| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:VPLIV IZOBRAZBE NA KARIERO LJUDI V STAROSTI OD 30 DO 40 LET
Avtorji:ID Hribar, Aleksandra (Avtor)
ID Ferjan, Marko (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UNI_Hribar_Aleksandra_2012.pdf (1,18 MB)
MD5: 2E0303DB02FA3695A5AE9CA475765963
PID: 20.500.12556/dkum/dc145151-ca41-4105-badb-194687adc3de
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Organizacija:FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Opis:V današnjem svetu, je izobraževanje izrednega pomena, še posebej sedaj, ko je svet prizadela recesija, delodajalci iščejo vedno bolj usposobljen kader. Končana srednja šola kmalu ne bo več zadostovala, temveč bo za uspešno kariero potrebno zaključiti katero izmed visokih oz. višjih šol. Prepogosto se na izobraževanje gleda kot na socialno aktivnost in ne kot stvar konkurenčnosti. V globalizaciji neizobraženi neizpodbitno izgubljajo, medtem, ko izobraženi, visoko usposobljeni dobivajo več. Žal pa izobrazba ne omogoča vedno tudi zaposlitve. V diplomski nalogi smo predstavili vpliv izobrazbe na kariero ljudi od 30 do 40 let. Analizirali smo ali stopnja izobrazbe vpliva na osebni dohodek, napredovanje, število podrejenih oseb, število zamenjanih služb in število izobraževanj. Ugotavljali smo ali imajo osebe z višjo stopnjo izobrazbe posledično uspešnejšo kariero oz. ali je izobrazba res tako pomembna in si brez nje ne bi mogli ustvarit uspešne kariere. V prvem, teoretičnem delu smo zajeli nekatera teoretična izhodišča, ki urejajo področje kariere, planiranja kadrov in izobraževanja. Empirični del naloge pa predstavlja analizo anketnega vprašalnika v katerem je sodelovalo 54 anketirancev starih od 30 do 40 let. S pomočjo Pearsonovega koeficienta korelacije smo potrdili oz. ovrgli postavljene hipoteze in ugotavljali povezanost med dvema spremenljivkama. Z raziskavo smo ugotovili, da je znanje ključni dejavnik razvoja delovne kariere vsakega posameznika. Miselnost, da se izobraževanje posameznika preneha s končanjem šolanja, je že zdavnaj preživeta.
Ključne besede:Kariera, Izobraževanje, Planiranje kadrov
Kraj izida:Kranj
Leto izida:2012
PID:20.500.12556/DKUM-36612 Novo okno
COBISS.SI-ID:7114771 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:W7FURRYK
Datum objave v DKUM:18.01.2013
Število ogledov:1784
Število prenosov:153
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:FOV
:
HRIBAR, Aleksandra, 2012, VPLIV IZOBRAZBE NA KARIERO LJUDI V STAROSTI OD 30 DO 40 LET [na spletu]. Diplomsko delo. Kranj. [Dostopano 19 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=36612
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:IMPACT OF EDUCATION ON THE CAREER OF PEOPLE AGED 30 TO 40 YEARS
Opis:Nowadays, education has significant meaning, especially now when the world is affected by the recession and employers are looking for more and more qualified staff. Finished secondary school, eventually will not be sufficient enough, better education like high school or college will be required for successful career. The aspect of education is too often seen as a social activity and not a matter of competitiveness. The globalization brings the uneducated indisputable lost, while the educated ones, highly trained are getting more. But unfortunately, education doesn’t always enable you with an employment. In this diploma thesis we presented the impact of education on the careers of people from 30 to 40 years old. We analyzed whether the level of education affect the income, career promotion, the number of subsidiaries, the number of different employments and the number of educational levels. We determined whether persons with higher education consequently have more successful career or education is really so important and without it we would not be able to create a successful career. In the first theoretical part we covered some basic theories, which manage the field career, human resource planning and education. The empirical part of the thesis presents an analysis of a questionnaire which was attended by 54 respondents aged from 30 to 40 years old. Using Pearson's correlation coefficient we confirmed or refute our hypothesis and determined the correlation between two variables. Research has shown us, that knowledge is a key factor in the development of each individual's career. A fact that education is terminated by the termination of schooling is no longer true for quite some time.
Ključne besede:Career, Education, Staff planning


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici