition, taxpayers are generally satisfied with the visit of the tax inspector. Findings also reveal that the size of an organisation does not influence the differences in detecting the quality of tax audit services, satisfaction of taxpayers with professional competence of tax inspectors and satisfaction of taxpayers with tax inspection.
Ključne besede:tax audit, experience, tax inspector, detecting and measuring the quality of services, user satisfaction, tax procedure, tax compliance.


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici