Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
IZKUŠNJE IN ZADOVOLJSTVO DAVČNIH ZAVEZANCEV S STORITVAMI DAVČNEGA INŠPICIRANJA
Avtorji:
ID
Horvat, Mirjana
(Avtor)
ID
Hauptman, Lidija
(Mentor)
Več o mentorju...
ID
Pisnik Korda, Aleksandra
(Komentor)
Datoteke:
MAG_Horvat_Mirjana_2012.pdf
(1,05 MB)
MD5: A339206A80E37B3800193E11FDF5FF37
PID:
20.500.12556/dkum/30f3aae9-9066-4228-a4f7-84faf9e5bf44
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Magistrsko delo/naloga
Tipologija:
2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:
Davčni inšpekcijski nadzor se opravlja tako v korist kot v breme davčnega zavezanca. Odnos med davčnim zavezancem in davčnim inšpektorjem med davčnim inšpiciranjem je urejen z zakonodajo. Oba imata določene pravice in obveznosti, ki se jih morata zavedati in jih upoštevati. Davčno inšpiciranje igra pomembno vlogo, osrednja vloga je povečati prostovoljno izpolnjevanje obveznosti davčnih zavezancev oz. ravnanje po predpisanih zakonih. Izkušnja davčnega zavezanca z davčnim inšpiciranjem lahko spodbudi davčnega zavezanca k bolj skladnemu izpolnjevanju davčnih obveznosti, lahko pa pride do nasprotnega učinka. Odločitve o tem, ali se bo davčni zavezanec izognil davkom ali ne, so močno odvisne od osebne odločitve davčnih zavezancev. Na te odločitve vplivajo ekonomski, institucionalni, socialni, individualni in drugi dejavniki. Ti dejavniki pa posledično vplivajo na izkušnje in zadovoljstvo davčnih zavezancev z davčnim inšpiciranjem. V empirično raziskavo smo vključili nekatere dejavnike, ki vplivajo na izkušnje in zadovoljstvo davčnih zavezancev z davčnim inšpiciranjem in ugotovili, da so slovenski davčni inšpektorji po mnenju davčnih zavezancev dobro strokovno usposobljeni. Na splošno so davčni zavezanci zadovoljni z obiskom davčnega inšpektorja. Ena izmed ugotovitev je tudi, da velikost organizacije ne vpliva na razlike v zaznavanju kakovosti storitev davčnega inšpiciranja, na zadovoljstvo davčnih zavezancev s profesionalnostjo davčnih inšpektorjev in na zadovoljstvo davčnih zavezancev s postopkom davčnega inšpiciranja.
Ključne besede:
davčni inšpekcijski nadzor
,
izkušnje
,
davčni inšpektor
,
zaznavanje in merjenje kakovosti storitev
,
zadovoljstvo uporabnikov
,
davčni postopek
,
davčna skladnost.
Kraj izida:
Odranci
Založnik:
[M. Horvat]
Leto izida:
2012
PID:
20.500.12556/DKUM-36956
UDK:
336.22
COBISS.SI-ID:
11178268
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:IDRHONC0
Datum objave v DKUM:
24.10.2012
Število ogledov:
2498
Število prenosov:
256
Metapodatki:
Področja:
EPF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
HORVAT, Mirjana, 2012,
IZKUŠNJE IN ZADOVOLJSTVO DAVČNIH ZAVEZANCEV S STORITVAMI DAVČNEGA INŠPICIRANJA
[na spletu]. Magistrsko delo. Odranci : M. Horvat. [Dostopano 13 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=36956
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Učinki obnovljivih virov in razvojni projekti v letu 2015
Ekološki učinki obnovljivih proizvodnih virov in razvojni projekti v letu 2016
Analiza proizvodnje električne energije v Gorenjskih elektrarnah v letu 2018
Analiza proizvodnje električne energije v Gorenjskih elektrarnah v letu 2019
Analiza proizvodnje električne energije Gorenjskih elektrarn v letu 2015
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Deflection of polymer gear tooth under static load using numerical analysis
Tensile properties of mineral fibers determined with Sentmanat extensional rheometer
Staranje električnih kablov v jedrskih elektrarnah
Priprava celuloznih nanokompozitnih vlaken
Uporaba tenziometrije za zasledovanje sorpcijskih lastnosti celuloznih vlaken
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
EXPERIENCES AND SATISFACTION OF TAX PAYERS WITH THE SERVICES OF A TAX AUDIT
Opis:
Tax audit is carried out both at the advantage and disadvantage of taxpayers. The relation between taxpayers and tax inspectors during the inspection is governed by law. Both sides must be aware of the rights and obligations they retain and also abide by them. Tax audit is important; its main objective is to increase the level of voluntary fulfilment of obligations imposed on taxpayers and compliance with law. The experience of taxpayers with tax inspection can encourage them to fulfil their obligations adequately. However, it may also produce the opposite effect. The decision of taxpayers whether to avoid taxes or not largely depends on their personal preference on the basis of economic, institutional, social, individual and other factors. Consequently, those factors also influence the experience and satisfaction of taxpayers with tax inspection. The empirical research involved certain factors influencing the experience and satisfaction of taxpayers with tax inspection. The results suggest that, according to taxpayers, tax inspectors are properly qualified. In addition, taxpayers are generally satisfied with the visit of the tax inspector. Findings also reveal that the size of an organisation does not influence the differences in detecting the quality of tax audit services, satisfaction of taxpayers with professional competence of tax inspectors and satisfaction of taxpayers with tax inspection.
Ključne besede:
tax audit
,
experience
,
tax inspector
,
detecting and measuring the quality of services
,
user satisfaction
,
tax procedure
,
tax compliance.
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj