Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
OBČUTEK USPOSOBLJENOSTI PRI ŠTUDENTIH IN ZAPOSLENIH V ZDRAVSTVENI NEGI
Avtorji:
ID
Miljan, Matjaž
(Avtor)
ID
Zalar, Bojan
(Mentor)
Več o mentorju...
ID
Pajnkihar, Majda
(Komentor)
Datoteke:
MAG_Miljan_Matjaz_2012.pdf
(2,60 MB)
MD5: AE0A186F5103CF0245D4F5352AF4B972
PID:
20.500.12556/dkum/0fe8e8b1-06c3-4b37-b1ab-5a52bc42b26b
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Magistrsko delo/naloga
Tipologija:
2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
Opis:
Namen. Opisati občutke usposobljenosti rednih študentov I. stopenjskega dodiplomskega študijskega programa zdravstvene nege in diplomiranih medicinskih sester oz. diplomiranih zdravstvenikov. Samoocena usposobljenosti diplomirane medicinske sestre oz. diplomiranega zdravstvenika ima bistveni pomen pri zagotavljanju visokega standarda zdravstvene nege. Ta vpliva in jim je v pomoč pri ohranjanju in izboljševanju delovnih spretnosti ter pri identificiranju njihovih prednosti in slabosti. Raziskovalna metodologija. Za opis vzorca raziskava temelji na kvantitativni metodologiji raziskovanja oz. deskriptivnih statističnih metodah (povprečje, standardna deviacija, mediana, modus, min., max. …). Pri opredelitvi hipotez (statistično pomembnih razlik) smo v primeru možnosti uporabe parametričnih metod uporabili MANOVA analizo. Pridobljene podatke smo statistično analizirali s statističnim programom SPSS za Windows, verzija 13.0 ter Microsoft Office Excel 2007. Vrednosti p < 0,05 so veljale za statistično pomembne. Raziskovalni vzorec je zajemal 120 študentov tretjega letnika dveh visokošolskih ustanov, ki izvajajo študijski program Zdravstvene nege I. stopnje. V raziskavo je bilo vključenih skupaj 83 diplomiranih medicinskih sester oz. diplomiranih zdravstvenikov. Skupaj 37 iz dveh ljubljanskih klinik in 46 zaposlenih v dveh splošnih bolnišnicah. Rezultati. V posameznih ustanovah so se pokazale majhne razlike v stopnji samozavesti ter tudi v samooceni usposobljenosti. Večjo razliko smo opazili v eni od bolnišnic, kjer je bila izmerjena samozavest nekoliko nižja kot v drugih ustanovah. Prav tako je izmerjena samoocena usposobljenosti in povprečna izmerjena samozavesti nekoliko višja na eni od sodelujočih fakultet. Od vseh dejavnikov, za katere smo predpostavljali, da bi lahko vplivali na stopnjo samoocenjene usposobljenosti, je bila signifikanca dokazana samo pri vplivu samozavesti na lastni občutek usposobljenosti med študenti in zaposlenimi v zdravstveni negi. Sklep. Končni rezultat samoocene nam lahko pokaže prednosti in slabosti področja iz vsakodnevne prakse, kjer lahko svoje veščine in sposobnosti ankatiranci še izboljšajo. Prav tako je lahko smerokaz študentom zdravstvene nege, v katera področja bi bilo še potrebno usmeriti pozornost, da bi le-ti v klinično prakso vstopili kar se da pripravljeni in usposobljeni.
Ključne besede:
Samoocenjevanje
,
usposobljenost
,
zdravstvena nega
,
diplomirana medicinska sestra
,
študent zdravstvene nege.
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[M. Miljan]
Leto izida:
2012
PID:
20.500.12556/DKUM-36810
UDK:
616-083:378
COBISS.SI-ID:
1822884
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:6SDMGNFF
Datum objave v DKUM:
05.07.2012
Število ogledov:
3338
Število prenosov:
340
Metapodatki:
Področja:
FZV
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
MILJAN, Matjaž, 2012,
OBČUTEK USPOSOBLJENOSTI PRI ŠTUDENTIH IN ZAPOSLENIH V ZDRAVSTVENI NEGI
[na spletu]. Magistrsko delo. Maribor : M. Miljan. [Dostopano 2 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=36810
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Tajno policijsko delovanje
Hipnoza v preiskovanju kaznivih dejanj
Problematika prepovedanih drog na območju Gorenjske
Uporabnost kognitivnega intervjuja in hipnoze pri preiskovanju kaznivih dejanj
Strategija računalniškega preiskovanja in analitske dejavnosti na področju kriminalitete
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Tajno policijsko delovanje in sodelovanje
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Self-assessment of competencies among students and employees in nursing care
Opis:
Objective. To describe the opinions of the students of the 1st cycle undergraduate study programme Nursing and the graduate nurses about their qualification. The graduate nurse’s self-assessment can be considered of great importance to ensure the high standard of nursing practice; furthermore it helps the nurses to maintain and improve their work skills and indentify their own strengths and weaknesses. Research methodology. The descriptive statistical methods have been used to describe the sample (average, standard deviation, median, modus, min, max, etc.). Further, to define the hypotheses (statistically important differences) the MANOVA analysis has been used in case of the possibility to use parametric method. The acquired data was statistically analysed with the programme SPSS 13.0 for Windows and Microsoft Office Excel 2007. The values p<0.05 were considered statistically important. The research sample comprised 120 3rd year students of two higher education institution offering the undergraduate study programme Nursing (1st cycle). Additionally, 83 graduate nurses participated in the research. 37 nurses from the two Clinics in Ljubljana and 46 nurses from the two General Hospitals. Results. The results among all health care employees show little difference in self-esteem and self-assessment of competencies with the exception of one General Hospital where the self-esteem assessed was somewhat lower than in other institutions. The self-assessment of the competencies as well as the average self-esteem measured among the students was slightly higher at one of participating Faculties. Considering all the factors that could have influenced the self-assessment of the competencies, the significance level was confirmed only for the impact of the self-esteem in one’s own feeling about the competency of each individual health care student and employee. Conclusion. The final results of such a survey indicate the nurse’s strengths and weaknesses as well as where one's skills can be further improved within the everyday nursing practice. Furthermore, it can be used as guidance for the health care students on which area of work they need to focus and thus enter into the clinical practice well prepared and qualified.
Ključne besede:
Self-assessment
,
competence
,
nursing
,
registered nurse
,
nursing students.
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj